![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is het een goed idee om Kadhafi te verjagen? | |||
Zeer zeker! Die dictator moet weg! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 28,57% |
Wellicht wel. Al is een kleine kans dat men er achteraf spijt van gaat krijgen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 48,57% |
Wellicht niet. Er is een grote kans dat de Libiërs er spijt van gaan krijgen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,29% |
Zeer zeker niet! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,57% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar haal jij de pretentie om een volk als onwetend te bestempelen? En zeker als je daar zelf nog nooit bent geweest, en nog nooit een Libiër hebt gesproken?
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeer zeker geen goed idee om Mr. K te vejagen !
Hij heeft namelijk al genoeg aangekondigd dat hij in Libie wil sterven,temidden zijn geliefde volk. Met welk recht zou dit genoegen hem ontzegd mogen worden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
En Kadhaffi heeft niet het beste met de Libiërs voor, nee, hij heeft enkel het beste voor met zichzelf, zijn naasten en zn entourage, maar vooral met zichzelf en zijn ego. Iemand die het beste met zijn volk voor heeft, zal niet met scherp op hen schieten. Citaat:
Meer nog: waarom gaan wij niet in opstand? Omdat wij veel, erg veel te verliezen hebben. Waarom gaan zij, de Libiërs in opstand? Omdat ze niets te verliezen hebben.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wordt opgevolgd door zijn zoon, die op staatkundig vlak iets moderner is. Op die manier zou Libië op lange termijn gedemocratiseerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord, er is armoede. Maar je moet u geen illusies maken! Het is Noord-Afrika! Armoede kun je er nooit helemaal uitroeien. Libië scoort op dat vlak het beste van de hele klas! |
|
![]() |
![]() |