![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan de linkiewinkie reacties, die zich beperken tot een paar walgelijke scheldwoorden, te zien liggen ze eens te meer in de touwen bij zoveel luciditeit vanwege het VB.
FDW bewijst hier eens te meer niet alleen "een grote monsieur" te zijn maar ook dat zijn ongelooflijke successen uit het verldeden helemaal niet toevallig waren. Proficiat Filip... Nu op naar de volgende stap: bij federale verkiezingen oproepen om, indien het(door de miljardenslurpende mediatieke drek die over het VB wordt uitgestrooid) onmogeljk blijkt om voor het VB te stemmen, dan tenminste voor de NVA te stemmen wegens toch een zekere parallelliteit ivm de communautaire programmapunten. Prachtig gescoord van Filip...
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, opgeruimd staat netjes. daaaaag flipke bye bye.,.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schitterend
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk mag je zo'n posts interpreteren als "Je hebt gelijk maar ik wil dat niet toegeven". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gebruik van beledigen zegt alles over degene die ze gebruikt; niets over degene tegen wie ze geuit wordt. Jij meent dat je in deze discussie je toevlucht moet nemen tot schelden, beledigen. • schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) Waarom doe je dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En maar aandringen op strafpunten... Om U niet te beledigen ga ik hier mijn gedacht niet placeren... (haar kennende zal het hiermee niet stoppen... ![]() Waar zit ze zich trouwens mee te moeien... Ze beledigt me... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 27 maart 2011 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand dringt aan op strafpunten. Vertel nu, waarom neem jij je toevlucht tot beledigingen/persoonlijke aanval? Waarom kan je niet discussiëren zonder persoonlijk te worden? Dat is toch geen te moeilijke vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Voor de verkiezingen kunnen er geen beslissingen getroffen worden over hoe een coalitie er zal uitzien. Maar als er na die verkiezingen een rechtse meerderheid met een duidelijk programma kan gevormd worden en het VB absoluut nodig is, dan zie ik toch de mogelijkheid van een 'gedoogformule.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() Spreek je over de heilige broeder Dewinter?
Nee, wacht... St.-Dewinter. Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 maart 2011 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.beursduivel.be/aandeel-DEXIA.koersen Je gaat lager en lager. Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 maart 2011 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |