![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 27 februari 2011 om 14:04. Reden: Persoonlijke aanval |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In de islamitische cultuur is een man die een andere man neukt geen homo. Alleen de man die zich laat neuken is wel een homo. Sextoerisme, waar kleine jongetjes zich laten neuken, bestaat niet in islamitische landen, want ze hebben tenslotte geen homo's. In dat besef komt nu wel iets verandering gezien de ontwikkelingen in Marokko. Als een moslim een dier neukt, mogen bepaalde delen van dat dier niet meer gegeten worden want dat is haram. Het dier neuken op zich is toegestaan. De positie van de vrouw is uiteraard ondergeschikt en haar stem en woord telt beduidend minder als dat van een man. Dat is uiteraard maar 1 voorbeeld.
Woorden die de waarheid bevatten zijn zelden aangenaam (Japanse spreuk) Laatst gewijzigd door StevO : 27 februari 2011 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je artisjok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wordt die discussie systematisch verziekt door diegenen die alle Moslims over dezelfde kam scheren en enkel kunnen nadenken in zwart-wit. Het klopt dat er sprake is van "zwijgen", maar dat is eveneens de schuld van onze islamofoobtjes die enige vorm van serieus discussiëren onmogelijk maken: ZIJ hebben immers de waarheid in pacht, en die waarheid is dat alle Moslims ervan dromen om homoseksuelen van de hoogte toren te gooien. In die aard zijn zij geen haar beter dan de islamofielen die denken dat er geen slechte of terroristische Moslim's zijn, enkel vrijheidsstrijders tegen het Joodse juk. ER zijn er die het probleem willen doodzwijgen, er zijn er anderen die het probleem willen doodspreken.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet, ik ben geen extreem-rechtse.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik vermoed dat zij niet zoals extreem-linksen denken...
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk denken de meeste moslims er niet aan iedere homo van een dak te gooien, maar zij kennen nog wel imams die dit durven prediken en het is zo goed als onmogelijk voor homo's die ook moslim zijn om voor hun geaardheid uit te komen. Vaak worden zij toch verplicht om te trouwen met de bruid die al uitgezocht werd en leiden zij noodgedwongen een dubbel leven. Bovendien is er wel degelijk tegenover homo's meer agressie en steevast door voornamelijk jonge moslims, dit doorzwijgen en veralgemenen naar " er zijn er ook anderen die er een probleem mee hebben" helpt een discussie zeker niet vooruit. Ook moslims zullen met diversiteit moeten leren omgaan, homo's zijn volwaardige leden van deze samenleving, ongeacht wat de Koran zegt. Handelen alsof dit niet zo is en dat gebeurt maar al te vaak vanuit jonge moslims naar homo's is discriminatie , op basis van religie, wat binnen onze samenleving niet kan.Dat probleem gaat niet weg door te veralgemenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je scheert ze toch niet over dezelfde kam hoop ik?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En men moet eens stoppen schijnheilig te zijn, hé... Een deel van de zogezegde "homovrienden" zijn dit niet, zij profiteren gewoon van het feit dat er problemen zijn met homofobe Moslimjongeren om aan Moslimbahen te doen, daarmee de techniek gebruikend van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Zij doen hetzelfde met de Joden en zijn ineens Israel-vrienden. DAT is wat het debat verziekt, het gans hypocriet gedoe die erachter schuilt. Er zijn mensen die het omgekeerde doen? Uiteraard, en die moeten even zwaar bekampt (figuurlijk) worden. Dus ik herhaal mijn antwoord op de eerste vraag : De individuele vrijheid toegepast op beiden waarbij de individuele vrijheid van homo's om hun seksuele geaardheid te beleven zoals zij het wensen, iets wat door de maatschappij moet verdedigd worden, desnoods via "maatschappelijk geweld" (aka Justitie). Echt waar, ik droom van een discussie over homofobie waar eindelijk eens zonder schijnheiligheid wordt gesproken, en zonder te focussen op één vorm ervan. Zo naïef ben ik evenwel ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft ALLES te maken met wat jonge moslims wordt aangeleerd uit naam van hun religie, voeg daarbij nog een machocultuur en het kruitvat is klaar. Er is namelijk een GROOT verschil tussen persoonlijk homoseksualiteit afkeuren of daarnaar handelen, en hen lastig vallen, beledigen, verbaal en fysiek agressief worden, beroven en dan nog denken dat Allah aan je kant staat en je dus JUIST gehandeld hebt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: homofobie linken aan de Islam? ok, waarom niet... Maar waarom dan geen link met het Christendom? Omdat homofobie door Christenen hier in België veel minder "openbaar" is geworden? Omdat er geen rechtstreekse, fysieke aanvallen meer zijn tegen homo's, enkel verbale (uitzonderingen niet te na gesproken)? Tja, ik zou eerder zeggen dat homofobie integraal deel uitmaakt van onze cultuur, zij het dat wij erin geslaagd zijn "dankzij" WOII om dit te verbergen achter onze fundamentele vrijheden en rechten. Maar de "ziekte" is er nog, hoor, bij vele mensen; indien zij de keuze zouden hebben, zouden de homo's het zeker en vast niet zo gemakkelijk hebben... In die zin is het enig verschil tussen homofobe Moslims en homofobe Christenen, dat homofobe Moslims die stap nog niet hebben gezet en nog steeds fysiek geweld gebruiken. Betekent dat dat de homofobe aanvallen van Moslimjongeren goedgekeurd en -gepraat moeten worden? Uiteraard niet! Ik heb het al gezegd, die daden zijn onaanvaardbaar en daar MOET op passende wijze op gereageerd worden. o, btw http://www.lavenir.net/article/detai...cleid=39119061
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 27 februari 2011 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |