![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat zou ik zo graag weten wie op dit forum allemaal jonger dan 30 jaar is (ik alvast), dan kunnen we deze mooie studenten willen België beweringen eens onderuit halen. "Niet in Onze naam". Ze hadden inderdaad niet juister kunnen zijn Belgicistische frietenbakkers allerhanden NIET IN MIJN NAAM.
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoor er al bij ![]() En ik ben voor de trage maar goede aanpak ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Studenten over heel het land hebben het voortouw genomen. Dat is wat we hier moeten onthouden. En dat is zeer bemoedigend. Het waren trouwens ook jongeren die de zeer succesvolle manifestatie organiseerden. En binnenkort zal er nog een komen indien die onbekwamen zoals Bart di Rupo blijven stuntelen. En daar zullen geen 34.000 mensen aanwezig zijn, maar 68.000.
Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2011 om 17:22. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 februari 2011 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al eens afgevraagd waarom dit op een donderdag gelegd is? (de dag dat de studenten uitgaan.) Er zijn er dus een hoop die voor ze gingen starten nog een pakje friet meegepikt hebben. Gratis is altijd leuk meegenomen voor de krappe portemonnee van een student ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is dat er beweging komt.
Men is het gedraai en gekeer van Bart stilaan moe aan het worden. Wat vroegen de mensen bij de verkiezingen ? Dat er geregeerd wordt. Ze hebben Bart niet gevraagd altijd en overal dwars te gaan liggen en zijn verrottings-strategie eindeloos te rekken. Wie krijgt de zwarte piet ? Dat lijkt me duidelijk als de man zo doorgaat. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In ieder geval, de N-VA is nog steeds niet toegetreden tot een federale regering zonder verregaande staatshervorming, dus voorlopig houden ze zich nog steeds aan die belofte. Mochten ze zonder die staatshervorming tóch toetreden, bent u ook één van de eersten om er triomfantelijk op te wijzen dat ze hun kiezers bedrogen hebben. U moet wel weten wat u wil.
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nooit, maar dan ook nooit horen wij van jouw soort enige kritiek over wat franstalige politici niet allemaal uitspoken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Feit is dat er beweging komt. Men is het gedraai en gekeer van Bart stilaan moe aan het worden. Wat vroegen de mensen bij de verkiezingen ? Dat er geregeerd wordt. Ze hebben Bart niet gevraagd altijd en overal dwars te gaan liggen en zijn verrottings-strategie eindeloos te rekken. Wie krijgt de zwarte piet ? Dat lijkt me duidelijk als de man zo doorgaat. Citaat:
Geen tijd? Geen zin? Geen argumenten? Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 18 februari 2011 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwijt Bart dat hij zich verkiesbaar heeft gesteld en nog steeds geen Jota gedaan heeft om een akkoord te sluiten. En daar kozen de kiezers niet voor, niet die van NV.A en niet die van andere partijen. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles wat ik van u lees, zit doordesemd van een ronduit verzuurde houding tegenover de Vlamingen. Trouwens, wie geeft u dan wel de schuld indien niet de Vlamingen? U mag Bart verwijten dat hij zich verkiesbaar heeft gesteld. Maar beweren dat de man nog geen jota zou gedaan hebben om een akkoord te sluiten, getuigt van een invalshoek die niet meteen gespeend is van veel realiteitszin, laat staan enige zin voor objectiviteit. En wat die kiezers betreft van N-VA (U ziet, dat koppelteken blijft dus onveranderd tussen de N en de V staan... straf hé!): die kozen wel degelijk voor een grondige staatshervorming, een systemische staatshervorming en geenszins meer van hetzelfde door wat gemorrel links en rechts waarmee de problemen nooit grondig kunnen worden aangepakt. Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 18 februari 2011 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch evident dat De Wever hier niet alleen de 'schuldige' is. Di Rupo is dit maar evenzeer. Maar op dit forum gaat het bijna alleen maar over De Wever. En daarom krijgt hij vaak de volle laag van zijn tegenstanders. Men hemelt die man veel te veel op. Hij krijgt véél te véél aandacht hier. Want vooralsnog is de kool het sop niet waard. De man heeft nog niet veel gepresteerd. Eigenlijk niets, rien, nichts, niente, nothing, nada, nietsjewo. Punt uit. Laatst gewijzigd door system : 18 februari 2011 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoogstens Ollanders.
![]()