![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Hoewel uw bronnen van hogerhand me ondertussen vertelden dat ik eerder de term 'bronstijd' gebruikte.)
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*X-files tune* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Conspiracies maken wel altijd een goede basis voor een film. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rol van Chomsky bij het verspreiden van de wiki leaks documenten.
Interview is van vandaag: http://www.youtube.com/watch?v=bWd-pgiU4Co
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chomsky heeft daar geen rol in. Hij had er wel één in toen 6000 pagina's over de Vietnam oorlog werden gekopieerd en openbaar gemaakt ergens in de jaren zeventig als ik me niet vergis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de threadstarter gelijk heeft....
Saudie Arabie die de VS vraagt om Iran aan te vallen.... ambasses die spioneren... nukes op kleine brogel... dat is allemaal maar afleiding.... afleiding van de Ufo's, aliens en conspiracies van de one world governement en diens agenten, bloedmooie naakte wichten (het enige seksuele in het leven van de believers... met uitzondering die keer dat die muis van de zus langs de broekspijp omhoog kroop)
![]() |
#48 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft strikt niks niemendalle met de vrijheid van beslissen van ruilen of niet (ttz, kapitalisme) te maken. Citaat:
![]() Of naar Alexander de Grote. Of naar verschillende Chinese keizers, ... De staat, maw, de sociale structuur, van een maatschappij wordt altijd voor een groot deel gemotiveerd en misbruikt als een instrument van macht, rijkdom en dominantie, en wordt altijd verschoond als iets dat nobel en waardevol is en dat respect verdient (tot aan de zelf-opoffering zelfs). Citaat:
![]() Ik zal niet zeggen dat er soms niet ergens per ongeluk een sociale structuur gedurende een tijdje heeft bestaan die erin is geslaagd om de geschiedenis in te gaan als de glorierijke en nobele zaak waar ze zichzelf zo graag voor uitgeeft. Misschien zelfs terecht. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ik vind het raar dat er een aanhoudingsbevel is tegen Assange voor verkrachting, niemand hem kan aanhouden, Assange wel ondertussen in beroep kan gaan (vanwaar doet die dat en hoe ?) en nog eens een interviewtje kan doen voor Forbes 3 weken geleden maar voor de rest kan niemand die kerel echt pakken hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat de regulier media enkele interessante feitjes ui wikileaks tilt maar niet het meest schokkende want als de media dit bericht als het meest schokkende wie gaat dan die 1000de pagina's documenten lezen, ik in ieder geval niet. Het feit dat de VS zo over reageert op wikileaks wil toch zeggen de ze schrik hebben dat er gevaarlijkere info naar buiten zal komen ( al is) Aliens enzovoort, er zal altijd wel iemand zijn die zijn mond voorbijpraat als het er is dan had dat al moeten uitkomen, is er toch een complot het zij zo dan kunne we er niets aan doen (wel een oproep naar Wiki om verder te graven natuurlijk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 30 november 2010 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Wat ik nog het meest ongelofelijke aan de zaak tot nu toe vind is dat de VS, en veel pro-Amerikaanse commentatoren het erg vinden dat hun ongezouten mening openbaar is geworden.
Ik, en ik denk velen met mij vinden dat helemaal niet erg, aangezien die sowiezo is wat wij al vermoedden. Wat mij tegen de borst stuit zijn de hypocriete leugens die ze de bevolking opdienen, het moreel goedpraten van hun alfagedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel 2 vrouwen die hem aanklagen voor "sexuele molestatie".
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Internationaal aanhoudingsmandaat tegen WikiLeaks-oprichter Assange http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-Assange.dhtml Dit is geschiedenis, mensen. Laatst gewijzigd door discuz : 1 december 2010 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Zijn verkracht 2) In de picture willen komen 3) Bitchen zijn, die zinnen op wraak nadat Assange niets meer van zich laat horen 4) Omgekocht zijn door (?) 5) Onder druk worden gezet door de geheime dienst, goedschiks dan wel kwaadschiks --Exodus help me een handje Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 december 2010 om 03:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De US government heeft overigens helemaal geen moeite met burgers die conspiracy theoriën aanhangen, dat leidt de aandacht af van de real issues.
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Dikke zever. Dit heeft evenveel waarde als zeggen dat tekeningen geen hoogstaand medium zijn omdat men boeken beter vindt. Totale onzin, gebaseerd op persoonlijke voorkeur.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien bestaat "wij als mensheid" niet als een zelf-bewuste entiteit, he, en is dat enkel maar een abstracte extrapolatie van veel kleinere groepen die men eventueel *wel* enige cohesie kan geven, zoals "mijn familie" of "mijn vrienden" of zoiets. En zelfs daar stelt de vraag "waar willen we naartoe" niet echt, en is het al voor een groot stuk "ieder voor zich". Laat staan "wij als mensheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Family, nationality, humanity are Vishnu's three strides from an isolated to a collective unity. The first has been fulfilled, we yet strive for the perfection of the second, towards the third we are reaching out our hands and the pioneer work is already attempted. A nation is not made by a common blood, a common tongue or a common religion; these are only important helps and powerful conveniences. But wherever communities of men not bound by family ties are united in one sentiment and aspiration to defend a common inheritance from their ancestors or assure a common future for their posterity, there a nation is already in existence. GreetzZ |
|
![]() |
![]() |