![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Eindelijk eens een moderator die toegeeft dat ie verkeerdelijk uitgaat
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Vegetarisme het laatste taboe? "Vervolgdraad in S&M, niet over Vegetarisme, maar over het niet aan bod kunnen komen van vegetarisme in dit forum.
Verwijderd door Pontifex Ik ga op dit forum dus ook geen draden over vegetarisme meer openen, al zeker niet in K&K en wacht af tot tot dit taboe door anderen doorbroken wordt. |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Uw vervolgdraad is een verdoken protest tegen mijn beslissing om niet op uw suggestie in te gaan. Dat is de reden waarom ik hem verwijderde. Citaat:
Ondanks dat politics.be (what's in a name?) een politiek forum is, kan iedereen voldoende terecht met zijdelingse of minder verwante onderwerpen in allerhande subfora. Vegetarisme kan u leutig bespreken in Koetjes en Kalfjes, ernstiger in Maatschappelijke discussies. Als u dat niet voldoende acht, dan kan u dezelfde software als politics.be gratis downloaden en een eigen vegetarisch forum opstarten, waar u zelf schift in de reacties. Pontifex |
||
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() U beslist dergelijke thematiek geen extra bescherming te geven en dat is volkomen jullie goed recht. Zoals ik zei:Er komt een dag dat ook hier de ernst en het belang, ook politiek, van deze thematiek ingezien wordt. [quote] Citaat:
Citaat:
Ik ben al lid van veganistische en vegetarische fora Die zijn zeer bewaakt en sectair Zoals ik zei:Er komt een dag dat ook hier de ernst en het belang, ook politiek, van een open maar noodzakelijkerwijs beschermde discussie ingezien wordt over dit steeds actueler Lifestyle-tema |
|||
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat JIJ hier nog altijd rondloopt na een strafrechterlijke overtreding is een dikke gunst...en één van de reden dat ik dit hele forum niet meer ernstig neem Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 13 januari 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het niet (meer) toegestaan om te discussiëren over de beslissing en de suggestie? Je kan met zowat alles terecht onder "Maatschappij en Samenleving". Ik dacht dat het de bedoeling was van de subfora om het forum wat overzichtelijker te houden. Daarom werd bijvoorbeeld "vakbond", "de arabische lente", aangemaakt als subforum. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg meer en meer sympathie voor Pontifex. Arme mods...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel heb ik bewondering voor alle vrijwilligers die modereren. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jE HEBT OOK AL EENS DE FORUM-IDENTITEIT VAN EEN MOD maar buiten gebracht. Dat is nog al eens iets anders dan dat ik de naam verklap van de zoon van mijn ex-verhuurder. Waarvoor trouwens geen enkele strafrechterlijke vervolging tegen mij ingesteld is voor zover ik weet.. Maar miischien weet jij het beter dan ik? Je bent dus weeral voor de zoveelste keer met persoonlijke laster en leugens bezig. Na jouw onverhoopte terugkeer heb ik je nu terug op de negeerlijst gezet. Verwacht dus van mij geen verdere reacties meer. Je kan je gang gaan. Ik neem dit forum nog altijd ernstig en wens mod het beste toe om het ook ernstig te houden. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Tenslotte is het de bedoeling dat u hier, op ons forum, over politiek discussiëert en niet over het forumbeleid. Citaat:
Citaat:
Niet? Pontifex |
|||
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U volhardt als vermoedelijke vleeseter ten onrechte in de onnodige despectiviteit. Groentendraden worden daar en in K&K weggetrold. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Milieu, ecologie, vegetarisme Je hoeft er alleen vegetarisme bij te plakken. Vegetarisme heeft een onbetwistbaar politek impact. Ghandi heeft het zelfs gebruikt om de onafhankelijkheid van India te bevechten Ik moet de discussie nu verder laten vallen anders krijg ik weer bp is mij verzekerd, of zelfs een tijdelijke of permaban. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 januari 2012 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ellenlange discussies zijn zinloos, vooral nadat aangaande een suggestie een beslissing medegedeeld werd, én bovendien omstandig gemotiveerd werd. Citaat:
Citaat:
Mijn afweging is gemaakt, mijn beslissing genomen. Niemand wordt gehinderd om een veggie-draad op te starten in een correct subforum, ook al is vegetarisme niet echt relevant op een politiek forum. Als u de forumfaciliteiten desondanks ontoereikend vindt, kan u een eigen initiatief starten, geheel gestroomlijnd naar eigen wens: er bestaat massa's gratis forum- of blog-software... Veel plezier met politieke discussie gewenst. Pontifex |
|||
![]() |
![]() |
#55 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
U mag wat mij betreft ook in dat subforum veggie-discussies houden. Geen enkel probleem. Op uw suggestie om de algemene titel van het subforum milieu en ecologie met iets zo specifieks als vegetarisme aan te vullen ga ik niet in, ook om opschoonwerk te vermijden, mochten er in K&K of in maatschappelijke discussies alsnog veggie-draden verschijnen. Citaat:
Wie ik betrap op meermaals zwaar over de schreef gaan, vliegt er gewoon uit. Pontifex |
||
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem tenminste geen Mods bij dierennamen... |
|
![]() |
![]() |
#57 | |||