![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toon mij 1 (één) demonstrant met een of andere clubembleem/clubkleuren/tattoo het is eender wat waardoor je kan zien dat het een hooligan is...
rood wit telt niet mee aangezien dit de kleuren van Engeland zijn... een kale kop telt ook niet mee ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens heeft die EDL ook steun van kleurlingen! OT gaat het nog over Cameron?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 6 februari 2011 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft om bepaalde zaken gevraagd ? Waarom worden Halalproducten door een minderheid opgedrongen aan een meerderheid ? Is dat werkelijk een representatieve voorstelling van de vrije markt en het mechanisme van vraag en aanbod ? ![]() Bent U, in feite, niet de persoon die het kapitalisme op deze manier onterecht in vraag stelt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kan u mij eens vertellen waar een product (in casu halal) wordt opgedrongen aan een meerderheid? Het staat u vrij naar horecazaken te gaan waar ze ander aanbod hebben of er zelf op te richten. Net zoals halal-consumenten daar zelf voor kiezen. Of wil u soms zeggen dat u tégen de kapitalistische marktwerking bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gaat over hoe in Nederland de kaas vaak halal is zonder dat de consumenten dat weten. De consumenten wordt halal opgedrongen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De relevantie met de EDL is aangegeven in de OP. Als gij blijft zeveren en lullen over EDL zijn geen hooligans dan moet ge tegen uzelf zeuren waarom het niet over Cameron gaat. ![]() .
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dus ga al de foto's en filmpjes nog eens af en kom terug als je bewijzen hebt ![]() een filmpje waar juichende englandfans opstaan en voetbalemblemen tellen niet mee als bewijs natuurlijk (zo een filmpje kan ik ook maken)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Als je de moslims laat begaan, dan zorgen ze voor de end solution.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je bedoelt final solution? Voor wie? En hoe dan?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() dat hoéft het niet te zijn, maar eenmaal islam er mee deel van uitmaakt heb je geen andere mogelijkheid.
Noteer dat Dyab Abou Jahjah begonnen is met in zijn stappenplan zijn toekomstbeeld te schetsen: daarin was het bestaan van getto's zoals in zijn geliefde platgebombardeerde Libanon de gewoonte was geweest, zoo goed meeviel schreef hij. Hij vergat daarbij wel dat de christelijke maronieten het welvaartspeil en culturele welbehagen hoog hielden. Eénmaal de muzelmannen een vinger in de brij krijgen is zelfs Zuid Afrika nog beter. De dhimmiestatus van tweederangsburgers die maffiataks moeten betalen om te mogen blijven leven, lijkt me nu niet zo'n gezellige moeltiekoeltie sfeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou daar nog aan toevoegen dat de politici verantwoordelijk voor de ongebreidelde massa-immigratie vervolgd moeten worden. Ik kan er niet bij dat mensen die een maatschappij een dergerlijke schade hebben toegebracht en nog zullen brengen zonder straf zouden blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat we in deze situatie beland zijn? Wie is daar verantwoordelijk voor en waarom? Waarom is het multicul fenomeen enkel bij ons (VS en Europa) terug te vinden en bv niet in Japan, Z-Korea, Taiwan , China, etc. Daar is wel degelijk een reden voor. Het is zeker niet enkel de fout van ''de politici''. Politici lopen in feite maatschappelijke ontwikkelingen achterna. Social & cultural engineering of hoe zegt men dat in 't nederlands. Daar zit de schuldige. Wie, welke intellectuelen, actiegroepen, welke politieke denktanks, artiesten, etc hebben zich met social engineering sterk beziggehouden. En waarom??? En waarom zulke massale vermenging in Europa? Wie had er baat bij om vooral juist bij ons multicul te promoten, wat is de achtergrond van die intellectuelen??? En hoe werd de massa (de politici) dan warm gemaakt om die veranderingen te slikken ? Via lobbies (in de VS), massamedia, hollywood, pers, theater, etc etc. Wie heeft die kanalen hoofdzakelijk in handen in de VS (van wie wij hoofdzakelijk onze culturele invloed krijgen)... .
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 8 februari 2011 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Multiculturalism has only to be perfectionated , it will stay with us forever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |