Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2010, 19:32   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ja, als het het Vlaams Belang betreft; zal ik het zeker doen. Zolang dat alle vreemdelingen door het Vlaams Belang op dezelfde manier op het net en door hun demagogie "aangevallen" worden, zullen de vb'ers ook met dezelfde argumenten, wel met een andere tactiek op het net en door propaganda "aangevallen" worden. Zelfverdediging noemt het.
Naar mijn weten, maar ik ben geen echter kenner van het vb of welke politieke partij dan ook, ik heb er meer minachting dan interesse voor... maar ik dacht niet dat "het vb" het "tegen alle vreemdelingen" had, wel tegen de lastposten, de profiteurs, de criminelen groot-en-klein enz, we hebben genoeg aan onze eigen kwibussen.
Trouwens, de meeste Europese landen staan niet meer te jubelen tov de overrompeling van de "asiel"zoekende vreemdelingen... hoop maar dat er straks geen honderdduizenden "vb'ers" gaan bijkomen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 19:41   #42
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ja, wat heb ik daarmee te maken?

Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat de zoon van uw vriend geen ballen bezit. En die flikken zijn al even balloos.

Verder, hoop ik dat die jongen het beter stelt en de criminelen gauw gevat zullen worden.
Dus als men alleen tegen vier is en verliest, is dat omdat men geen ballen heeft ...
Oh ja, het was de vriend van zijn zoon niet de zoon van zijn vriend.
Oud 18 december 2010, 19:44   #43
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik begrijp daar vooral uit dat het de zoveelste beschimping van hem aan uw adres is.
Ach, we geraken het gewend hé Sus. Kallikles is iemand die zijn gelijk alleen kan halen door de tegenpartij te beschimpen en onder de gordel te stampen ... een mens die niet veel waard is ...
Oud 18 december 2010, 19:51   #44
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Dus als men alleen tegen vier is en verliest, is dat omdat men geen ballen heeft ...
Oh ja, het was de vriend van zijn zoon niet de zoon van zijn vriend.
Wie zegt dat hij alleen was?

Verder, boeit het me niet wie er is afgeklopt, zoon van uw vriend, vriend van uw zoon.

Ik lees dat een vriend van zijn zoon is geslagen door 'iemand' en verder waren er 4 getuigen aanwezig (4 Marokkanen). Lees zn reactie nog maar eens goed.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 19:52   #45
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ach, we geraken het gewend hé Sus. Kallikles is iemand die zijn gelijk alleen kan halen door de tegenpartij te beschimpen en onder de gordel te stampen ... een mens die niet veel waard is ...
Wie? Jij?

Klopt.
Oud 18 december 2010, 20:01   #46
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
... hoop maar dat er straks geen honderdduizenden "vb'ers" gaan bijkomen!
En achter het pedostandpunt van het VB gaan staan zeker?

Wow , daar zijn "we" echt bang voor.

http://www.youtube.com/watch?v=nHqDBQDRyV0
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 20:08   #47
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Om het op zijn Nietzscheiaans (daar houdt hij immers zo van) te zeggen: een Unterdemgordelschtampfmensch dus. Tja...

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 december 2010 om 20:08.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 20:19   #48
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's "waarschijnlijk" de "kleinste" misdaad dat ze capabel zijn te doen.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G7L33UVQR

Conclusie; niet de werkloosheid alleen kan leiden tot misdaad, wel een partijkeuze of het omgekeerde misdaad leidt tot een partijkeuze.
Oh. Het VB kan tevreden zijn. Hij was al een blok aan VB-been. Stal de melkskes bij de koffie na de vergadering enzo. En dat voor een raadslid. Zegt veel over het profiel van het VB.

Maar wat heeft dit uiteindelijk met immigratie of integratie te maken ? Is dit geen politiek onderwerp ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 21:18   #49
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel... Het Vlaams Belang bestrijdt tegen de vreemdelingen i.p.v. tegen criminaliteit te bestrijden. Dat is mijn standpunt.
Er was eens een rood ventje dat het geweldig vond om pakken geld te verbranden ... Waar staat die rode partij nu weer voor ???
Het rode broekje heeft ondertussen ni te klagen over z'n partijke ...

Het VB laat in uw linkje al weten dat ze gaan optreden en ze zullen dat waarschijnlijk wel doen , de rode gekken geven van't broekje nog een carriëre kado...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 21:34   #50
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Rauw spek? Bah.
Suikertjes en melkjes neem ik ook wel eens mee naar huis, hoor, maar ik ben wel geen gemeenteraadslid.
Valt het eigenlijk niemand op dat het gedrag van die oude man gewoon eigenaardig is? Rauw spek eten en dan nog in de winkel, of gewoon maar in de winkel eten ipv gestolen etenswaren mee te smokkelen naar huis, dit alles lijkt me meer op het gedrag van een beginnend-dementerende. Eerder iemand om medelijden mee te hebben.

Vraagje volledig off-topic : zijn er nog mensen die hier last hebben met Politics.be vandaag? Voortdurend lege pagina's krijgen en zo?
Typische reactie.
Het is een blanke van het eigen volk.
Dan verklaren we dit op deze manier.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 21:37   #51
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Typische reactie.
De mens is 70 jaar ...
Nog ni aan gedacht dat Marie gelijk kan hebben ???
Oud 18 december 2010, 21:41   #52
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Typische reactie.
Marie steelt zelf gaf ze hierboven toe. Niet dat ik ervan verschiet. Of is ze misschien zelf dement aan het worden? Zou me ook niet verbazen.

Maar u maakt een punt, artisjok. Had het een allochtoon geweest dan klonk het rechts gebrabbel wat anders.
Oud 18 december 2010, 21:43   #53
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
De mens is 70 jaar ...
Nog ni aan gedacht dat Marie gelijk kan hebben ???
Wilt ge zn daden nu goedspreken?

Vertel liever op welke partij jij stemt. Dan kan men u proberen ernstig te nemen.

Even ernstig blijven, manta. Men lanceert een campagne tegen winkeldiefstallen dus kom me nu niet vertellen dat die man niet weet waar hij mee bezig was hé.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 december 2010 om 21:45.
Oud 18 december 2010, 21:44   #54
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Het is weer prachtig om te zien hoe dezelfde figuren hier, die doorgaans een geweldadige roofoverval o.i.d. door een verrijker afdoen als een fait divers'eke, en die de dader dan ook nog eens op alle mogelijke manieren goedpraten en uit de wind zetten, hier nu verschrikkelijk hard aan het hameren zijn op iemand die, godbetere, een croissant en wat tomaten gestolen heeft. Omdat hij ooit eens lid van het VB zou zijn geweest.

Hilarisch gewoon.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 21:50   #55
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wilt ge zn daden nu goedspreken?

Vertel liever op welke partij jij stemt. Dan kan men u proberen ernstig te nemen.
Ik spreek niets goed, ik zeg dat Marie wel eens gelijk kan hebben over die beginnende dementie bij die man ...
Aan't verhaaltje van dat rauw spek en die tomaten kan'k niet goed aan uit (lijkt me een rare combinatie ook) maar wat betreft broodjes of suikertjes meenemen ... Die broodjes belanden na de raad toch in de vuilbak , dan is't mss beter dat iemand ze opeet terwijl ze nog goed zijn... En suikertjes of melkjes meenemen , ik vermoed dat er veel mensen zijn die dat doen , zie je in veel restaurants en dergelijke , per slot van rekening hoort dat bij het kopje dat men nuttigde...
Zolang er geen rechtsere partij in Vlaanderen bestaat stem ik maar op het VB , ik denk wel da'k daar nooit een geheim van heb gemaakt ...

Welke was uw partij nu weer ???
Oud 18 december 2010, 21:51   #56
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is weer prachtig om te zien hoe dezelfde figuren hier, die doorgaans een geweldadige roofoverval o.i.d. door een verrijker afdoen als een fait divers'eke, en die de dader dan ook nog eens op alle mogelijke manieren goedpraten en uit de wind zetten, hier nu verschrikkelijk hard aan het hameren zijn op iemand die, godbetere, een croissant en wat tomaten gestolen heeft. Omdat hij ooit eens lid van het VB zou zijn geweest.

Hilarisch gewoon.
2 racisten zijn het
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 21:57   #57
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ik spreek niets goed, ik zeg dat Marie wel eens gelijk kan hebben over die beginnende dementie bij die man ...
Aan't verhaaltje van dat rauw spek en die tomaten kan'k niet goed aan uit (lijkt me een rare combinatie ook) maar wat betreft broodjes of suikertjes meenemen ... Die broodjes belanden na de raad toch in de vuilbak , dan is't mss beter dat iemand ze opeet terwijl ze nog goed zijn... En suikertjes of melkjes meenemen , ik vermoed dat er veel mensen zijn die dat doen , zie je in veel restaurants en dergelijke , per slot van rekening hoort dat bij het kopje dat men nuttigde...
Zolang er geen rechtsere partij in Vlaanderen bestaat stem ik maar op het VB , ik denk wel da'k daar nooit een geheim van heb gemaakt ...

Welke was uw partij nu weer ???
U vergat mn laatste zin te citeren.

Iemand die een campagne lanceert tegen winkeldiefstallen en daarna zelf betrapt wordt op stelen spoort niet. Ik kan me goed voorstellen dat die man dement begint te worden maar om daarom de dief uit te hangen, neen dat geloof ik niet. Die man is gewoon een dief en wist maar al te goed waar hij mee bezig was. Komaan kerel, zelfs DW reageert feller dan u.

Neen, ik wist niet dat u zo extreem rechts was.
Oud 18 december 2010, 22:01   #58
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Arme George.
Ik heb een familielid dat op momenten om twee uur 's morgens mij opbelt om te vragen of ik dringend kan afkomen. Ze is er op dat moment van overtuigd dat haar zoon (die ze al jaren niet meer zag) in haar tehuis rondsluipt en haar geld komt stelen...
Of ze wordt heel boos omdat ik haar hondje niet teruggebracht heb na zijn wandeling. Het bedoelde beestje is al jaren geleden overleden en ik ik heb er nooit maar dan ook nooit mee gewandeld...
Ik bedoel maar...
Dat artikel al eens volledig gelezen?
Dat men de politie belt vind ik niet meer dan correct en dat er een PV opgesteld wordt ook.
De manier waarop deze sukkelaar publiekelijke veroordeeld wordt in de media... en hier. Dat is er over.
Er ver over.
Erger nog is dat dit alleen gedaan wordt omdat de man VB'er is.

Wat zal het morgen zijn.
Alle gehandicapten die een VB-mandaat hebben naar de gaskamer?

Zien jullie zelf niet wat je hier postuleert?
Zielig!
Logischer lijkt me dat je mentaal gehandicapten (want dat suggereer je toch) geen politieke mandaten geeft.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2010, 22:16   #59
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vergat mn laatste zin te citeren.

Iemand die een campagne lanceert tegen winkeldiefstallen en daarna zelf betrapt wordt op stelen spoort niet. Ik kan me goed voorstellen dat die man dement begint te worden maar om daarom de dief uit te hangen, neen dat geloof ik niet. Die man is gewoon een dief en wist maar al te goed waar hij mee bezig was. Komaan kerel, zelfs DW reageert feller dan u.

Neen, ik wist niet dat u zo extreem rechts was.
Neenee ... Ik vergat dat niet ...
U zette die erbij nadat ik de quote al intypte ...

Hoe DW reageert maakt mijn boekje niet hé , mijn reactie ging uit naar de mogelijke mentale ingesteldheid van de zeventigjarige mens.
Citaat:
dit alles lijkt me meer op het gedrag van een beginnend-dementerende.
En dat ondersteunde ik. Had niets te maken met de diefstal van een tomaat, eerder een opmerking over het gedrag van die man...
Anderzijds komt deze man uit "waardig ouder worden" en heeft hij waarschijnlijk persoonlijk niet veel van doen met het lanceren van die campagne. Dat deze man stilletjesaan mag stoppen met politiek en zo is waarschijnlijk wel duidelijk , de rest zal wel aan den één of andere onderzoeksrechter liggen (alhoewel, als je ziet wat voor zaken die al seponeren zal deze topzaak van tomanteneten niet echt tot jaren celstraf leiden...)

Extreem rechts ??? Moest men al al die jaren eens een keertje iets gedaan hebben aan de verzuchtingen van de mensen zou ik waarschijnlijk zoiets niet zeggen, maar als men de problemen onder de mat blijft vegen , tja se ... Ik zou ook liever een mengeling van een groen-nationalistisch partijtje zien dat dingen echt aanpakt hoor ...
Oud 18 december 2010, 22:52   #60
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Blijkbaar heeft iedereen het gemist, maar de mens is ook geen lid meer van het vlaams belang.
Dat soort futiliteiten is bijzaak voor de gemiddelde rechts-basher.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be