![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met mijn vingerafdruk kunnen ze NIETS maar dan ook NIETS over mijn privacy te weten komen.
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
-indien iemand wordt vermist kan de recherche flink geholpen worden via het traceren van de gsm. Er zijn zelfs verschillende zaken daardoor opgelost, denk aan de zaak Annick Vanuytsel. -misdadigers, terroristen, en andere verdachten kunnen zo in het oog worden gehouden. En de onschuldige burger zal men heus niet volgen via zijn gsm, of die moet verdacht zijn voor iets.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() FBI taps cell phone mic as eavesdropping tool Een toestel dat AF staat zal wel niet meer zenden of antwoorden op normale positioneringsaanvragen van het GSM netwerk (location update), maar de chips zijn binnenin nog wel in werking en kunnen luisteren naar binnenkomende speciale aanvragen. Je kan dat soort dingen trouwens ook zelf uitproberen: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Turtelboom sluit akkoord met Verenigde Staten over uitwisseling vingerafdrukken" Wat heeft dit met privacy te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() ik ben bereid een rechtszaak te beginnen
wie doet mee ? Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 11 december 2010 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() In een tijd dat we ons half leven online te grabbel gooien (Facebook/twitter/9lives/imvu/...) dat we nog durven spreken over privacy is hallucinant op zijn minst.
Ach ja als we de illusie maar levende kunnen houden en kunnen klagen dan zijn we al lang tevreden als mens he.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |