![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Zelfmoord is iets slechts in jouw optiek, dat weet ik, maar ram het eens in jouw kop erin dat de mens en enkel de mens heer en meester is over haar eigen lichaam en leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb dat natuurlijk niet gezegd, maar als het op ideeën aankomt moet jij als religieuze persoon toch beseffen dat niet iedereen volgens jouw waarden wil leven. Niemand dwingt u en uw broeders om gebruik te maken van euthanasie- of abortus-klinieken maar andere mensen die niet volgens uw regels willen leven willen daar wel gebruik van maken.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is mijn goed recht om kritiek te hebben op euthanasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Euthanasiekliniek, wat een stomme woordkeuze. Een instelling waar het de bedoeling is dat je vrijwillig sterft, waar je uitsluitend dood en niet genezen of beter uitkomt kan je toch geen kliniek noemen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ja, ik had wel verwacht dat onze forumfilosoof met dissociatieve identiteitsstoornis deze irrelevante en niet-toepasselijke opmerking ging bijstaan, zonder het commentaar erop te bekijken.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 22 januari 2011 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je dan dat ziekenhuizen doen met mensen die niet meer beter kunnen worden? Ze buiten gooien? Palliatieve eenheden buiten de ziekenhuizen plaatsen? De dood is inherent aan het leven. Geneeskundige begeleiding aan het einde van dat leven is weldegelijk ook geneeskunde, ook al kan ze niet meer genezen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De correcte term is zelfdoding, niet zelfmoord.Vrije keuze is allesbehalve immoreel. Een misdaad is het evenmin.
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() zelf·moord de; m en v -en het benemen vh eigen leven: ~ plegen
Citaat:
Citaat:
Jij moet veel zeggen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kaloten niet langer hun willetje meer kunnen opdringen moet toch behoorlijk pijn doen...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, dat komt er niet, maar om even verder te borduren op jouw prietpraat : een verplichting voor dolgedraaide Jezus-, Allah- en andere freaks zou misschien geen slecht idee zijn.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2011 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Hierboven: Verzoek Tot Vermoorden Van Alle Gelovigen. Esperanza Toont Zijn Ware Aard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Waar haal je het lef vandaan om aan anderen te gaan vertellen wat zij wel of niet mogen doen met hun eigen lichaam ? Ah ja, uit een boekske...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Waar halen [VUL EENDERWELKE IDEOLOGISCHE GROEP OF POLITIEKE PARTIJ IN] het lef vandaan om aan anderen te gaan vertellen wat zij wel of niet mogen doen met hun eigen lichaam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is mijn goed recht om zelf te beslissen wat ik doe met mijn leven.
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, zoals ik zei, vóórtbordurend op jóuw onnozele prietpraat ...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2011 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trek bovenstaande nu even door naar jóuw overtuiging. Wacht, ik zal je een beetje helpen. Zoals je ziet heb ik netjes ingevuld wat jij gevraagd hebt : Citaat:
Game over voor Albrecht. ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2011 om 20:28. |
||
![]() |
![]() |