![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral op de vraag waarom mensen daarin geloven denk ik. en het zien van de evolutie. Sommigen, vooral heel jonge mensen, waren heel radicaal in hun standpunten. Maar dan zie je dat ze in situaties komen waarin ze vinden dat ze mss toch wat te radicaal waren. Dan zie je die strijd, en de evolutie. Mss wat voyeuristisch, maar wel mooi (en intens) om te zien. En na een tijd krijg je banden met mensen en raak je er moeilijk weg.
én, ook wel belangrijk: er zijn een aantal raakpunten, die ik wel belangrijk vind. Om eerlijk te zijn: ik heb er zo vaak gehoord dat ik nooit in de hemel ging komen en helverhalen en van die toestanden dat ik toch wel even aan het twijfelen ben gegaan, uit angst ('stel dat die gelijk hebben...'), maar dat ging ook snel weer over.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees niet voor de hel, ik vrees dat ik niet in de hemel zal geraken. Ik vrees dat mijn geliefden er niet zullen geraken, dat is misschien nog pijnlijker. Laatst gewijzigd door Inno : 15 februari 2011 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 1. Hoop je dan dat je vrouw (en kind) zich ooit zullen bekeren? 2. Is geloven dan geen straf voor jou? Zou het niet veel geruststellender zijn als je wist dat de dood een eindpunt is en je geliefden NIET naar de hel gaan?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 16 februari 2011 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Bij welke film(s) heb je al eens "een stofke in uw ogen gehad"(/tranen met tuiten geweend)? (indien van toepassing)
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"wie graag lekker eet en gastronomie apprecieert, is zo al 50% op weg om te kunnen koken."
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Volledig mee eens. Mijn vrouw lacht me vierkant uit als ik dat zeg. Ik probeerde het laatst nog uit te leggen met : gemak heeft voorang op kwaliteit. Als ik kan kiezen tussen iets dat ik amper lust, maar op 5 minuten op tafel kan staan, en mijn favoriete maaltijd, die slechts na boodschappen koken en nadien afwassen beschikbaar is, dan eet ik liever dat eerste.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Neen, het brengt een zekere rust. Het is niet altijd gemakkelijk om te geloven. Als dit leven het einde zou zijn, dan zou het spijtig zijn. Nu als het zo is en ik ben verkeerd dan zal ik het niet te weten komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Zijn kinderen een meerwaarde of de weg naar de afgrond?
Wat vind je van het homo-koppel en de Oekraïnse baby/peuter? Borsthaar of glijbaan?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 16 februari 2011 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat dat homokoppel betreft, ik ben niet aan draagmoederschap. Er kan wel altijd iets verkeerd lopen en nu is dat blijkbaar het geval. Het ergste is voor het kind. Borsthaar als je het over een man hebt natuurlijk, maar dan ook niet overdreven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Welk MBTI profiel heb je?
Wat vind je van MBTI "profiling"?
![]() |
#57 | |
|
![]() - Hoe oud is je zoon?
- Hoe is je vrouw? - Leven je ouders nog? Hoevaak bezoek je hen? - Op welke partij stem je? Of heb je ooit gestemd? - Watvoor schoenen draag je? - Wat is je lievelingseten? - Draag je graag joggingbroeken? - Wanneer was je laatste ruzie met je vrouw en waarover ging die? - Met wie ga je naar de kerk? - Ben je ooit al eens naar een moskee en synagoge geweest? - Wat is jouw levensdoel? - Wat is jouw lievelingsdrank? - Wat vind jij van Bart de wever? - Wat vind jij van filipo de winter?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals in het heidendom. Daar heb je een 'hemel', en dan nog iets voor de gewone mensen, en dan zoiets als 'hel', voor de slechterikken.
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: