![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: het leven zoals het is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dus niet echt in waar ik aan 'kennis ter zake' zou missen.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door flatliner : 23 november 2010 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie mezelf niet als een koud persoon. Dat Morel kanker heeft, vind ik erg jammer, zeker op zo'n leeftijd. Maar dat weten we nu al wel enkele maanden (jaren). Ik vind het jammer dat de kranten wijzigingen in haar toestand publiceren - niet enkel omdat ik vind dat de rest van Vlaanderen daar geen uitstaans mee heeft (dat is iets persoonlijk), maar ook omdat het nu eenmaal - en noem me dan 'kil' - volledig irrelevant is voor het nieuws als berichtgevend medium. Het is eerder iets voor blogs of de nieuwe Story. Je leest regelmatig in de krant dat acteur X, politica Y of magnaat Z is overleden 'na een lange en slepende ziekte'. Daarom hoeven we dat proces nog niet gevolgd te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Als het haar en andere mensen met één of andere kanker mag steunen: http://www.youtube.com/watch?v=xyvlGQKKem8
![]() |
#47 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De ervaring is dezelfde als die bij 'who shot JR Ewing?!'
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 november 2010 om 01:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen herkennen hier gewoon mensen in die ze kennen die ook afgezien hebben, of waar ze ook mee ingezeten hebben. Sommigen haalden het, andere niet, ik heb er hier direct 3 relatief jonge mensen, lap 4 zelf waarvan er maar 1 het gehaald heeft. En dan laat ik de oudere er nog van tussen, want dan is het lijstje nog veel langer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Mag een mens al geen compassie meer hebben of wat is het doel van deze topic-bashers eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest is hier alleen maar een cliché bevestigd door u..links en rechts is tuig met dezelfde schaamteloze schofterigheid.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onze voeding en het milieu zijn de grootste oorzaken. Probleem is dat de opbouw van de ziekte zeer langzaam is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig hoor je veel meer over kanker omdat: - Er betere diagnoses gesteld worden. - De mensen steeds oudfer worden. - De mensen veel mondiger geworden zijn.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van mijn grootste ergernissen tegenwoordig is dat voor elke ziekte als het waren een eigen verantwoordelijkheid gezocht wordt. Krijg je kanker? ha! dan heb je niet genoeg gesport, slecht gegeten, teveel gedronken en nog meer: zeker en vast gerookt! ik ken twee (jonge) mensen die aan kanker gestorven zijn en beiden sportief waren, zéér gezond aten, niet rookten en niet dronken. Ai! wat nu? oekandana
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen mensen willen nu éénmaal niet leven met de gedachte dat ze zelf hun einde niet kunnen kiezen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() een beetje meer menselijkheid zou mooi zijn ...
in de politiek ... en hier ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allez, Debie ligt eruit. De wolven vreten elkaar op ...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar tegenwoordig is er NIETS meer puur of zuiver.... Er zit een massa stof en andere vuiligheid in de lucht. Toegelaten normen zijn niet meer dan een uitstel van... executie. Het grondwater deugt niet meer > nitrieten, radio-actieve stoffen enz. Denk eens gewoon aan de koeien (of ander vee) naast de autostrades ![]() Lekker melk he ![]() Die eigen verantwoordelijkheid? Och, dat is maar voor een kleintje stukje van de waarheid en ik moet je hierin gelijk geven. Groenten uit eigen tuin mag al niet meer op de meeste plaatsen en hoe zit het dan met de patatten die je in winkels koopt? Zijn die zoveel beter? Loof van de tuin mag je niet meer opstoken thuis in den hof.... En wat zwiert de industrie dagelijks in de lucht? Lees eens de kleine letters die over de ingrediënten gaan op verpakte voeding. Dat aanbod is dus enorm en dat hebben wij niet zo goed in handen als consument. Je kan wel kiezen: kopen of laten liggen. De industrie probeert ons van alles door onze strot te duwen. Verpakte voeding "stikt" van de smaakversterkers, op basis van gist. De namaak is ook volop in zoals bijv. de analoog-kazen op die "lekkere" pizza's ![]() Smaak en uitzicht zijn moeilijk te onderscheiden van het echte spul. Regelrechte vuiligheid en zeker van invloed op jouw gezondheid. Wat dacht je van gelijmd vlees?? Vleesafval wordt vermalen en aan elkaar gelijmd met het uitzicht van bijv. ham of hesp. En dan zwijg ik nog van de medicatie in het vee in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor de rest mocht de media ook iets meer doen, zoals ze dat nu doen met de PVV in Nederland... Ge gaat wat tegenkomen denk ik zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |