![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Arbiter : 9 januari 2011 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat je tegenstrever geen schriel thaiboksertje is. Want die geeft je direkt wat knietjes tegen je gepowertrainde kin!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Arbiter : 9 januari 2011 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Special Guards (a special category of the Greek police personnel, originally meant for guard duties on public property" Maw een veredelde bewakingsagent. Dank je voor de bronnetjes. Ik had het over een ander incident. In Italie dacht ik.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je voor iedere dode bij een vluchtmisdrijf een topic moet beginnen openen, zelfs al is ie dan flik... Dit is een politiek forum, geen marginale verzamelplaats voor anarchisten die hun haat voor alles wat met gezag te maken heeft willen ventileren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ja daar ben ik nu echt bang van die thaise boksertjes,sterk dat die zijn ,ik zie ze alle dagen bezig in de gym om schrik van te krijgen ze tillen makkelijk 50kg allee de sterkste toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() caligula ik ben 62 jaar en ik veeg met julie zonder moeite de vloer aan straf he en wat dat neuken betreft de mijne is 170cm dus klein zou ik ze ni noemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat niet 17 cm zijn, ... 170 cm , ik denk dat de meeste vrouwen daar toch van gaan lopen zulle...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze onzin verdient een slotje!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling