Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 13 januari 2012, 11:00   #41
eno2
Banneling

Standaard

Eindelijk eens een moderator die toegeeft dat ie verkeerdelijk uitgaat
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 12:24   #42
eno2
Banneling

Standaard

Vegetarisme het laatste taboe? "Vervolgdraad in S&M, niet over Vegetarisme, maar over het niet aan bod kunnen komen van vegetarisme in dit forum.

Verwijderd door Pontifex

Ik ga op dit forum dus ook geen draden over vegetarisme meer openen, al zeker niet in K&K en wacht af tot tot dit taboe door anderen doorbroken wordt.
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 12:48   #43
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Vegetarisme het laatste taboe? "Vervolgdraad in S&M, niet over Vegetarisme, maar over het niet aan bod kunnen komen van vegetarisme in dit forum.

Verwijderd door Pontifex
Beste,

Uw vervolgdraad is een verdoken protest tegen mijn beslissing om niet op uw suggestie in te gaan.
Dat is de reden waarom ik hem verwijderde.

Citaat:
Ik ga op dit forum dus ook geen draden over vegetarisme meer openen, al zeker niet in K&K en wacht af tot tot dit taboe door anderen doorbroken wordt.
Een heel goed idee.
Ondanks dat politics.be (what's in a name?) een politiek forum is, kan iedereen voldoende terecht met zijdelingse of minder verwante onderwerpen in allerhande subfora.
Vegetarisme kan u leutig bespreken in Koetjes en Kalfjes, ernstiger in Maatschappelijke discussies.
Als u dat niet voldoende acht, dan kan u dezelfde software als politics.be gratis downloaden en een eigen vegetarisch forum opstarten, waar u zelf schift in de reacties.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 13 januari 2012, 13:01   #44
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Uw vervolgdraad is een verdoken protest tegen mijn beslissing om niet op uw suggestie in te gaan.
Deels. Dat kan niet anders als zo bij U overkomen. Niet goed genoeg verdoken dan, van mijnentwege.
U beslist dergelijke thematiek geen extra bescherming te geven en dat is volkomen jullie goed recht.
Zoals ik zei:Er komt een dag dat ook hier de ernst en het belang, ook politiek, van deze thematiek ingezien wordt.

[quote]

Citaat:

[color="Red"]Een heel goed idee.
Ondanks dat politics.be (what's in a name?) een politiek forum is, kan iedereen voldoende terecht met zijdelingse of minder verwante onderwerpen in allerhande subfora.
Vegetarisme kan u leutig bespreken in Koetjes en Kalfjes, ernstiger in Maatschappelijke discussies.
Neen
Citaat:
Als u dat niet voldoende acht, dan kan u dezelfde software als politics.be gratis downloaden en een eigen vegetarisch forum opstarten, waar u zelf schift in de reacties.
Neen
Ik ben al lid van veganistische en vegetarische fora
Die zijn zeer bewaakt en sectair
Zoals ik zei:Er komt een dag dat ook hier de ernst en het belang, ook politiek, van een open maar noodzakelijkerwijs beschermde discussie ingezien wordt over dit steeds actueler Lifestyle-tema
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 14:12   #45
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
De laatste draad die verwijderd werd, was die van Eigenzinnig: "leugens"
Uit Suggesties.

Eigenzinnig zelf is er nog.
ik zou uw verdoken suggesties maar wat dimmen als ik van u was..

Het feit dat JIJ hier nog altijd rondloopt na een strafrechterlijke overtreding is een dikke gunst...en één van de reden dat ik dit hele forum niet meer ernstig neem

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 13 januari 2012 om 14:13.
Eigenzinnig is offline  
Oud 13 januari 2012, 14:18   #46
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

Een heel goed idee.

Pontifex
Beste,

Is het niet (meer) toegestaan om te discussiëren over de beslissing en de suggestie?

Je kan met zowat alles terecht onder "Maatschappij en Samenleving".
Ik dacht dat het de bedoeling was van de subfora om het forum wat overzichtelijker te houden. Daarom werd bijvoorbeeld "vakbond", "de arabische lente", aangemaakt als subforum.
artisjok is offline  
Oud 13 januari 2012, 15:10   #47
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik krijg meer en meer sympathie voor Pontifex. Arme mods...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 13 januari 2012, 18:36   #48
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik krijg meer en meer sympathie voor Pontifex. Arme mods...
Iemand die veganisme afdoet als 'groente', verdient daarvoor dan toch geen medelijden. Of misschienjuist wel
Wel heb ik bewondering voor alle vrijwilligers die modereren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 18:52.
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 18:44   #49
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
ik zou uw verdoken suggesties maar wat dimmen als ik van u was..

Het feit dat JIJ hier nog altijd rondloopt na een strafrechterlijke overtreding is een dikke gunst...en één van de reden dat ik dit hele forum niet meer ernstig neem
Als ik van jou was zou ik maar doorgAAN MET MODS UIT TE SCHELDEn voor al wat mooi en lelijk is. Dan zijn we je wat rapper kwijt. vOORAL NIET DIMMEN DUS

jE HEBT OOK AL EENS DE FORUM-IDENTITEIT VAN EEN MOD maar buiten gebracht.

Dat is nog al eens iets anders dan dat ik de naam verklap van de zoon van mijn ex-verhuurder. Waarvoor trouwens geen enkele strafrechterlijke vervolging tegen mij ingesteld is voor zover ik weet.. Maar miischien weet jij het beter dan ik?

Je bent dus weeral voor de zoveelste keer met persoonlijke laster en leugens bezig.

Na jouw onverhoopte terugkeer heb ik je nu terug op de negeerlijst gezet.
Verwacht dus van mij geen verdere reacties meer. Je kan je gang gaan.

Ik neem dit forum nog altijd ernstig en wens mod het beste toe om het ook ernstig te houden.

Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 18:54.
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 19:10   #50
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Beste,

Is het niet (meer) toegestaan om te discussiëren over de beslissing en de suggestie?
Discussiëren over iets dat de moderatie besliste, is toegestaan, maar liefst niet te lang, en in het juiste subforum.
Tenslotte is het de bedoeling dat u hier, op ons forum, over politiek discussiëert en niet over het forumbeleid.

Citaat:
Je kan met zowat alles terecht onder "Maatschappij en Samenleving".
Vandaar mijn negatieve beslissing aangaande de suggestie voor een apart veggie- of groenten-forum.
Citaat:
Ik dacht dat het de bedoeling was van de subfora om het forum wat overzichtelijker te houden.
Aparte fora helpen de overzichtelijkheid alleen wanneer ze zelf niet te welig tieren, want zodra ze in aantal het getal van discussies zelf benaderen, verliezen ze hun zin.
Niet?

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 13 januari 2012, 19:26   #51
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Pontifex
Vandaar mijn negatieve beslissing aangaande de suggestie voor een apart veggie- of groenten-forum.
Groenten-forum

U volhardt als vermoedelijke vleeseter ten onrechte in de onnodige despectiviteit.

Groentendraden worden daar en in K&K weggetrold.
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 19:38   #52
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Discussiëren over iets dat de moderatie besliste, is toegestaan, maar liefst niet te lang, en in het juiste subforum.
Tenslotte is het de bedoeling dat u hier, op ons forum, over politiek discussiëert en niet over het forumbeleid.
Ach, de forumgebruiker mag hier in dit subforum voorstellen doen, maar er niet te lang over discussiëren.

Citaat:
Waarom noem jij een veggie-forum ook groenten-forum?

Citaat:
Aparte fora helpen de overzichtelijkheid alleen wanneer ze zelf niet te welig tieren, want zodra ze in aantal het getal van discussies zelf benaderen, verliezen ze hun zin.
Niet?

Pontifex
Ja, natuurlijk. Het is een afweging van voor en tegen.
artisjok is offline  
Oud 13 januari 2012, 19:51   #53
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Zoals Albrecht suggereerde en ik specifieerde zou vegetarisme gewoon kunnen bijgeschakeld worden in een bestaand subforum namelijk dat van milieu. Dat is geen proliferatie.

Milieu, ecologie, vegetarisme

Je hoeft er alleen vegetarisme bij te plakken.

Vegetarisme heeft een onbetwistbaar politek impact. Ghandi heeft het zelfs gebruikt om de onafhankelijkheid van India te bevechten

Ik moet de discussie nu verder laten vallen anders krijg ik weer bp is mij verzekerd, of zelfs een tijdelijke of permaban.

Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 20:01.
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 19:54   #54
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Ach, de forumgebruiker mag hier in dit subforum voorstellen doen, maar er niet te lang over discussiëren.
Dat hebt u heel goed begrepen.
Ellenlange discussies zijn zinloos, vooral nadat aangaande een suggestie een beslissing medegedeeld werd, én bovendien omstandig gemotiveerd werd.

Citaat:
Waarom noem jij een veggie-forum ook groenten-forum?
Mijn allusie op groenten verwijst naar een specifiek deel van het dieet van een vegetariër.

Citaat:
Inderdaad.
Mijn afweging is gemaakt, mijn beslissing genomen.
Niemand wordt gehinderd om een veggie-draad op te starten in een correct subforum, ook al is vegetarisme niet echt relevant op een politiek forum.
Als u de forumfaciliteiten desondanks ontoereikend vindt, kan u een eigen initiatief starten, geheel gestroomlijnd naar eigen wens: er bestaat massa's gratis forum- of blog-software...

Veel plezier met politieke discussie gewenst.
Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:00   #55
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Zoals Albrecht suggereerde en ik specifieerde zou vegetarisme gewoon kunnen bijgeschakeld worden in een bestaand subforum namelijk dat van milieu. Dat is geen proliferatie.

Milieu, ecologie, vegetarisme

Je hoeft er alleen vegetarisme bij te plakken.
Beste,

U mag wat mij betreft ook in dat subforum veggie-discussies houden.
Geen enkel probleem.
Op uw suggestie om de algemene titel van het subforum milieu en ecologie met iets zo specifieks als vegetarisme aan te vullen ga ik niet in, ook om opschoonwerk te vermijden, mochten er in K&K of in maatschappelijke discussies alsnog veggie-draden verschijnen.

Citaat:
Ik moet de discussie nu verder laten vallen anders krijg ik weer bp is mij verzekerd.
Ik hou me in principe niet bezig met het kleuterschoolspelletje van banpunten.
Wie ik betrap op meermaals zwaar over de schreef gaan, vliegt er gewoon uit.

Pontifex
Pontifex is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:03   #56
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Pontifex
Wat je zwaar over de schreef gaan noemt, een hoogwaardiger discussie trachten te veroorzaken.

Ik noem tenminste geen Mods bij dierennamen...
eno2 is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:20   #57
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat hebt u heel goed begrepen.
Ellenlange discussies zijn zinloos, vooral nadat aangaande een suggestie een beslissing medegedeeld werd, én bovendien omstandig gemotiveerd werd.
Misschien is het zinloos, maar stoort het zo erg dat een draad moet gesloten of verwijderd worden?

Citaat:
Mijn allusie op groenten verwijst naar een specifiek deel van het dieet van een vegetariër.
Ja, dat had ik wel door, dat je alludeerde naar een specifiek deel van de voeding van een vegetariër.
Ik vroeg waarom je dat doet.
Citaat:
Inderdaad.
Mijn afweging is gemaakt, mijn beslissing genomen.
Niemand wordt gehinderd om een veggie-draad op te starten in een correct subforum, ook al is vegetarisme niet echt relevant op een politiek forum.
Als u de forumfaciliteiten desondanks ontoereikend vindt, kan u een eigen initiatief starten, geheel gestroomlijnd naar eigen wens: er bestaat massa's gratis forum- of blog-software...

Veel plezier met politieke discussie gewenst.
Pontifex
Bedankt voor het plezier dat je me toewenst.
Ik wens je ook veel plezier toe.
artisjok is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:22   #58
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Pontifex
Betekent dit dat je een ander forumbeleid voert dan de andere moderatoren?
artisjok is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:31   #59
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Misschien is het zinloos, maar stoort het zo erg dat een draad moet gesloten of verwijderd worden?
Houdt u zich dan graag bezig met het rekken van zinloze discussies?
Citaat:
Ja, dat had ik wel door, dat je alludeerde naar een specifiek deel van de voeding van een vegetariër.
Ik vroeg waarom je dat doet.
Ter verfraaiïng van mijn tekst, om de leesbaarheid en verteerbaarheid te verhogen.
Citaat:
Bedankt voor het plezier dat je me toewenst.
Ik wens je ook veel plezier toe.
Daar kan u mede toe bijdragen, door u voornamelijk te focussen op discussies in de politieke katernen, en u snel neer te leggen bij eenvoudige beslissingen van de moderatie, dewelke nauwelijks impact hebben op de discussiefaciliteiten.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 13 januari 2012, 20:34   #60
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Citaat:
Betekent dit dat je een ander forumbeleid voert dan de andere moderatoren?

Misschien dat sommigen dat vinden, maar dat is een hoogst persoonlijke perceptie.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be