![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat over Engeland en daar zijn varkentjes wel uit het speelgoed gehaald - zie artikel. bovendien mag men daar in sommige gemeenten ook geen mok met Knorretje van Winnie the pooh meer gebruiken aan de loketten. Een hoofddoek mag natuurlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lieg niet, jij liegt. Btw zet deze draad dan in het juiste subforum en ga daar zagen en zeveren over deze infantiele geloofs-zever. Laatst gewijzigd door Wisord : 7 februari 2011 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb deze draad niet gestart en volgens mij staat hij uiteraard wel juist: zonder immigratie van muzelmensen was er geen enkel probleem met plastieken speelgoedvarkentjes geweest. Ik ga een collectie van varkentjes beginnen maken, gaat nog goud waard worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Trouwens, ik lieg helemaal niet!
http://www.associatedcontent.com/art...lasses_on.html Pigs Enrage Muslim Pupils: Classes on Rural Life Cancelled Piglet. Winnie the Pooh's piglet and others have been banned in a council office in the UK's West Midlands. The Sun Online reports that in the UK novelty pig calendars and toys have been banned in the benefits department of a council office in West Midlands "in case they offend Muslim staff." West Midlands employees have been told to "remove or cover up all pig-related items, including toys, porcelain figures, calendars and even a tissue box featuring Winnie the Pooh and Piglet." This was in response to a complaint from one Muslim employee after pig-shaped stress relievers were given to the staff before the Islamic holiday of Ramadan. --------------- The Boar's Head. Jihad Watch reports that in Derby, UK, Muslims took offense at plans to restore the statue of the Florentine Boar, which had stood in the Derby Park for more than 100 years before it was decapitated by a German bomb in 1942. Recent plans to rebuild the boar's head ran into resistance from local Muslims. Piggy Banks. Per the Australian Newspaper, The Age, some British Banks have banned piggy banks for fear of offending Muslim bankers. "Halifax and NatWest banks have led the move to scrap the time-honoured symbol of saving from being given to children or used in their advertising, the Daily Express/Daily Star group reports here." ------------------- En wie is hier nu de dikke leugenaar? Gij toch wel zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks geen marsepeinen varkentjes meer ???.. Ik zou als ik van u was ze zelf aan de lopende band beginnen kneden . NU!!!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga al de winkels in Belgie rond en haal handtekeningen rond om de varkens in de winkels te behouden. Btw, ik zal zelfs tekenen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Wat heeft dit te maken met dit onderwerp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Toch een duidelijk voorbeeld van hoe moslims alles trachten te weren of te verbieden wat zij niet kunnen aanvaarden?
Of hoe multiculturele 'verdraagzaamheid' eindigt in monoculturele Islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerder een voorbeeld hoe commerciële bedrijven inspelen op hun klanten. Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2011 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 8 februari 2011 om 09:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Je kan een "pig" zelfs in Indonesië kopen . Ook in Turkije is het gemakkelijk om te vinden. Natuurlijk kun je het in andere moslim landen ook. Maar ik heb geen zin en geen tijd;
INDONESIA http://m.shoppingkita.com/product/34...Pig/?o=terbaru http://www.alibaba.com/trade/search?...ewAllCategory= TURKEY http://www.toyzzshop.com/urun_liste/...=1&ref=&sxpg=1 http://www.karniyarik.com/urun/ne-ka...Toy+Doll+(Pink) DVD's http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pi...=0000000149019 In Indonesië kun je zelfs het afbeelding van Jezus kopen (Kloon van "The Last Supper" - Leonardo Da Vinci) Godverdomme ))); http://www.kidstoyonline.com/fiber/pigura-yesus.htm Trouwens, in Turkije zijn er enorm veel speelgoedfabrikanten; zij produceren beetje van alles. Trouwens №2, in België vind je in alle speelgoedwinkels zwijntjes (varkens). Moslims shoppen zeker en vast in die speelgoedwinkels. Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Moet ik voor jouw alles 2 maal geven?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik antwoord zoals u hierboven gequote hebt, beginnend met “De poco's met hun belachelijke vooroordelen, veronderstel ik.” Want hier en daar in de draad staat dat de moslims niet zelf vragende partij zijn om de varkens uit de samenleving te verwijderen. Het wordt zeker duidelijk gemaakt door Moslim die NIET zegt : varkens weg. Nee, hij vraagt “Waarom moet dat?” De mensen die voortdurend multicul tot in de belachelijkste details willen promoten, dat zijn degenen die onder multicul verstaan : alle culturen behalve onze eigen cultuur. Die hebben een minderwaardigheidsgevoel, denk ik. In de islamlanden bestaat volgens mij zo’n minderwaardigheidsgevoel niet. Om dit te illustreren geef ik het voorbeeld van Iran waar zelfs buitenlandse recepten niet meer op TV mogen. De overheid in Iran heeft dat beslist. Is dat weer zo moeilijk voor u om dat te begrijpen?
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik toch ook ..., bedankt voor de moeite. |
|
![]() |
![]() |