![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 1 maart 2011 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je aan een would be leverancier precies uitlegt wat je nodig hebt en die zegt dat hij dat kan leveren is er volgens mij geen probleem. Een deel van het "probleem" verzwijgen feeft meestal aanleiding tot verhitte discussies.
Het probleem lijkt me hier inderdaad het verschil te zijn tussen "persoonlijk" en "proffessioneel " gebruik. Ik had vroeger bij Belgacom ooit een "communicatieprobleem" - het bedrijf reageerde nooit op mails, brieven, telefoons en zelfs persoonlijke bezoeken en gesprekken met diverse medewerkers m.a.w. ze waren gewoon niet in staat om met ee'n klant(je) te communiceren. Bij telenet heb ik dat probleem niet (alhoewel ik niet uitsluit dat anderen dat misschien wel hebben)....
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://telenet.be/2987/0/1/nl/thuis/...ibernet60.html Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2011 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de reputatie van die kleine lettertjes van Telenet zou ik al lang moeten kennen. Maar goed. Ik ben duidelijk niet de enige die zich in hun strategie druk maakt. In verschillende user-fora zijn dezelfde klachten aan de orde. Na 23 u. (dal-periode) gaat m'n snelheid terug omhoog. Dus is het nu zaak om de download 1) te beperken tot het meest belangrijkste en 2) automatisch te starten na 23 u. Probleem (voorlopig) opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tis allemaal klote wat dacht je.
Belgacom of Telenet, pfff wat een klucht.
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 1 maart 2011 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een pastoormaakt fotokopies (vroeger moesten die in het dubbel geschreven worden) van zijn registers en moet deze op verschillende plaatsen bewaren. Niet nieuws dus.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die baas stelt zich geweldig kwetsbaar op.
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het internet zit vol met miljoenen gebruikers. Ik moet je connectie maar afluisteren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snif snif sniffer de snif, ... Hij zal dat wel over een VPN tunneleke doen zeker ?
|
![]() |
![]() |