![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de meeste Europese landen staan niet meer te jubelen tov de overrompeling van de "asiel"zoekende vreemdelingen... hoop maar dat er straks geen honderdduizenden "vb'ers" gaan bijkomen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja, het was de vriend van zijn zoon niet de zoon van zijn vriend.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, we geraken het gewend hé Sus. Kallikles is iemand die zijn gelijk alleen kan halen door de tegenpartij te beschimpen en onder de gordel te stampen ... een mens die niet veel waard is ...
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder, boeit het me niet wie er is afgeklopt, zoon van uw vriend, vriend van uw zoon. Ik lees dat een vriend van zijn zoon is geslagen door 'iemand' en verder waren er 4 getuigen aanwezig (4 Marokkanen). Lees zn reactie nog maar eens goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wow , daar zijn "we" echt bang voor. http://www.youtube.com/watch?v=nHqDBQDRyV0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Om het op zijn Nietzscheiaans (daar houdt hij immers zo van) te zeggen: een Unterdemgordelschtampfmensch dus. Tja...
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 december 2010 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft dit uiteindelijk met immigratie of integratie te maken ? Is dit geen politiek onderwerp ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het rode broekje heeft ondertussen ni te klagen over z'n partijke ... Het VB laat in uw linkje al weten dat ze gaan optreden en ze zullen dat waarschijnlijk wel doen , de rode gekken geven van't broekje nog een carriëre kado... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een blanke van het eigen volk. Dan verklaren we dit op deze manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Maar u maakt een punt, artisjok. Had het een allochtoon geweest dan klonk het rechts gebrabbel wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Vertel liever op welke partij jij stemt. Dan kan men u proberen ernstig te nemen. Even ernstig blijven, manta. Men lanceert een campagne tegen winkeldiefstallen dus kom me nu niet vertellen dat die man niet weet waar hij mee bezig was hé. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 december 2010 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het is weer prachtig om te zien hoe dezelfde figuren hier, die doorgaans een geweldadige roofoverval o.i.d. door een verrijker afdoen als een fait divers'eke, en die de dader dan ook nog eens op alle mogelijke manieren goedpraten en uit de wind zetten, hier nu verschrikkelijk hard aan het hameren zijn op iemand die, godbetere, een croissant en wat tomaten gestolen heeft. Omdat hij ooit eens lid van het VB zou zijn geweest.
Hilarisch gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan't verhaaltje van dat rauw spek en die tomaten kan'k niet goed aan uit (lijkt me een rare combinatie ook) maar wat betreft broodjes of suikertjes meenemen ... Die broodjes belanden na de raad toch in de vuilbak , dan is't mss beter dat iemand ze opeet terwijl ze nog goed zijn... En suikertjes of melkjes meenemen , ik vermoed dat er veel mensen zijn die dat doen , zie je in veel restaurants en dergelijke , per slot van rekening hoort dat bij het kopje dat men nuttigde... Zolang er geen rechtsere partij in Vlaanderen bestaat stem ik maar op het VB , ik denk wel da'k daar nooit een geheim van heb gemaakt ... ![]() Welke was uw partij nu weer ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die een campagne lanceert tegen winkeldiefstallen en daarna zelf betrapt wordt op stelen spoort niet. Ik kan me goed voorstellen dat die man dement begint te worden maar om daarom de dief uit te hangen, neen dat geloof ik niet. Die man is gewoon een dief en wist maar al te goed waar hij mee bezig was. Komaan kerel, zelfs DW reageert feller dan u. Neen, ik wist niet dat u zo extreem rechts was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U zette die erbij nadat ik de quote al intypte ... ![]() Hoe DW reageert maakt mijn boekje niet hé , mijn reactie ging uit naar de mogelijke mentale ingesteldheid van de zeventigjarige mens. Citaat:
Anderzijds komt deze man uit "waardig ouder worden" en heeft hij waarschijnlijk persoonlijk niet veel van doen met het lanceren van die campagne. Dat deze man stilletjesaan mag stoppen met politiek en zo is waarschijnlijk wel duidelijk , de rest zal wel aan den één of andere onderzoeksrechter liggen (alhoewel, als je ziet wat voor zaken die al seponeren zal deze topzaak van tomanteneten niet echt tot jaren celstraf leiden...) Extreem rechts ??? Moest men al al die jaren eens een keertje iets gedaan hebben aan de verzuchtingen van de mensen zou ik waarschijnlijk zoiets niet zeggen, maar als men de problemen onder de mat blijft vegen , tja se ... Ik zou ook liever een mengeling van een groen-nationalistisch partijtje zien dat dingen echt aanpakt hoor ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |