Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2011, 13:37   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het is op een forum eigendomvan de club. De beheerders van dit forum hier hebben ook rechtmatig toegang tot het IP adres van de forumklanten hier.
Maar ze mogen die niet doorgeven, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 13:38   #42
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Neen, eerder (bijna) normale gang van zaken.
En dat geld krijgt hij gespreid over 2 jaar.

Hij had nog een contract tot juni 2015 �* minstens 500.000 €/jaar bruto.

http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/b...seizoenen-bij-

Dus quasi 2 jaar van de bijna 4,5 jaar krijgt hij uitbetaald (bruto), nog niet eens halfweg de totale contractsom dus.

In onderling overleg contract volledig opgeheven:

Stijnen krijgt dat bedrag ook niet in eenmaal maar over 2 jaar verdeeld, zeer wslk zijn daar voorwaarden aan verbonden. Anders knip...
dat denk ik niet ... anders arbeidsrechtbank en nadien burgerlijke ... club gaat er dan niet zo goedkoop vanafkomen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 13:40   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Als jij hier registreerd, ga je akkoord met de forumregels.
De eigenaar van dit forum en de beheerders hebben zeer zeker recht te weten wie op hun forum komt.
De gegevens van de logs zijn hun eigendom, maar de moment dat ze een email adres, IP adres, of wat dan ook aan derden doorgeven, zonder uw toestemming, begaan ze een inbreuk op de privacy.

Ik beheer zelf ook dergelijke gegevens, en de regels zijn echt heel duidelijk, ... wij mogen ook geen mailboxen open breken of zo he, ... briefgeheim, elke vakbond of advocaat, maakt stoofhout van u als ge u daaraan zou bezondigen.

Zelf op uw eigen computer hebt gij het recht niet, het mailadres van bvb uw vrouw of kinderen te kraken.
Oud 23 februari 2011, 13:42   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat denk ik niet ... anders arbeidsrechtbank en nadien burgerlijke ... club gaat er dan niet zo goedkoop vanafkomen
Inderdaad, als die gegevens onrechtmatig verkregen zijn , dan speelt m dat op contractbreuk, en dan kunnen ze hem een serieuze som geld uitbetalen...

En hij kan dat zelf nog verder drijven , zijn goeie naam is nu besmeurd en andere werkgevers, willen hem niet meer, ... dat ze daar maar goed oppassen, ...
Oud 23 februari 2011, 14:02   #45
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat maken ze openbaar? Als jij strafbare feiten pleegt hier op het forum, of de moderators van dit forum belast met laster en eerroof, dan mogen zij dit zeer zeker wel.
zolang hij anoniem poste was het niet strafbaar... ze maken het strafbaar door de anoniemiteit op te heffen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 14:06   #46
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Neen, eerder (bijna) normale gang van zaken.
En dat geld krijgt hij gespreid over 2 jaar.

Hij had nog een contract tot juni 2015 �* minstens 500.000 €/jaar bruto.

http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/b...seizoenen-bij-

Dus quasi 2 jaar van de bijna 4,5 jaar krijgt hij uitbetaald (bruto), nog niet eens halfweg de totale contractsom dus.

In onderling overleg contract volledig opgeheven:

Stijnen krijgt dat bedrag ook niet in eenmaal maar over 2 jaar verdeeld, zeer wslk zijn daar voorwaarden aan verbonden. Anders knip...
Meestal (ik zeg wel, meestal...) is het zo dat bij een ontbinding met onderlinge toestemming, iedere claim via de rechtbank vervalt (anders is er geen sprake meer van onderling akkoord). In dat geval moet Club Brugge Stijnen voort uitbetalen tot hij eventueel terug een ander contract elders zou tekenen. Zo gaat het meestal ook met trainers die de laan uitgestuurd worden. Als Club Brugge er op die manier onderuit geraakt, mag zij dik content zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 15:32   #47
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is op een forum eigendomvan de club. De beheerders van dit forum hier hebben ook rechtmatig toegang tot het IP adres van de forumklanten hier.
Dat betwijfel ik...de naam blauw/zwart forum is meermaals genoemd..

Citaat:
Blauw Zwart Forum
Unofficial Club Forum
De domeinnaam is ook door een privé persoon geregistreerd.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 18:13   #48
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat maken ze openbaar? Als jij strafbare feiten pleegt hier op het forum, of de moderators van dit forum belast met laster en eerroof, dan mogen zij dit zeer zeker wel.
Neen.
Ermee naar de politie of rechtbank trekken en daar klacht neerleggen, ja. En daar eindigt het.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 18:14   #49
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat is nu net waar het schoentje knelt. Dat forum is GEEN eigendom van de Club. Moest dit zo zijn dan zou ik het nog begrijpen, maar het is zo niet. Het forum waarvan sprake is een onafhankelijk supportersforum dat opgericht werd nadat Club Brugge het eigen forum had opgedoekt wegens teveel kritiek aan het adres van spelers en bestuur. Daarop hebben een aantal supporters een onafhankelijk supportersforum opgericht. De admins daarvan hebben de informatie verstrekt aan Club Brugge en niet op vraag van het gerecht.

Ik stel me ten zeerste de vraag of dat niet onwettelijk is.
Absoluut.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 18:24   #50
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

naast het al of niet wettelijk zijn, mag toch ook wel gesteld worden dat het gedrag van Stijnen en entourage nogal redelijk kinderlijk is.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2011, 18:36   #51
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
naast het al of niet wettelijk zijn, mag toch ook wel gesteld worden dat het gedrag van Stijnen en entourage nogal redelijk kinderlijk is.
²

..en zoiets 'krijgt' dan nog eens €500.000/jaar voor de peuter uit te hangen..
Oud 23 februari 2011, 23:41   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
²

..en zoiets 'krijgt' dan nog eens €500.000/jaar voor de peuter uit te hangen..
Ik begrijp ook niet wat Stijnen bezielde.
Frustratie toen hij besefte dat hij niet langer eerste keus als doelman was?

Ook zijn reactie dat hij niet langer eerste doelman bij de nationale ploeg was verwacht je normaal niet bij een sportman die op voorhand weet dat je voor je plaats moet vechten en tonen dat je beter bent dan de concurentie.

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2011 om 23:45.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 10:21   #53
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat zo en voor mijn part verdient hij het om ontslagen te worden zonder 1 cent te vangen, maar daar gaat het niet echt om. Stijnen pleegt zware contractbreuk wat reden is tot onmiddelijk ontslag maar toch vangt hij nog 1 miljoen euro wat de helft van zijn resterend contract is. Dat doet me besluiten dat Club die gegevens op onrechtmatige wijze verkregen heeft en het is dat wat me stoort.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 10:25   #54
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik begrijp ook niet wat Stijnen bezielde.
Frustratie toen hij besefte dat hij niet langer eerste keus als doelman was?

Ook zijn reactie dat hij niet langer eerste doelman bij de nationale ploeg was verwacht je normaal niet bij een sportman die op voorhand weet dat je voor je plaats moet vechten en tonen dat je beter bent dan de concurentie.
Stijn heeft gewoon het gevoel van zichzelf dat hij zowieso veruit de beste doelman is van dit land. Dat gaf hem een gevoel van onaantastbaarheid. Dat kreeg een eerste knauw doordat hij zijn plaats bij de Duivels verloor. Dat loste hij dan op door als een lafaard weg te vluchten en iedereen op zijn pad te slaan (denk maar aan Franky Vandendriessche).

De druppel die de emmer deed overlopen was natuurlijk het feit dat hij zijn plaats leek te verliezen aan een snotneus. De stoppen zijn doorgeslagen.

Stijnen is simpelweg een niet al te snuggere jongen met een veel te grote dunk van zichzelf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 11:23   #55
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
redelijk kinderachtig doen is voorlopig nog niet strafbaar

en gelukkig maar, Anna's weten waarom!

Laatst gewijzigd door Anna List : 24 februari 2011 om 11:23.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 12:19   #56
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is dat zo en voor mijn part verdient hij het om ontslagen te worden zonder 1 cent te vangen, maar daar gaat het niet echt om. Stijnen pleegt zware contractbreuk wat reden is tot onmiddelijk ontslag maar toch vangt hij nog 1 miljoen euro wat de helft van zijn resterend contract is. Dat doet me besluiten dat Club die gegevens op onrechtmatige wijze verkregen heeft en het is dat wat me stoort.

correct, doch mij stoort het gedrag van stijnen veel meer. Iemand die zijn hobby mag uitoefenen tegen een onbegrijpelijk hoog loon zou zich dienstbaar horen op te stellen naar de rest van de maatschappij. Het lijkt mij dat ze bij hem en entourage vooral met het eigen ego bezig zijn en blijkbaar geen graten zien in het beschimpen van collega's en broodheer.
Oud 24 februari 2011, 14:31   #57
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Stijn heeft gewoon het gevoel van zichzelf dat hij zowieso veruit de beste doelman is van dit land. Dat gaf hem een gevoel van onaantastbaarheid. Dat kreeg een eerste knauw doordat hij zijn plaats bij de Duivels verloor. Dat loste hij dan op door als een lafaard weg te vluchten en iedereen op zijn pad te slaan (denk maar aan Franky Vandendriessche).

De druppel die de emmer deed overlopen was natuurlijk het feit dat hij zijn plaats leek te verliezen aan een snotneus. De stoppen zijn doorgeslagen.

Stijnen is simpelweg een niet al te snuggere jongen met een veel te grote dunk van zichzelf.
een doordeweekse voetbalinternational dus..
Oud 24 februari 2011, 18:55   #58
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Klopt!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2011, 19:05   #59
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
redelijk kinderachtig doen is voorlopig nog niet strafbaar

en gelukkig maar, Anna's weten waarom!
²
Oud 25 februari 2011, 18:49   #60
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
zolang hij anoniem poste was het niet strafbaar... ze maken het strafbaar door de anoniemiteit op te heffen
Dus als ik een anonieme dreigbrief ontvang maar ik weet te achterhalen van wie ze afkomstig is, dan moet ik dat geheim houden want anders schend ik die zijn privacy??

Stijnen postte op een publiek forum, nogal wiedes dat ge dan moogt uitbrengen van wie dat het komt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be