Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2004, 13:52   #41
LaundroMat
Vreemdeling

LaundroMat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Dergelijke reacties heeft hij echter nog nooit van een blokker gehoord.
Dan moet hij maar eens sommige van hun pamfletten lezen die ze ronddelen op roze zaterdagen, en ondertussen ook maar eens letten op de reacties die het Blok had bij de subsidieverlening aan Wel Jong, Niet Hetero.

En trouwens, het ging over het VB en homo's. Niet opnieuw gaan wijzen naar anderen. Ik ken ook iemand die meer stinkt dan ikzelf, maar dat betekent niet dat ik me niet moet wassen.
LaundroMat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 13:52   #42
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaundroMat
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope

Duidelijk dat jij hier nog niet lang meedraait.
Ik hou er mij meestal aan mijn opinie zo volledig mogelijk uiteen te doen vanuit PERSOONLIJK standpunt zonder gebruik te maken van de door jouw genoemde dooddoeners.
En het is nu éénmaal zo dat het homohuwelijk ondergeschikt is aan de huidige problemen die dit land teisteren met als grootste probleem onderlinge onenigheid. En daar is iedereen het zowat mee eens. Enfin, aan de rechterkant toch.
Het homohuwelijk wordt door voorstaanders aangegrepen om de aandacht af te leiden van de echte problemen. Doe maar, zenne. Maar besef wel dat slechts een héél klein deel van Vlaanderen geïnteresseerd is in de discussies omtrent het homohuwelijk.
Het is ook logisch dat binnen één partij de meningen hieromtrent verdeeld kunnen zijn zonder interne spanningen teweeg te brengen.
Jullie kunnen het precies niet goed af dat het Vlaams Blok géén sancties treft voor mensen die niet strak binnen de lijntjes lopen zoals Verhofstadt WEL doet.
Schijndebat. Hou er maar mee op. Zoals ik al zei, telkens er ingegaan wordt op iets komen dezelfde slagzinnen terug: "niet belangrijk", "en de Walen dan", etc etc.

Wat jij als persoonlijke opinie beschouwt, beschouw ik als een krampachtig geloof in simplistische oplossingen, ingegeven door angst en egoïsme.
Zoals jij steeds zegt... je eigen dooddoener, pfffffff.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 13:52   #43
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horace
We hebben weer recht gehad op een van de truuks van de VB -sympathisanten : over iets anders beginnen als de discussie niet hun richting uitgaat.
Ik heb enkele van die truuks in een andere thread al eens aangehaald.

De discussie ging over het VRT - journaal, berichtgeving etc......
Voor tegendradigaard werd het waarschijnlijk te moeilijk en hij begon over het homohuwelijk.
Nodige discussie, maar hier niet.

By the way : het al of niet aanvaarden van het homohuwelijk (gebaseerd op liefde, zoals een heterohuwelijk) is een indicatie van hoe je Vlaanderen maatschappelijk wil ingevuld zien : als een inclusieve maatschappij (waar iedereen meetelt) of een exclusieve (waar hele bevolkingsgroepen uitgesloten worden). Wie denken jullie dat de volgende uitgeslotenen worden? Andere politieke overtuigingen, ouderen, gehandicapten, mensen met bruine ogen? Zeg het ons,.
Onnozel kieken zonder kop, als er nu eens iemand een discussie wilt manipuleren ben jij het wel ! ! !
IK heb deze thread gestart, IK heb ook toegegeven dat ik wat overdreven gereageerd heb. Einde topic dus.
Onderweg is de discussie op het homohuwelijk uitgekomen, een paar mensen geven op een serieuze manier hun mening hierover. En jij hoort daar niet bij ! ! !

Kwestie van uitsluiten van mensen met andere politieke overtuigingen: zover zijn we al, zeker? Cordon Sanitair, weet je wel?
mjah.. t'moest er eens van komen hé

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be