![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vind je dat zelf normaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kon toen dus niet eerst half Europa doorreizen zonder papieren om dan in Brussel asiel aan te vragen. Gewoon omdat je papieren nodig had om de grenzen te kunnen oversteken. Zonder papieren geraakte je dus gewoon niet voorbij de douanen. Mensen zonder papieren liepen dus al vast aan de Franse of Duitse grenzen, voor ze zelfs nog maar die landen binnen geraakte dan moesten ze nog voorbij de Belgische douane geraken. Je moest dus wel eerst aan papieren geraken voor je naar België kon reizen. En dan kon je een voorlopige verblijfsvergunning aanvragen op de ambassade. Maar als die verlopen was kon je beter vertrekken of je kwam in de landloperskolonie terecht en je kinderen zonder pardon onder gerechtelijk toezicht. De vorm van asielaanvraag die nu word gedaan in België zelf bestond niet eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. ik zou mijn handtekening ook maar wijziging..binnen enkele decennia wordt dat heerschap door historici officieël erkend als notoir racist en oorlogsmisdadiger.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent uitzonderlijk slecht geïnformeerd over hoe men naar hier komt en over de vluchtelingenkampen. Wij zijn zodanig verschillend, dat een akkoord tussen ons even moeilijk is als tussen Israël en Palestijn. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gratis i-pod - i-pad...
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, maar als je wist dat ze in gewone kamers met 5-6 dubbele-bedden wonen, vraag ik me dan af, waarom men in zo veel paniek slaat omtrent die hotels? Of had je zelf nooit gepanikeerd? (dat is iets anders; ik weet het niet, ik vraag het maar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen politicus en heb ook geen tijd om een gedetaillieerd rapport in te dienen omtrend asielbeleid.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan gewoon dergelijke hoeveelheden aan asielzoekers niet blijven opvangen...dit land gaat falliet aan dit tempo. Mensen vertikken het nu al massaal om gaan te werken omdat men toch bijna niets meer overhoud dan gaan te stempelen. Je moet bijna zot zijn om niet te doppen en in het zwart te gaan werken. Ik maak me kortom geen zorgen over die hotels...maar wel over het aantal asielzoekers...en niet enkel die cijfers...maar ook om degene die hier massaal mogen blijven maar totaal geen toekomst hebben op de arbeidsmarkt hier. En nee, dat zijn geen enkelingen. Mooi vb van vorige week...zelfstandige vrouw verdiend gemiddeld 750 euro of zo iets per maand, netto...en iemand die hier vandaag aankomt krijgt een kamer of 500 euro per dag of 700+ euro om niets te doen...tja dan moet echt wel dom zijn om niet te weten dat er iets niet klopt e. Degene die dat nog goed praat die verdiend enkel nog een paar lappen.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2010 om 17:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals U van wal trekt, wens ik U wel veel succes toe. Zult het nodig hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, "paar posten geleden" was het; Citaat:
3) Je hebt nog steeds geen concrete antwoord kunnen geven over je "mening" (laat me dat toch mening noemen om verder te kunnen discusseren); de zogenoemde "asielknuffelaars" / wie zijn ze precies? Welke voorstellen heb je om hun te beboeten (hoe en waarvoor of waardoor) precies? 4) Ik had geen gedetailleerd rapport ook niet gevraagd. Je wil grafieken minimaliseren; Maar je bedoelt waarschijnlijk "aantal economische immigranten". Of heb je toch zo'n grafiek en minimaliseringsvoorstel? Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=146247 http://www.cgvs.be/nl/binaries/Fiche...m127-84303.pdf trafiek =/= grafiek..lezen a.u.b. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 november 2010 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar je begint dingen te zeggen (te eisen; het moet zo, het moet zo) die je zelf niet kan 'verdedigen'. Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gisteren avond had de 'Lunch-garden' van Berchem een hongerige dakloze te gast. Hij kreeg blijkbaar de toelating om alle achtergelaten etensresten op te verbruiken. Zo te merken moest deze behoeftige man uitgehongerd zijn. Het is mij niet geweten of het eenmalig is of geregeld. Deze tip dient echter wel zo wijd mogelijk verspreid te worden. Misschien ontstaat er dan een grootscheepse solidariteitsbeweging. Weer eens een goed voorbeeld om het Establishment; van Dynastie tot en met de rijke kapitalistische bankiers, die allen een comfortabel zorgeloze en knus lui-lekkerleventje leiden. Dank zij de door hen op punt gestelde en gecontroleerde vrije markteconomie en hun technocratisch veralgemeent bevolkings uitbatingssysteem. Racistisch zij U? of dient de Europese instaties ook nog maar eens bedankt te worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Niemand heeft opgemerkt dat ik hier aan het liegen ben tot ik zwart zie ?
Er zijn in 2009 maar 73% weigeringen geweest en 5% tijdelijke statuteringen + 21% definitieve aanvaardingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(1) Weet ik, daarom dat ik geen leugens vertel en dat ik slechts feiten verspreid die gerust door de menigte mogen geweten zijn. Als Politici zich belachelijk maken door systematisch het tegenovergestelde te doen dan waarvoor ze werden verkozen, zijn zij daar verantwoordelijk voor en niet sommige forummers die het aandurven te schrijven wat anderen nauwelijks durven denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |