![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ze zijn "alive and kicking" Van Minnebruggen" Waarom maak jij daar "Ze zijn "alive and kicking" thePiano" van? Trouwens, maar over "kicking" weet jij ook wel het een en ander ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Eerst een waarschuwing: Ik ga enkel op de eertse post reageren. Er is hier al zóveel afgeweken en er is hier al zóveel verschenen dat ik onder de noemer 'rommel' klasseer dat ik daar geen moeite voor ga doen. (Tenzij op uitdrukkelijke aanvraag, natuurlijk.)
In mijn opinie is ons vorstenhuis: 1) volstrekt overbodig. Het is duidelijk dat Albert niets met politiek te maken heeft. Hij heeft geen enkele invloed meer. Nochtans was dat de (twijfelachtige) rol van onze koning. 2) verschrikkelijk duur. Ons volstrekt overbodig vorstenhuis slorpt meer geld als een Duitser bier. Niet moeilijk ook: een paar kastelen met - uiteraard - luxueuze personeelsbezetting, een paar jachten, een niet onaardig kapitaal dat nog steeds groeit... Dat maakt al veel geld. Natuurlijk kan men het hier oneens mee zijn; ik wou enkel even mijn persoonlijke mening aangaande dit onderwerp geven. Ondanks het feit dat ik tegen ben zal ik mij natuurlijk neerleggen bij de uitslag van een referendum. Het is nu niet bepaald een halszaak.
![]() |
#46 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Het wordt tijd dat we van de monarchien afgeraken, al was het maar om de democratie te herstellen. Want monarchie - koning door middel van geboorte - kan je moeilijk rijmen met democratie.
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() ze hebben echt wel shrik hé, geen enkele zich zelf links noemend persoon is zich hier aant verdedigen. Of beseffen ze dat hun uitleg op niets slaagt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pardon?
![]() |