![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Illegalen weg, kosten weg. Simpel he ?
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik weet een fantastische oplossing maar dat kan en mag ik niet zomaar hier plaatsen !!
Ooit was er een man die ook zoiets formidables deed, ik ben zijn naam effe kwijt maar volgen mij lijkt hij hééél vééél op deze man in de pica.....> ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Dude. Godwin. Please.
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Vertel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hoe zit het nu met de bedrevenheid van het uitgeven van de schaarse gezondheidszorg budgetten vanuit geografisch perspectief? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Google staat ook jou ter beschikking.
Meer woorden ga ik daar niet meer aan vuil maken want ik weet eigenlijk niet wat je hier allemaal bezig bent... :-s
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft het enkel nog te lezen. Daaruit blijkt dat niet : "Als het gaat om kwistig omspringen met de schaarse gezondheidszorg budgetten, zijn ze er ten zuiden van de grens ook erg bedreven in." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Heel tof dat je dat vindt en denkt enzo. Het zal me worst wezen. Ik ken verder genoeg van het RIZIV, budgetten en de sector ![]() Ik heb je trouwens zelfs met hand en tand uitgelegd waarom de kosten in Oostende zo hoog liggen ... dus ik weet niet wat nu nog je probleem is ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 april 2011 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() We hebben hier zelf al hopen zieken.
Vaak chronisch zieken, waardoor de kosten van de gezondheidszorg en van deze mensen hoog oplopen. Deze mensen verdienen de grootste zorg en respect. Daarom is het noodzakelijk dat we de aanwezige budgetten voor hun reserveren, en niet over de ganse wereld beginnen te verspreiden. Deze mensen zijn nl. al behoeftig genoeg. ![]() Of denk jij daar soms anders over Artisjok en vind je dat je zieke grootmoeder of een jonge Belgische kankerpatiënt het moet doen met tweehonderd euro minder per maand en zelf meer moet betalen aan haar zorgkosten omdat Youssouf omdat hij al de door hem gekende morbide obese oudjes naar hier moet halen?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 april 2011 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gaat om kwistig omspringen met de schaarse gezondheidszorg budgetten, zijn ze er ten zuiden van de grens ook erg bedreven in.Maar daar had jij het niet over. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....50#post5412950 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een tekening misschien? Ik heb trouwens de indruk hé Artisjok, dat je het rapport waarmee je kwam aandraven niet goed begrepen hebt ... Ik zou vooral nog eens goed lezen wat er daar nu eigenlijk gemeten wordt. ![]() Kijk trouwens eens naar uw eerste tabelleke? ![]() En dat terwijl Vlaanderen meer last heeft van de vergrijzing dan Wallonië. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 17 april 2011 om 15:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Aan die artseneed is niks fout.
Ik zal de gegezondheid van mijn patiënt als mijn voornaamste bekommernis beschouwen. "Ik zal de rekening niét naar de belastingbetaler sturen" kunnen ze er voor mijn part bijvoegen. Maar geen nood, ik niet niet dat artsen er zo scheutig op zijn. Mijn tandarts houdt zijn hart al vast als de zoveelste clan illegalen een nieuw gebit willen komen halen. niks rekening betalen, hij moet het zelf gaan claimen bij het OCMW. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 april 2011 om 07:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat ook voor neuscorrecties moet, dat is een andere discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hypocrieten als u spreken enkel de taal van het geld. Wanneer een of andere Saudische Sjiek zijn bankbiljetten, harem en/of vuisten bovenhaalt in een Brussels hotel zijt ge de laatste om uw klep open te trekken. Die aloude verkoperskaste zal nooit veranderen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 april 2011 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |