![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Gek/zuigeling... Beledigend of niet beledigend? | |||
Het woord "gek" is beledigend, "zuigeling" - niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Het woord "zuigeling" is beledigend, "gek" - niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Alle twee worden zijn beledigend |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Noch "gek" en noch "zuigeling" is beledigend |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeft het nog gezegd dat ondertussen bijna iedereen weet dat gedrag zoals dat de rechtstreekse aanleiding zijn tot veel ruzies en vetes ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
..waar ik trouwens geen driehoekje heb geduwd mocht u nieuwsgierig zijn..ik ben trouwens geen zeikstraal die persoonlijke aanvallen tov anderen meent te moeten rapporteren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan niemand mee akkoord gaan lieve sjok, tenzij er eerst 'n definitie gemaakt wordt van 'wat' schelden, beledigen (vooral dit) en aanvallen zijn. Ik heb dit al eerder aangekaart; wat voor de ene 'n belediging is, is voor 'n ander te lachwekkend voor woorden, 't hangt gewoon af van de 'beledigde' zelf, die zich beledigd voelt, waar 'n ander misschien gewoon de schouders voor ophaalt. De ene voelt zich al wat sneller beledigd en aangevallen dan de ander.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Meen je dat het legitiem is om in een discussie gebruik te maken van scheldwoorden, beledigingen en persoonlijke aanvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Hier verboden te roken... zelfs PallMall" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de post van een forumster is die jij niet kan luchten of omdat het een post is van iemand wiens politieke visie niet strookt met de jouwe ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig treedt de moderatie daar tegenwoordig streng tegen op. Ik citeer Als verschillende forummers wensen de vetes voort te zetten in andere draden zal daartegen door mij streng worden opgetreden, zonder onderscheid des persoons. Iedere verwijzing, hoe subtiel ook, naar een medeforummer zal worden bestraft met banpunten. U dient het allen te doen met inhoudelijke argumenten en on-topic-reacties in de lopende draden. Voor degene die dat niet kan opbrengen adviseer ik het gebruik van de negeerlijst.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=414 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt wel iets te erg op dat je clubje telkens de postings van bepaalde forummers/sters zit af te schuimen, en dan enkel en alleen om met een vingertje te staan wijzen van :"juffrouw, kijk eens wat die doet..." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() M.a.w. , de bleittopicdraadjes in s&g zijn evenzeer subtiele pogingen om toe te werken naar strafpunten en/of bans voor forummers/sters met een ander gedachtengoed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Circe kon het niet laten van te beledigen & 2 forummers persoonlijk aan te vallen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 maart 2011 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over welke andere forummer/ster zou het dan nog gaan??? Als het de forummer is die ik denk dat het is mag de forummer in kwestie al blij zijn dat Circe het driehoekje niet gebruikte ... U weet wel, smileypostings en zo... ![]() Nu ja , als het dan de bedoeling was om de smileypost van die forummer onder de ogen van de moderatie te duwen had Wisord er beter een ander draadje over open gedaan hé... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
De personen die ze aanviel waren ik en filosoof. Mij noemde ze een dom, kinderlijk wicht en hetgeen ze over filo schreef moet je zelf maar eens lezen. Wisord, heeft hier niks mee te maken. Dus hou die man hierbuiten.
![]() |
![]() |