Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2010, 16:16   #41
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ja een duidelijk streng,efficient en consequent asielbeleid dat misbruik en economische vluchtelingentrafiek maximaal minimaliseert..
Dat is helemaal niet CONCREET. Bovendien, zei je net dat je de volgende wou;

Citaat:
Ajaja..
...Ten eerste dat moet voor mij binnen 2 weken rond zijn, ten tweede die knuffelaars en pro deo gangsters die deze lijdensweg nog eens verlengen met een paar maanden moeten stande pede afgeranselt worden...
Vind je dat zelf normaal?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 16:19   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Spreekt u nu over de visum-aanvragen of de asielaanvragen? Zou u een verwijzing kunnen sturen omtrent het oude beleid van de aanvragen waarover u spreekt aub? Ik zou eens heel graag lezen waarover het gaat.

Alvast bedankt!
Vroeger moest je dus asiel aanvragen in de ambassade van je thuisland, gewoon omdat ze zonder papieren zelfs het land niet binnen kwam.
Je kon toen dus niet eerst half Europa doorreizen zonder papieren om dan in Brussel asiel aan te vragen.
Gewoon omdat je papieren nodig had om de grenzen te kunnen oversteken.
Zonder papieren geraakte je dus gewoon niet voorbij de douanen.
Mensen zonder papieren liepen dus al vast aan de Franse of Duitse grenzen, voor ze zelfs nog maar die landen binnen geraakte dan moesten ze nog voorbij de Belgische douane geraken.

Je moest dus wel eerst aan papieren geraken voor je naar België kon reizen.

En dan kon je een voorlopige verblijfsvergunning aanvragen op de ambassade. Maar als die verlopen was kon je beter vertrekken of je kwam in de landloperskolonie terecht en je kinderen zonder pardon onder gerechtelijk toezicht.

De vorm van asielaanvraag die nu word gedaan in België zelf bestond niet eens.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 16:19   #43
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal niet CONCREET. Bovendien, zei je net dat je de volgende wou;

Vind je dat zelf normaal?
Een snelle beslissing is voor IEDEREEN wenselijk..ja ik vind dit normaal..

P.S. ik zou mijn handtekening ook maar wijziging..binnen enkele decennia wordt dat heerschap door historici officieël erkend als notoir racist en oorlogsmisdadiger..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 16:28   #44
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een snelle beslissing is voor IEDEREEN wenselijk..ja ik vind dit normaal..

P.S. ik zou mijn handtekening ook maar wijziging..binnen enkele decennia wordt dat heerschap door historici officieël erkend als notoir racist en oorlogsmisdadiger..
Voor mij is het totaal niet belangrijk wat je handtekening binnen enkele decennia wordt maar o.a. omtrent de zogenoemde "knuffelaars" had ik duidelijk vraag gesteld. Blijkbaar krijg ik geen concrete antwoord. U moest dus liever niet reageren op mijn "aj-aj-aj". Want hetgeen wat u wil zonder voorstel van mechanismen en zonder motivatie lijdt ons naar een doodlopende straat toe.

U bent uitzonderlijk slecht geïnformeerd over hoe men naar hier komt en over de vluchtelingenkampen.

Wij zijn zodanig verschillend, dat een akkoord tussen ons even moeilijk is als tussen Israël en Palestijn.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 16:28.
Oud 19 november 2010, 16:32   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien - ja... Het is niet slecht idee. Een WiFi nog, ja. Waarom niet? Is het niet beter?
Gratis i-pod - i-pad...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 16:37   #46
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Gratis i-pod - i-pad...
Ja, maar als je wist dat ze in gewone kamers met 5-6 dubbele-bedden wonen, vraag ik me dan af, waarom men in zo veel paniek slaat omtrent die hotels? Of had je zelf nooit gepanikeerd? (dat is iets anders; ik weet het niet, ik vraag het maar )
Oud 19 november 2010, 17:40   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn toch ook tot hier geraakt zonder ID..
Die zit!!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 17:43   #48
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mij is het totaal niet belangrijk wat je handtekening binnen enkele decennia wordt maar o.a. omtrent de zogenoemde "knuffelaars" had ik duidelijk vraag gesteld. Blijkbaar krijg ik geen concrete antwoord. U moest dus liever niet reageren op mijn "aj-aj-aj". Want hetgeen wat u wil zonder voorstel van mechanismen en zonder motivatie lijdt ons naar een doodlopende straat toe.

U bent uitzonderlijk slecht geïnformeerd over hoe men naar hier komt en over de vluchtelingenkampen.
Wij zijn zodanig verschillend, dat een akkoord tussen ons even moeilijk is als tussen Israël en Palestijn.
81% van de asielaanvragen worden geweigerd...Fedasil is dus een extreemrechtse overheidsdienst ?

Ik ben geen politicus en heb ook geen tijd om een gedetaillieerd rapport in te dienen omtrend asielbeleid..
Oud 19 november 2010, 17:53   #49
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar als je wist dat ze in gewone kamers met 5-6 dubbele-bedden wonen, vraag ik me dan af, waarom men in zo veel paniek slaat omtrent die hotels? Of had je zelf nooit gepanikeerd? (dat is iets anders; ik weet het niet, ik vraag het maar )
Het gaat mij niet perce over "hotel". Ik vraag me gewoon af hoe lang dit spelletje nog gaat duren.
Men kan gewoon dergelijke hoeveelheden aan asielzoekers niet blijven opvangen...dit land gaat falliet aan dit tempo. Mensen vertikken het nu al massaal om gaan te werken omdat men toch bijna niets meer overhoud dan gaan te stempelen. Je moet bijna zot zijn om niet te doppen en in het zwart te gaan werken.

Ik maak me kortom geen zorgen over die hotels...maar wel over het aantal asielzoekers...en niet enkel die cijfers...maar ook om degene die hier massaal mogen blijven maar totaal geen toekomst hebben op de arbeidsmarkt hier. En nee, dat zijn geen enkelingen.

Mooi vb van vorige week...zelfstandige vrouw verdiend gemiddeld 750 euro of zo iets per maand, netto...en iemand die hier vandaag aankomt krijgt een kamer of 500 euro per dag of 700+ euro om niets te doen...tja dan moet echt wel dom zijn om niet te weten dat er iets niet klopt e. Degene die dat nog goed praat die verdiend enkel nog een paar lappen.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2010 om 17:56.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 17:59   #50
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Klassieke moderne racistische propaganda. Je creëert een virtueel-constructief model van een "vreemdeling", je vult het met paar negatieve feiten; dan deel je die abstractie met het auditorium en op die manier probeer je psychologisch en mentaal zwakke meedenkers te "vissen" die je taak zullen kunnen doorbijten (lijk de bacteriën).

Nonsense, want tegen antibiotica vechten is onmogelijk voor die soort kokken.
Bewijs dat het fout is en dien klacht is wegens laster.

Zoals U van wal trekt, wens ik U wel veel succes toe. Zult het nodig hebben.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 18:03   #51
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
...Ik ben geen politicus en heb ook geen tijd om een gedetaillieerd rapport in te dienen omtrend asielbeleid..
1) Dan moet je ook niet zeggen dat dat 2 weken moet duren, zonder dat je bepaalde mechanismen kan voorstellen.

Citaat:
81% van de asielaanvragen worden geweigerd...Fedasil is dus een extreemrechtse overheidsdienst ?
2) 81% asielaanvragen: worden ze door de DVZ, CGVS of RvV geweigerd?
Trouwens, "paar posten geleden" was het;
Citaat:
Trouwens nu al wordt 82% van de aanvragen verworpen door het linkiewinkie asielbeleid..ge moet nie vragen wat daar tussen zat dan...
Je "fibrilleert" 1% per anderhalf uur ongeveer.

3) Je hebt nog steeds geen concrete antwoord kunnen geven over je "mening" (laat me dat toch mening noemen om verder te kunnen discusseren);
de zogenoemde "asielknuffelaars" / wie zijn ze precies? Welke voorstellen heb je om hun te beboeten (hoe en waarvoor of waardoor) precies?

4) Ik had geen gedetailleerd rapport ook niet gevraagd.
Je wil grafieken minimaliseren;
Citaat:
economische vluchtelingentrafiek maximaal minimaliseert..
Maar je bedoelt waarschijnlijk "aantal economische immigranten". Of heb je toch zo'n grafiek en minimaliseringsvoorstel?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:21.
Oud 19 november 2010, 18:09   #52
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Bewijs dat het fout is en dien klacht is wegens laster.

Zoals U van wal trekt, wens ik U wel veel succes toe. Zult het nodig hebben.
Je haast je. Ik neem altijd verantwoordelijkheid voor mijn elk woord. Ik kan mijn elk woord 'verdedigen'.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:32.
Oud 19 november 2010, 18:20   #53
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
1) Dan moet je ook niet zeggen dat dat 2 weken moet duren, zonder dat je bepaalde mechanismen kan voorstellen.

2) 81% asielaanvragen: worden ze door de DVZ, CGVS of RvV geweigerd?
Trouwens, "paar posten geleden" was het;

Je tolereert 1% per anderhalf uur ongeveer.

3) Je hebt nog steeds geen concrete antwoord kunnen geven over je "mening" (laat me dat toch mening noemen om verder te kunnen discusseren);
de zogenoemde "asielknuffelaars" / wie zijn ze precies? Welke voorstellen heb je om hun te beboeten (hoe en waarvoor of waardoor) precies?

4) Ik had geen gedetailleerd rapport ook niet gevraagd.
Je wil grafieken minimaliseren;

Maar je bedoelt waarschijnlijk "aantal economische immigranten". Of heb je toch zo'n grafiek en minimaliseringsvoorstel?
8 dagen in Nederland..acht !!!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=146247

http://www.cgvs.be/nl/binaries/Fiche...m127-84303.pdf

trafiek =/= grafiek..lezen a.u.b.

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 november 2010 om 18:22.
Oud 19 november 2010, 18:28   #54
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Begrijp me: niet dat ik het systeem in België of het systeem in Nederland verkeerd of juist vind. Niet dat ik tegen jou slechte bedoelingen heb; ik ken je zelfs niet. Niet dat ik mezelf de slimste mens (lol) vind op onze aardbol. Ik wil gewoon begrijpen waarom dat je zo veel dingen zegt, wat meestal geen motivatie en uitleg inhoudt, waarom dat je je eigen "wensen" niet kan motiveren en ten slotte waarom zeg je gewoon niet "Hoe komt het dat het asielbeleid in Nederland 8 dagen duurt? Ik wil dat ook in België!". EN gedaan! Je moet niks anders zeggen, want je hebt ook geen voorstel; je mening is duidelijk. En niemand heeft recht om je mening niet te respecteren.

Maar je begint dingen te zeggen (te eisen; het moet zo, het moet zo) die je zelf niet kan 'verdedigen'.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 19 november 2010 om 18:33.
Oud 19 november 2010, 18:30   #55
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
A

Er zijn 2 miljoen daklozen in de VS..hoeveel daarvan willen imigreren ?

Geen enkel,
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2010, 18:34   #56
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Mathematisch: komt ervan, als de voorkeur kwantiteit is en niet kwaliteit.

Gisteren avond had de 'Lunch-garden' van Berchem een hongerige dakloze te gast. Hij kreeg blijkbaar de toelating om alle achtergelaten etensresten op te verbruiken.

Zo te merken moest deze behoeftige man uitgehongerd zijn. Het is mij niet geweten of het eenmalig is of geregeld. Deze tip dient echter wel zo wijd mogelijk verspreid te worden.

Misschien ontstaat er dan een grootscheepse solidariteitsbeweging.

Weer eens een goed voorbeeld om het Establishment; van Dynastie tot en met de rijke kapitalistische bankiers, die allen een comfortabel zorgeloze en knus lui-lekkerleventje leiden. Dank zij de door hen op punt gestelde en gecontroleerde vrije markteconomie en hun technocratisch veralgemeent bevolkings uitbatingssysteem.

Racistisch zij U? of dient de Europese instaties ook nog maar eens bedankt te worden.
Oud 19 november 2010, 18:40   #57
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Niemand heeft opgemerkt dat ik hier aan het liegen ben tot ik zwart zie ?
Er zijn in 2009 maar 73% weigeringen geweest en 5% tijdelijke statuteringen + 21% definitieve aanvaardingen
Oud 19 november 2010, 18:50   #58
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Mathematisch: komt ervan, als de voorkeur kwantiteit is en niet kwaliteit.

Gisteren avond had de 'Lunch-garden' van Berchem een hongerige dakloze te gast. Hij kreeg blijkbaar de toelating om alle achtergelaten etensresten op te verbruiken.

Zo te merken moest deze behoeftige man uitgehongerd zijn. Het is mij niet geweten of het eenmalig is of geregeld. Deze tip dient echter wel zo wijd mogelijk verspreid te worden.

Misschien ontstaat er dan een grootscheepse solidariteitsbeweging.

Weer eens een goed voorbeeld om het Establishment; van Dynastie tot en met de rijke kapitalistische bankiers, die allen een comfortabel zorgeloze en knus lui-lekkerleventje leiden. Dank zij de door hen op punt gestelde en gecontroleerde vrije markteconomie en hun technocratisch veralgemeent bevolkings uitbatingssysteem.

Racistisch zij U? of dient de Europese instaties ook nog maar eens bedankt te worden.
Ikzelf ga met u hier voorlopig niet discusseren omdat dat momenteel ongewenst is. Blijkbaar is het meer persoonlijk geworden, m.a.w. het is geen discussie niet meer maar wij zijn niet alleen; het is een "auditorium". Mijn voorstel is om even per privé berichten te communiceren.
Oud 19 november 2010, 19:06   #59
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het gaat mij niet perce over "hotel". Ik vraag me gewoon af hoe lang dit spelletje nog gaat duren.
Men kan gewoon dergelijke hoeveelheden aan asielzoekers niet blijven opvangen...dit land gaat falliet aan dit tempo. Mensen vertikken het nu al massaal om gaan te werken omdat men toch bijna niets meer overhoud dan gaan te stempelen. Je moet bijna zot zijn om niet te doppen en in het zwart te gaan werken.

Ik maak me kortom geen zorgen over die hotels...maar wel over het aantal asielzoekers...en niet enkel die cijfers...maar ook om degene die hier massaal mogen blijven maar totaal geen toekomst hebben op de arbeidsmarkt hier. En nee, dat zijn geen enkelingen.

Mooi vb van vorige week...zelfstandige vrouw verdiend gemiddeld 750 euro of zo iets per maand, netto...en iemand die hier vandaag aankomt krijgt een kamer of 500 euro per dag of 700+ euro om niets te doen...tja dan moet echt wel dom zijn om niet te weten dat er iets niet klopt e. Degene die dat nog goed praat die verdiend enkel nog een paar lappen.
ok
2
Oud 19 november 2010, 19:16   #60
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ikzelf ga met u hier voorlopig niet discusseren omdat dat momenteel ongewenst is. Blijkbaar is het meer persoonlijk geworden, m.a.w. het is geen discussie niet meer maar wij zijn niet alleen; het is een (1)"[auditorium". Mijn voorstel is om even per (2)[ privé berichten te communiceren.
(2) Mag, alhoewel ik daar geen directe behoefte aan heb.

(1) Weet ik, daarom dat ik geen leugens vertel en dat ik slechts feiten verspreid die gerust door de menigte mogen geweten zijn.

Als Politici zich belachelijk maken door systematisch het tegenovergestelde te doen dan waarvoor ze werden verkozen, zijn zij daar verantwoordelijk voor en niet sommige forummers die het aandurven te schrijven wat anderen nauwelijks durven denken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be