![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Nneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, toch niet mijn idool Van Ranst????
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik vond het altijd al jammer voor de heer Van Ranst die maar bleef beweren dat hij dit op vrijwillige basis deed (daar waar Coutinio in NL paar miljoen op zak stak via een prijsuitreiking). Dit heeft hij me zelfs persoonlijk gezegd toen ik het hem op de man af vroeg. Blij dat hij toch nog iets gekregen heeft voor zijn moeite ! ![]() Hou je sterk kerel! Blijven ontkennen! (ik denk dat de heer Van Ranst trouwens hier op Politics als es is opgekomen voor zijn zaak, dus ik hoop dat hij dit nu ook doet) ToiToiToi !
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 3 februari 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "beweert"
ik zie weinig effectieve bewijzen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me ook nogal logisch dat een pharmaceutisch bedrijf beroep doet op experts wat betreft virussen. Ze gaan daar geen loodgieters voor contracteren. Dat Van Ranst zo nu en dan eens gevraagd wordt door GSK voor het geven van advies lijkt me vrij normaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wij zeggen het al jaren in de NWO draad.
Nu komt het meer en meer uit.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() er staat inderdaad veel zever in die draad
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat komt eruit? Dat farmaceutische bedrijven advies vragen aan experts op gebied van virologie? Newsflash exodus, dat is niet iets dat "uitkomt", dat is iets wat elk zinnig denkend mens logisch vindt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ook leuk nieuws:
AMSTERDAM - Nederlandse virologen zijn extra alert op een mogelijk onverwachte bijwerking van het vaccin tegen de Mexicaanse griep nu blijkt dat dit bij kinderen kan leiden tot een verhoogd risico op narcolepsie oftewel slaapziekte. Uit een gisteren bekendgemaakt Fins onderzoek komt naar voren dat er een associatie is tussen het vaccin met het middel Pandemrix en de slaapziekte. Zowel in Zweden als in Finland kregen zestig kinderen deze ernstige ziekte vlak nadat ze het vaccin toegediend kregen. Bij narcolepsie vallen de patiënten overdag geregeld in slaap en kunnen ze last hebben van hallucinaties. http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...p__.html?p=8,1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
allemaal kwakzalverij berichten van de anti-vax-lobby ![]() (je weet wel, een clubje dat stinkend rijk worden door te verkondigen dat het gevaarlijk is) Heb ik onlangs nog in de Humo gelezen van vriend Van Ranst. Of misschien zijn het wel de reptillians die het hem doen, waar Van Ranst zo mee grapt ![]() Gelukkig dat er nog verenigingen zijn als SKEPP die onbaatzuchtig deze oplichterij van antivaxers ontmaskerd ![]()
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 3 februari 2011 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Dag allemaal,
Indien jullie zelf vragen dat ik reageer, dan doe ik dat uiteraard ! ![]() Men poogt om inderdaad tegenwoordig overal sinistere omkoop- en corruptiecomplotten achter te zoeken, en de berichtgeving hierover is hier een goed voorbeeld van. Die franstalige journalist is gaan zoeken in publieke bronnen naar potentiele conflict-of-interest verklaringen, zoals we die gewoon zijn van te geven bij bijvoorbeeld werk voor het Federaal Kenniscentrum. En daarmee brouwde hij een artikel over hoe alle vaccinexperten 'omgekocht' zouden zijn door de industrie. Wel bijzonder kort door de bocht. Het is zo dat ons onderzoeksinstituut en universiteit onderzoeksgeld krijgt van farmaceutische firma's wanneer we fundamenteel of klinisch onderzoek doen samen met de farmaceutische industrie. Zowel door de Vlaamse en Federale overheid als door de Rectoraten worden deze samenwerkingen aangemoedigd, en daar komen nuttige resultaten uit. Wanneer ik een voordracht geef voor artsenkringen is dat vaak op een wetenschappelijke avond die die artsenvereniging organiseren gesponsord door een farmaceutische firma. Indien ik een vergoeding krijg van die artsenkring voor mijn voordracht, dan komt dit vaak van/via een farmaceutische firma. Stel je daar geen bergen geld bij voor: dat gaat van een welgemeende dankuwel en verder niets, over een fles wijn, over een boekenbon, tot bedragen die gaan van 60 Euro tot 125 Euro en uitzonderlijk 500 Euro (bruto). Alles braaf aangegeven aan de belastingen, en goedgekeurd met een visum door MDeon, het deontologisch instituut dat voor de Overheid de faramceutische firm's moet controleren. En wanneer men vraagt naar een 'conflict of interest' statement, dan meld ik deze activiteiten. Voor mijn werk als interministerieel commissaris voor de federale overheid heb ik in mijn loonzakje nooit een euro extra gezien. Dat hoeft ook niet, het is een interessante uitdaging, alhoewel dat tijdens de pandemieperiode continu 120-uren weken waren. Nu ja, het is ook niet alsof griepcommissaris spelen te vergelijken is met in de koolmijnen te werken, hoor, dus dat valt wel mee. Wat mij wel raakt is dat wanneer zulke zaken door de media worden uitvergroot, er altijd lezers zullen zijn die mij dan op internetfora en anoniem uitmaken voor zakkenvuller, schijnheiligaard en corrupt. Ik probeer mijn werk te doen in eer en geweten, en hoop dat iederen dat ook doet. Vriendelijke groet, Marc |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marc bedankt voor de verduidelijking. Verder zou ik me maar weinig aantrekken van de personen die u hier zwart trachten te maken. Deze personen blinken voornamelijk uit in het posten van conspiracy theorieen die je echt niet voor mogelijk acht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vraagje: kan u even verduidelijken wat en wie u bedoeld met de antivaccinatie lobby en hoe deze dan hun geld verdienen (een lobby gaat om geld, toch?)
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 3 februari 2011 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() oh nee!
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, ik ben het gewoon volmondig met hem eens. Ik zie niet in waarom ik zo gatlikken bij Van Ranst. Ik ken de mens niet en heb helemaal geen enkele ambitie om iets te gaan doen in de pharma.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2011 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me duidelijk. Kwakzalvers die hun homeopathische onnozeligheden aan de man moeten brengen tiens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Noemt gij Marc, moeial?
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een beetje zoals de fox news uitzendingen
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
O, en vaccin-"critici" willen enkel veilige vaccins, en verwerpen de uiterst giftige "cocktails"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar als je een discussie wil met Marc alleen dat stel ik voor dat je dat doet via pm. Als je dat doet via een openbaar forum dan stel ik voor dat je met tegenargumenten komt als een antwoord u niet aan staat.
![]() |
![]() |