![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Het is altijd makkelijk terug te krabbelen achteraf. Blijkbaar een taktiek van u. De onschuldige uithangen, terwijl u aan de bron zit. Bron? Welke bron? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat u alles in het hilarische tracht te trekken. Terwijl het doodsernst is! Maar ik kan het begrijpen nu het spel van de vaccinatielobby bijna afgelopen is. Er zal geen 2e mexicaanse komen, zoveel is zeker. De mensen hun ogen zijn open gegaan en nog meer beginnen te beseffen wat voor gif het is en welk spel ten koste van de mondiale gezondheid gespeeld word voor het geldgewin van een select clubje (elite mag ik wsl niet gebruiken of u beticht me alweer). Maar doe gerust uw werk verder, beste Marc,... Los van uw sponsors, skepp en de studenten die hier infantiel aan de zijlijn zitten toe te joelen vrees ik dat de pharma zijn glans aan het verliezen is. En het is niet jammer... Greed never prevails! Citaat:
Love4everybody
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 7 februari 2011 om 13:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hoeft de statistiek niet op te vragen hoor. Niemand trekt de juistheid van uw statistiek in twijfel. Maar blijkbaar beseft u nog steeds niet dat uw statistiek compleet irrelevant is. Dat is natuurlijk veelzeggend en zeer triest.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Wat een heerlijke draad is dit aan het worden!
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MvR was hier
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 4 oktober 2021 om 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN