![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Knip uw nagels niet tot er een federale regering is. Loop in uw onderbroek tot er een federale regering is. Ga in hongerstaking tot er een federale regering is. Stuur elke dag een e-mail naar Bart De Wever en Elio Di Rupo tot er een federale regering is. Of misschien nog beter: communiceer niet tot er een federale regering is. Mogelijkheden genoeg. Laatst gewijzigd door De Juiste Gids : 13 januari 2011 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar ik ga ook akkoord met Poelvoorde. Ik wil ook een regering, een die daadkrachtig optreed, en de staat grondig hervormt... Of is het een actie pro status-quo? ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Gij stelt veel te moeilijke vragen. Laat toch gewoon die baard groeien. Zwijg en wees volgzaam. Slechte belz.
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is de video :
http://www.youtube.com/watch?v=DxeoGslG1sQ De man naast Benoit Poelvoorde is Nicolas Buytaers, "Monsieur Cinéma" op RTL-TVI! Laatst gewijzigd door Everytime : 13 januari 2011 om 21:40. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(En ik doe alle dagen mijn gevoeg op 't wc van 't parlement ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar speciaal voor die actie ben ik wel bereid elke dag even naar ginder te tsjokken
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Juiste Gids : 13 januari 2011 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we kunnen ook in Doel de Staten Generaal van het volk samenroepen, lijkt me wel fun ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
nu anno 2011: de Belgische Evolutie (Laat uwen baard staan) ![]()
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 13 januari 2011 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krijgen we binnen een paar maand wellicht allemaal Leopold II -imitators in belgië.
Heil Leopold! Massamoordenaars met Heil toespreken... waarom niet? ![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die film is goed. Wil nog niet zeggen dat deze actie zo belachelijk is dat ze het Guynnes book of records zal halen.
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik ben een grote film fan (maar eerder van engelstalige films), maar ik zal dit zeker eens proberen!
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Juiste Gids : 14 januari 2011 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het leuke is dat VDL en zijn chauffeur al een tijdje meedoen met die aktie
|
![]() |