![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever echt Vlaams eten promoten : frikandel special, vleesboeletten, curryworst, bitterballen en een cervela, naast een groot pak frieten met pickels. Het geheel gefrituurd in puur vet..... da's pas iets voor de volksgezondheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten van Basta zijn nog een regel vergeten wanneer het gaat over internetdiscussies. Na een aantal berichten komt er ook steeds een idioot op de proppen die het een en ander wil verbieden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Nothing changes :
![]() ![]() (niet als publiciteit bedoelt, gewoon een punt maken)
Erst denken, dann reden Laatst gewijzigd door VLJ : 21 februari 2011 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() veeeeeeeeel beter dan in uw apenlandje met zijn wereldrecord regering proberen te vormen, anders was ik er niet he , ik ben geen masochist, en er zijn er veel die zo denken als ik,nog efkes en ge woont alleen met uw vriendjes islamieten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het leven in Thailand zo slecht moet zijn, zeker niet voor een Europeaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op enkele plaatsen zijn ze daar idd mee aan het experimenteren.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschillende commentaren op google verklaren dat de betreffende Quick in Avignon één van die halal vestigingen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog niet zolang geleden was de Quick in Brussel zuid zelfs gesloten omdat het te gortig werd. Ik verschiet dus niet van wat er hier nu gebeurt is. McDonald's levert toch meer inspanningen op vlak van hygiëne dan Quick, waar eerder de Franse mentaliteit leeft van "je mon fou". Laatst gewijzigd door giserke : 21 februari 2011 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Je mon fou?? ![]() Nee serieus, ik denk dat jij gewoon vooroordelen hebt tov Quick omdat het (deels) Frans is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry this je m'en fous Laatst gewijzigd door giserke : 21 februari 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ze moegen zeggen van McDonald's wat ze willen, maar er wordt toch veel meer aandacht besteed aan kwaliteitsproducten dan Quick.
Laatst gewijzigd door giserke : 21 februari 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Juist ja. En ondermeer om dat echte "kwaliteitsvlees" in je piepschuim-doosje van McDo te krijgen moeten ze in oa Brazilië dan maar eens meedoen aan het kappen van reusachtige delen van het oerwoud om er veeteelt op industriële schaal te beginnen. Wat houd je nog tegen te beweren dat de vetproducten van McDo een homeopathische werking hebben op allerlei kwalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 21 februari 2011 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, McDonalds is gewoon beter. Ik heb dat nooit moeten hebben, Quick. Is gewoon evolutionair bepaald, blijkt dat mensen die Quick-burgers eten nu eenmaal een hogere sterftekans hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom op, er zijn in België genoeg alternatieven voor die snelvreet troep.
In De Panne Boeuf �* L'os eten met heerlijke dikke Vlaamse frieten ..... daar kan ik 's nachts wel wakker van liggen. Met een Jupiler of welk ander Vlaams bier, dat zijn dingen die we hier, in het land van mist, mest en regen niet zo gemakkelijk vinden. Aan de Lammekesmarkt vindt u het beste vlees uit de EU.