![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik antwoordde bijvoorbeeld dat ik jong en onervaren was, moeite had met persoonlijke deadlines, en dat ik me op sociaal vlak moest oriënteren. Beter om open kaart te spelen - en de HR-kerel en vooral mijn toekomstige collega apprecieerden dat zienbaar. Echter, toen kreeg ik de vraag: "En wat zijn jouw slechte punten op persoonlijk vlak." Euh...
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Iedereen doet zich anders voor dan hij is op zo een gesprek , slijmen tot de kwijl uit hun bek loopt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat het antwoord is, dat die ribbels er op staan voor blinden, om het muntstuk te kunnen identificeren en dat de vorm van de ribbel en de ruimte tussen die ribbels relevant zijn, en dat het eigenlijk logisch zou zijn dat het er 50 zijn, (50 cent... ) gewoon even nadenken dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verder was het vooral belangrijk dat je niet gewoon met je mond vol tanden staat, dus jouw antwoord voldoet qua assertiviteit ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 12 januari 2011 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ribbels werden origineel gebruikt om na te gaan of er van de (gouden en zilveren) munten geen deel was afgevijld, waardoor ze natuurlijk lichter gingen wegen. Indien het vooral als hulpmiddel voor blinden zou zijn, dan hadden ze toch beter een paar braille punten op elke munt gezet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 januari 2011 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog zo een is, ... wat doet ons bedrijf, ... ja als ge dat niet weet, ge onderzoekt tegenwoordig toch ook uw toekomstige werkgever ? Ik denk trouwens dat ik daar jaren geleden ook nog eens gepasseerd ben bij DW&M die psychologe kan ik mij niet meer herinneren,. ... maar er zijn er andere, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan toevallig in manche 1 de vijf snelste paarden van de 25 hebben. Voor een oplossing is het nog te vroeg op de ochtend. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar dat is echt zo he, ...
Zo ne gast, Italiaan, spreekt Italiaans natuurlijk, Engels en Frans, zet hij er ook op, nu ja het interview is in het Engels om hem te testen, dat lukt nog net, ... Moet ge weten daar zit ne native speaker Engels en Italiaans in de jury om de taal te testen en de psycho sociale toestanden, ... en dan ik om hem technisch te roosteren, en ik zweer het u, dat zijn vragen, die open zijn, maar waar ge direct mee ziet, of ze er iets van kennen of uit hun nek staan lullen. Dus ik stel mijn vraagske in t Frans, iets simpel dat hij met een basis van Frans zich toch uit de slag had kunnen trekken, ... niet dus, ... ja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ben ik daar zelf vrij eerlijk in, anders kloot ge uw eigen toch maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De truuk is om te kijken hoe je reageert als je uit je lood wordt geslagen door een idiote vraag. Sommigen vallen stil, sommigen beginnen te rekenen/na te denken...de beste reactie is gewoon te zeggen: dat weet ik niet zo direct met de beperkte informatie die er beschikbaar is. Maar mocht u het echt willen weten kan ik er wel achteraan gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Herinnert zich iemand de sollicitatie-scène uit de film Trainspotting?
http://www.youtube.com/watch?v=apCtRg6mOVk Magistraal ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'ik hoop dat de rest van dit interview serieuzer wordt, anders krijg ik nog twijfels over het bedrijf waar ik ga terechtkomen ...' ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Caligula : 12 januari 2011 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() daar was ik toch nog net iets te gefocust voor op de job, vrees ik
![]() zijn van die dingen waar ik altijd achteraf spijt van heb ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 12 januari 2011 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |