Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2011, 15:58   #41
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Welke speelgoedwinkel verkoopt er geen varkentjes of afbeeldingen (boeken enz van varkens) . Dit is 1 grote zeverboel.
je liegt weeral .
Dit gaat over Engeland en daar zijn varkentjes wel uit het speelgoed gehaald - zie artikel.
bovendien mag men daar in sommige gemeenten ook geen mok met Knorretje van Winnie the pooh meer gebruiken aan de loketten. Een hoofddoek mag natuurlijk wel.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 16:13   #42
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
je liegt weeral .
Dit gaat over Engeland en daar zijn varkentjes wel uit het speelgoed gehaald - zie artikel.
bovendien mag men daar in sommige gemeenten ook geen mok met Knorretje van Winnie the pooh meer gebruiken aan de loketten. Een hoofddoek mag natuurlijk wel.

Ik lieg niet, jij liegt. Btw zet deze draad dan in het juiste subforum en ga daar zagen en zeveren over deze infantiele geloofs-zever.

Laatst gewijzigd door Wisord : 7 februari 2011 om 16:14.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 16:15   #43
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik lieg niet, jij liegt. Btw zet deze draad dan in het juiste subforum en ga daar zagen en zeveren over deze infantiele geloofs-zever.

ik heb deze draad niet gestart en volgens mij staat hij uiteraard wel juist: zonder immigratie van muzelmensen was er geen enkel probleem met plastieken speelgoedvarkentjes geweest.

Ik ga een collectie van varkentjes beginnen maken, gaat nog goud waard worden.
Oud 7 februari 2011, 16:22   #44
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Trouwens, ik lieg helemaal niet!
http://www.associatedcontent.com/art...lasses_on.html

Pigs Enrage Muslim Pupils: Classes on Rural Life Cancelled

Piglet. Winnie the Pooh's piglet and others have been banned in a council office in the UK's West Midlands. The Sun Online reports that in the UK novelty pig calendars and toys have been banned in the benefits department of a council office in West Midlands "in case they offend Muslim staff." West Midlands employees have been told to "remove or cover up all pig-related items, including toys, porcelain figures, calendars and even a tissue box featuring Winnie the Pooh and Piglet." This was in response to a complaint from one Muslim employee after pig-shaped stress relievers were given to the staff before the Islamic holiday of Ramadan.
---------------
The Boar's Head. Jihad Watch reports that in Derby, UK, Muslims took offense at plans to restore the statue of the Florentine Boar, which had stood in the Derby Park for more than 100 years before it was decapitated by a German bomb in 1942. Recent plans to rebuild the boar's head ran into resistance from local Muslims.

Piggy Banks. Per the Australian Newspaper, The Age, some British Banks have banned piggy banks for fear of offending Muslim bankers. "Halifax and NatWest banks have led the move to scrap the time-honoured symbol of saving from being given to children or used in their advertising, the Daily Express/Daily Star group reports here."
-------------------
En wie is hier nu de dikke leugenaar? Gij toch wel zeker?
Oud 7 februari 2011, 16:47   #45
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb deze draad niet gestart en volgens mij staat hij uiteraard wel juist: zonder immigratie van muzelmensen was er geen enkel probleem met plastieken speelgoedvarkentjes geweest.

Ik ga een collectie van varkentjes beginnen maken, gaat nog goud waard worden.

Straks geen marsepeinen varkentjes meer ???.. Ik zou als ik van u was ze zelf aan de lopende band beginnen kneden . NU!!!!!
Oud 7 februari 2011, 16:48   #46
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens, ik lieg helemaal niet!
http://www.associatedcontent.com/art...lasses_on.html

Pigs Enrage Muslim Pupils: Classes on Rural Life Cancelled

Piglet. Winnie the Pooh's piglet and others have been banned in a council office in the UK's West Midlands. The Sun Online reports that in the UK novelty pig calendars and toys have been banned in the benefits department of a council office in West Midlands "in case they offend Muslim staff." West Midlands employees have been told to "remove or cover up all pig-related items, including toys, porcelain figures, calendars and even a tissue box featuring Winnie the Pooh and Piglet." This was in response to a complaint from one Muslim employee after pig-shaped stress relievers were given to the staff before the Islamic holiday of Ramadan.
---------------
The Boar's Head. Jihad Watch reports that in Derby, UK, Muslims took offense at plans to restore the statue of the Florentine Boar, which had stood in the Derby Park for more than 100 years before it was decapitated by a German bomb in 1942. Recent plans to rebuild the boar's head ran into resistance from local Muslims.

Piggy Banks. Per the Australian Newspaper, The Age, some British Banks have banned piggy banks for fear of offending Muslim bankers. "Halifax and NatWest banks have led the move to scrap the time-honoured symbol of saving from being given to children or used in their advertising, the Daily Express/Daily Star group reports here."
-------------------
En wie is hier nu de dikke leugenaar? Gij toch wel zeker?

Ga al de winkels in Belgie rond en haal handtekeningen rond om de varkens in de winkels te behouden. Btw, ik zal zelfs tekenen .
Oud 7 februari 2011, 17:16   #47
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Er zijn moslims die daar aanstoot aan nemen ja vandaar dat sommigen zogenaamd om de 'integratie' te bevorderen, zulk een pro islam(isering) beslissingen nemen. Indien er geen moslims zijn die klagen neemt men zulk een maatregelen immers niet. En het blijft spijtig genoeg niet bij varkentjes verwijderen (zoals ook het spaarvarkentje) alleen.
Dan is het noodzakelijk dat men integratie verplicht maakt.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 07:36   #48
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, van wie moet dat? De poco's met hun belachelijke vooroordelen, veronderstel ik.
In Iran is er geen twijfel. Daar zegt de regering voortaan wat men mag eten of klaarmaken:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/r..._iraniers.html
Geen stamppot voor Iraniërs
Inwoners van Iran zullen misschien wel nooit te weten komen hoe je goede stamppot maakt. De staatstelevisie in Iran heeft namelijk kookprogramma's waarin reclame wordt gemaakt voor buitenlandse gerechten in de ban gedaan. Dat melden Iraanse media.

De maatregel past in het streven van conservatieve moslims om westerse invloeden uit de Iraanse cultuur te weren. "Van nu af is het verboden te leren hoe je niet-Iraanse gerechten kookt", heeft het plaatsvervangend hoofd van de staatstelevisie volgens de gematigde website Aftabnews gezegd.

De Iraanse keuken staat om zijn veelzijdigheid bekend. Elke dag kijken veel Iraniërs naar kookprogramma's, waarin te zien hoe inheemse en buitenlandse gerechten worden bereid. Chinese en Indiase gerechten zijn populair, maar de Iraniërs houden ook van pizza's en andere Italiaanse gerechten.
Voor de Iraniërs spoedig geen pizza, pasta, stamppot, mosselen met frieten, Sauerkraut ... meer.
1 Je stelt het verkeerd voor. Tot nu toe gaat het nog niet zo ver dat de overheid bepaalt wat men al dan niet mag klaarmaken en/of eten.
2 Wat heeft dit te maken met dit onderwerp?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 08:13   #49
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Toch een duidelijk voorbeeld van hoe moslims alles trachten te weren of te verbieden wat zij niet kunnen aanvaarden?
Of hoe multiculturele 'verdraagzaamheid' eindigt in monoculturele Islam.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 09:09   #50
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Toch een duidelijk voorbeeld van hoe moslims alles trachten te weren of te verbieden wat zij niet kunnen aanvaarden?
"Varken uit speelgoedboerderij om moslims en joden niet voor het hoofd te stoten."

Eerder een voorbeeld hoe commerciële bedrijven inspelen op hun klanten.

Laatst gewijzigd door artisjok : 8 februari 2011 om 09:09.
Oud 8 februari 2011, 09:11   #51
Steen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
Goeie analyse. Daar komt het uiteindelijk steeds op neer.
Steen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 09:37   #52
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
"Varken uit speelgoedboerderij om moslims en joden niet voor het hoofd te stoten."

Eerder een voorbeeld hoe commerciële bedrijven inspelen op hun klanten.
waar staat dat? link? bron?

Citaat:
ELC said: "The decision to remove the pig was taken in reaction to customer feedback in some parts of the world."
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...h-pig-ban.html

Citaat:
"We have taken the decision to reinstate the pig and to no longer sell the set in international markets where it might create an issue."
Israel?

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 8 februari 2011 om 09:42.
Oud 8 februari 2011, 10:40   #53
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Je kan een "pig" zelfs in Indonesië kopen . Ook in Turkije is het gemakkelijk om te vinden. Natuurlijk kun je het in andere moslim landen ook. Maar ik heb geen zin en geen tijd;

INDONESIA
http://m.shoppingkita.com/product/34...Pig/?o=terbaru

http://www.alibaba.com/trade/search?...ewAllCategory=

TURKEY
http://www.toyzzshop.com/urun_liste/...=1&ref=&sxpg=1

http://www.karniyarik.com/urun/ne-ka...Toy+Doll+(Pink)

DVD's
http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pi...=0000000149019

In Indonesië kun je zelfs het afbeelding van Jezus kopen (Kloon van "The Last Supper" - Leonardo Da Vinci) Godverdomme )));
http://www.kidstoyonline.com/fiber/pigura-yesus.htm

Trouwens, in Turkije zijn er enorm veel speelgoedfabrikanten; zij produceren beetje van alles.
Trouwens №2, in België vind je in alle speelgoedwinkels zwijntjes (varkens). Moslims shoppen zeker en vast in die speelgoedwinkels.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 11:09.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 13:54   #54
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
waar staat dat? link? bron?
Moet ik voor jouw alles 2 maal geven?

Citaat:
Oud 8 februari 2011, 13:59   #55
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik voor jouw alles 2 maal geven?
Heb je daar een bron van ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2011, 15:26   #56
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 Je stelt het verkeerd voor. Tot nu toe gaat het nog niet zo ver dat de overheid bepaalt wat men al dan niet mag klaarmaken en/of eten.
2 Wat heeft dit te maken met dit onderwerp?
Ik zal het u maar weer eens uitleggen: Moslim vraagt: “van wie moet dat? Waarom moet dat?” (een logische vraag, lijkt me).
Ik antwoord zoals u hierboven gequote hebt, beginnend met “De poco's met hun belachelijke vooroordelen, veronderstel ik.”
Want hier en daar in de draad staat dat de moslims niet zelf vragende partij zijn om de varkens uit de samenleving te verwijderen. Het wordt zeker duidelijk gemaakt door Moslim die NIET zegt : varkens weg. Nee, hij vraagt “Waarom moet dat?”
De mensen die voortdurend multicul tot in de belachelijkste details willen promoten, dat zijn degenen die onder multicul verstaan : alle culturen behalve onze eigen cultuur. Die hebben een minderwaardigheidsgevoel, denk ik.
In de islamlanden bestaat volgens mij zo’n minderwaardigheidsgevoel niet. Om dit te illustreren geef ik het voorbeeld van Iran waar zelfs buitenlandse recepten niet meer op TV mogen. De overheid in Iran heeft dat beslist.
Is dat weer zo moeilijk voor u om dat te begrijpen?
Oud 8 februari 2011, 15:28   #57
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Je kan een "pig" zelfs in Indonesië kopen . Ook in Turkije is het gemakkelijk om te vinden. Natuurlijk kun je het in andere moslim landen ook. Maar ik heb geen zin en geen tijd;

INDONESIA
http://m.shoppingkita.com/product/34...Pig/?o=terbaru

http://www.alibaba.com/trade/search?...ewAllCategory=

TURKEY
http://www.toyzzshop.com/urun_liste/...=1&ref=&sxpg=1

http://www.karniyarik.com/urun/ne-ka...Toy+Doll+(Pink)

DVD's
http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pi...=0000000149019

In Indonesië kun je zelfs het afbeelding van Jezus kopen (Kloon van "The Last Supper" - Leonardo Da Vinci) Godverdomme )));
http://www.kidstoyonline.com/fiber/pigura-yesus.htm

Trouwens, in Turkije zijn er enorm veel speelgoedfabrikanten; zij produceren beetje van alles.
Trouwens №2, in België vind je in alle speelgoedwinkels zwijntjes (varkens). Moslims shoppen zeker en vast in die speelgoedwinkels.

Dat dacht ik toch ook ..., bedankt voor de moeite.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be