![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Voor zover ik weet is Vlaams belang de enige partij die écht begaan is met het onderwerp veiligheid. Alle andere partijen zijn medeplichtig. Ik herinner mij die opmerking van Laurette Oncelinx, een aantal jaren geleden. Ik geloof dat dat tijdens paars was, enkele jaren dus voordat Leterme eerste minister werd. Zij heeft toen gezegd dat de verantwoordelijkheid collectief is. Ze sprak toen Nederlands. Er is dus GEEN ENKEL alternatief als 't over veiligheid gaat. Tegenwoordig lijkt het wel dat het onderwerp niet meer leeft. Ik heb de indruk dat er veel te veel gezwegen wordt tegenwoordig. Op zich is een debat over veiligheid geen partijpolitiek, maar als er maar één partij is die daar op een ernstige manier mee begaan is, dan kom je natuurlijk vlug bij die partij uit. Vraag is echter waarom de andere partijen ALLEMAAL zo cynisch zijn en de Vlaming alleen maar uitlachen. Iets anders kan je dit niet noemen. En ik ben dus verbaasd dat zoveel Vlamingen dat cynisme zomaar pikken. En oh, ja... Veiligheid of onveiligheid is er zowel voor linkse kiezers als voor rechtse kiezers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() voelt u zich onveilig misschien?en zo ja kunt u dat verklaren
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie stemt er de dag van vandaag nog op die racistische partij? Ja idd, alleen racistische debielen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() oftewel domme angsthazen
![]() |
#46 | |
|
![]() Ja, dat ook.
Wat uw vraag hierboven betreft: Een blokker voelt zich onveilig in Antwerpen en Schaarbeek. Allé dat zei men een tijdje geleden nog. Ik vraag me af hoe het de dag van vandaag zit met die debielen. In elke stad of elk dorp woont wel een allochtoon. Ik zou toch emigreren hoor moest ik van hen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als ze nu nog met angst rondlopen, dan is het dringend tijd dat ze zich eens laten behandelen door een deskundige psychiater of emigreren
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 13 januari 2011 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Wie is er hier dom? Ik vrees voor jullie dat vooral de PS en de SP.A te dom zijn om op lange termijn te denken. Aan de universiteit klagen ze dat ze te weinig middelen krijgen voor het toenemend aantal studenten. Meer en meer mensen studeren dus aan de universiteit. Ondertussen moeten we het wel doen met politici die meestal op korte termijn denken en geen lange termijn visie hebben. Ik denk trouwens dat heel veel kiezers slimmer zijn dan de politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Het BE gerecht functioneert slecht, maar daar zal het Vlaamsblok zeker en vast geen verandering in brengen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 januari 2011 om 23:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
al lang achterhaald dus..
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 13 januari 2011 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jammer, dat de moderators mn reactie hebben verwijdert. Anders had ik u aangeraden wat verder te lezen in je miezerig boekje, zieligaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Feiten en ballen hebben.... Is volgens mij tegenstrijdig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Je begrijpt er niks van.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Neen hoor, dat is geen feit. Heb het daar onlangs nog over gehad in een reactie, niemand die hem kon weerleggen. Misschien jij wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() En jij staat precies met je mond vol tanden. Is dat alles wat je weet te zeggen? Feit is dat het gerecht hier in België vierkant draait. 't Is het ene schandaal na het andere. En dan gaat het over de vraag wat ik wel en niet begrijp? Heel vreemd. Het gaat trouwens helemaal niet over mezelf alleen, maar over de veiligheid voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |