Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2004, 18:35   #1
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Volgorde van het 20 uur journaal

- het Vlaams Blok, zijn onafhankelijken en hun standpunten.
- de boer, de groene, mest en energie.
- Verhofstadt, De Crem en Rwanda.
- Vijf Artsen zonder Grenzen gruwelijk vermoord door moslim terrorristen.

Maw.:
Het Vlaams Blok nog eens goed in de verf gezet als zijnde tegen het homohuwelijk en de Islam. Daarna positief nieuws over de liefde/haat verhoudingen tussen onze landbouwers en de groenen.
En dan pas de hachelijke situatie waar de Spleet zich in bevond vandaag.
Zelfs stront was belangrijker voor de nieuwsdienst van onze staatszender!
En dan pas een beetje interesse voor de zoveelste moslim gruweldaad tegenover hulpverleners, waar er nota bene een landgenote tussenzat.

Dit gevoel van medeleven zal de familie ook niet ontgaan zijn. Jullie gaan echt ver in het verbloemen van mooslimterreur en het besmeuren van het Vlaams Blok. Ongeoorloofd ver.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 18:43   #2
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Het is belangrijker voor dde mensen om te weten wat voor een kutpartij het VB is, zodat we hier binnenkort ook zo geen situaties hebben als in afganistan waar ook een tijd geleden extreem rechts aan de macht was.

Leer er toch mee leven dat je een rotte appel bent, hetzelfde truukje dat jullie op de moslim gemeenschap toepassen wordt gewoon tegen jullie terug gebruikt. Men oogst wat men zaait.

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 19:09   #3
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Bovendien denkt ik dat een ontwikkelingswerkster in afghanistan niet direct opgezet zou zijn met medeleven van een extreem-rechtse nationalist!
Daar al eens bij stil gestaan... Ik ben er zeker van dat zij even hard tegen jullie gekant zou zijn als alle andere antifascisten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Het is belangrijker voor dde mensen om te weten wat voor een kutpartij het VB is, zodat we hier binnenkort ook zo geen situaties hebben als in afganistan waar ook een tijd geleden extreem rechts aan de macht was.
Inderdaad, religie doet er niet toe, de essentie is dat de taliban extreem-rechtse religieuzen waren... Denk je soms dat een maatschappij die door jullie zou geleid worden, er beter zou uitzien dan pakweg afghanistan...
Oud 3 juni 2004, 19:18   #4
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope

Maw.:
Het Vlaams Blok nog eens goed in de verf gezet als zijnde tegen het homohuwelijk en de Islam. Daarna positief nieuws over de liefde/haat verhoudingen tussen onze landbouwers en de groenen.
En dan pas een beetje interesse voor de zoveelste moslim gruweldaad tegenover hulpverleners, waar er nota bene een landgenote tussenzat.

Dit gevoel van medeleven zal de familie ook niet ontgaan zijn. Jullie gaan echt ver in het verbloemen van mooslimterreur en het besmeuren van het Vlaams Blok. Ongeoorloofd ver.
Eerst binnenland en dan buitenland, logische volgorde.
Wordt het blok doodgezwegen ben je ongelukkig, wordt het blok vernoemd ook al.
Vertel eens, wat wil je nu feitelijk?
Horace is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 19:29   #5
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Bovendien denkt ik dat een ontwikkelingswerkster in afghanistan niet direct opgezet zou zijn met medeleven van een extreem-rechtse nationalist!
Daar al eens bij stil gestaan... Ik ben er zeker van dat zij even hard tegen jullie gekant zou zijn als alle andere antifascisten...
We weten toch al langer dat het blok niet vies is van lijkenpikkerij. Zie de nasleep van de moord op Pim Fortuyn

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2004, 19:33   #6
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Maw.:

Beste A.W., op welke forums, naast dit van TV1, heb je je tekst nog gepost?
Questie dat ik ook daar kan antwoorden
Oud 4 juni 2004, 09:06   #7
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horace
Citaat:

Maw.:

Een eerlijke rechtvaardige behandeling, wat is daar mis mee?

Belangrijke zaken uit het buitenland wordt steevast prioriteit gegeven. Zie maar naar de onschuldige amerikaan die onlangs de keel overgesneden werd.
Ik vind het gruwelijk vermoorden van een landgenote door extremistische moslims belangrijker dan het standpunt inzake het homohuwelijk. Maar ja...

Eerlijk toegegeven, ik reageer hier misschien iets te fel. Maar dit zal dan wel grotendeels komen door de walgelijke ondertoon in Vadder zijn stem. Precies of die had eerst een glas stront gedronken.
Nu, dit werd ruimschoots goedgemaakt in 'de slimste mens' waar hij het zichtbaar moeilijk kon verkroppen de duimen te moeten leggen voor Stany Cretz. Schoon moment.

@Horace: Ik gebruik ieder aangeboden kanaal om mijn ongenoegen te spuien.

---Edward Abbey---
Oud 4 juni 2004, 09:51   #8
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Belangrijke zaken uit het buitenland wordt steevast prioriteit gegeven. Zie maar naar de onschuldige amerikaan die onlangs de keel overgesneden werd.
Ik vind het gruwelijk vermoorden van een landgenote door extremistische moslims belangrijker dan het standpunt inzake het homohuwelijk. Maar ja...

Eerlijk toegegeven, ik reageer hier misschien iets te fel. Maar dit zal dan wel grotendeels komen door de walgelijke ondertoon in Vadder zijn stem. Precies of die had eerst een glas stront gedronken.
Nu, dit werd ruimschoots goedgemaakt in 'de slimste mens' waar hij het zichtbaar moeilijk kon verkroppen de duimen te moeten leggen voor Stany Cretz. Schoon moment.

Beste Pope, denk je niet dat elke sympathisant van een partij meent dat zijn eigen partij te kort wordt gedaan?
Als het op overtuigingen gaat heeft iedereen wel selectieve oren.
Het is questie van dit te kunnen overstijgen en zien wanneer er correct wordt geïnformeerd en wanneer niet, van zichzelf weten dat men selectief is en ermee omgaan, zaken kunnen nuanceren.
In dit geval was het correct, qua inhoud en qua belangrijkheid.
Journalisten schofferen die je niet naar de mond praten zegt meer over U dan over die journalisten.
Deal with it, zou ik zo zeggen .
Oud 4 juni 2004, 10:10   #9
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Beste Pope, denk je niet dat elke sympathisant van een partij meent dat zijn eigen partij te kort wordt gedaan?
Als het op overtuigingen gaat heeft iedereen wel selectieve oren.
Het is questie van dit te kunnen overstijgen en zien wanneer er correct wordt geïnformeerd en wanneer niet, van zichzelf weten dat men selectief is en ermee omgaan, zaken kunnen nuanceren.
In dit geval was het correct, qua inhoud en qua belangrijkheid.
Journalisten schofferen die je niet naar de mond praten zegt meer over U dan over die journalisten.
Deal with it, zou ik zo zeggen .
Tjah Horace, je zou er soms wel eens je goed humeur bij verliezen als je ziet hoeveel onrecht sommigen aangedaan wordt. De manier waarop Vadder met het persbericht stond te zwaaien zegt véél over zijn afkeer.
De verguising in de media neemt onder toezicht van grijnzend links vormen aan die ons in het buitenland nu al negatieve kritiek bezorgd. VLD (tegenwoordig meer links dan ooit), SP.A., Groen! en vooral PS moeten afzien van hun heilige oorlog en het Vlaams Blok als een partij aanvaarden. Ook al verschillen de meningen. Bewezen racisme mag terecht bestraft worden. Maar wetten steeds maar aanpassen om een partij te stigmatiseren mag niet! Het open debat, weet je wel.

Denk je ook niet dat merendeel van de Vlaams Blok kiezers mensen zijn zoals ik. Mensen die het spuugzat zijn belogen en bedrogen te worden. Mensen die met hun levenservaring al genoegonrechtvaardigheid tegengekomen zijn?

Wat mij vooral opvalt is dat de huidige gemiddelde leeftijd van de Vlaams Blok kiezer merkelijk hoger ligt dan je zou denken.
De jeugd die denkt het te weten (Jean Gabin heeft er een prachtig nummer over: je sais) stemt nogal vaak links (ik ook indertijd).
Tot je op zeker moment tot het besef komt dat je luxe leventje waar je als Vlaming hard voor moeten werken hebt in gedrang komt. Opvallend hoeveel mensen op dit punt links laten vallen en zich bij rechts aansluiten.

En rechts hebben we niet veel keuze meer, hé.
CD&V heeft al jaren aan een stuk de kans gekregen en deze eveneens verkeken.
Mocht de VLD zich openlijk en met véél poeha van Verhofstadt ontdoen zouden ze véél kiezers terug kunnen winnen. Maar dit durven ze blijkbaar niet. Misschien als de VLD kiezers en masse De Gucht voorkeurstemmen zou geven, dat er dan een belletje zou gaan rinkelen, wie weet...

---Edward Abbey---
Oud 4 juni 2004, 10:59   #10
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Tjah Horace, je zou er soms wel eens je goed humeur bij verliezen als je ziet hoeveel onrecht sommigen aangedaan wordt. De manier waarop Vadder met het persbericht stond te zwaaien zegt véél over zijn afkeer.
Hoe had hij anders moeten zwaaien?
Een deel van zijn betoog was dat er een persbericht was geweest en hij heeft dat getoond. Hij kon natuurlijk kiezen van dat niet te tonen, niet te zwaaien, maar gebruik maken van hulpmiddelen is een deel van een presentatie, het maakt je verhaal sterker.
Citaat:
De verguising in de media neemt onder toezicht van grijnzend links vormen aan die ons in het buitenland nu al negatieve kritiek bezorgd.
Negatieve kritiek in het buitenland? Kan je me vertellen wie en waar?

Citaat:
VLD (tegenwoordig meer links dan ooit), SP.A., Groen! en vooral PS moeten afzien van hun heilige oorlog en het Vlaams Blok als een partij aanvaarden. Ook al verschillen de meningen. Bewezen racisme mag terecht bestraft worden. Maar wetten steeds maar aanpassen om een partij te stigmatiseren mag niet! Het open debat, weet je wel.
Verschillende partijen zoals NVA, CD&V, mensen uit de VLD ,etc.... hebben al laten verstaan dat ze elk goed voorstel van het VLaams Blok zullen in overweging nemen. Dit is toch een teken dat het VB aanvaard wordt als een partij. Dat de andere partijen hun samenwerking tot daar willen beperken omdat ze niet eens zijn met de maatschappelijke visie van het VB en geen manier zien om toch over de verschillen heen samen te werken is hun goed recht.
Wetten "steeds maar" aanpassen? : daar ga je toch effe bewijzen moeten geven, diebare.

Citaat:
Denk je ook niet dat merendeel van de Vlaams Blok kiezers mensen zijn zoals ik. Mensen die het spuugzat zijn belogen en bedrogen te worden. Mensen die met hun levenservaring al genoegonrechtvaardigheid tegengekomen zijn?
Wat mij vooral opvalt is dat de huidige gemiddelde leeftijd van de Vlaams Blok kiezer merkelijk hoger ligt dan je zou denken.
De jeugd die denkt het te weten (Jean Gabin heeft er een prachtig nummer over: je sais) stemt nogal vaak links (ik ook indertijd).
Tot je op zeker moment tot het besef komt dat je luxe leventje waar je als Vlaming hard voor moeten werken hebt in gedrang komt. Opvallend hoeveel mensen op dit punt links laten vallen en zich bij rechts aansluiten.

Mocht de VLD zich openlijk en met véél poeha van Verhofstadt ontdoen zouden ze véél kiezers terug kunnen winnen. Maar dit durven ze blijkbaar niet. Misschien als de VLD kiezers en masse De Gucht voorkeurstemmen zou geven, dat er dan een belletje zou gaan rinkelen, wie weet...
Ik ben in de overtuiging dat vele Blokstemmen met recht en rede proteststemmen zijn, mensen die het, zoals je zegt, spuugzat zijn.
Langs de andere kant ben ik in de overtuiging dat vele VB-kiezers niet eens het programma van het VB hebben gelezen laat staan eens zijn met hun visie.
En de andere partijen hebben schuld aan de groei van het VB, zeer zeker, maar dat maakt nog geen reden om hen macht te geven.
Je moet kiezen voor het programma waar je achter staat.
Ik zou aanraden aan potentiële VB -kiezers toch maar even het programma te lezen , zoals ze dat van elke partij zouden moeten doen, om te weten waar ze voor staan, naast minder vreemdelingen en meer Vlaanderen. Hoe ze de maatschappelijke invulling zien van dat Vlaanderen.
Oud 4 juni 2004, 11:01   #11
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod

Leer er toch mee leven dat je een rotte appel bent, hetzelfde truukje dat jullie op de moslim gemeenschap toepassen wordt gewoon tegen jullie terug gebruikt. Men oogst wat men zaait.
Dit begint werkelijk hallucinante vormen aan te nemen !
Jij begint tirannieke trekken te vertonen , onderdrukker !! Fascist , volksmenner , dit is die beruchte sfeer van fascisme in een zaal vol linkse mensen!!
Het Vlaams Blok tracht tenminste om van Vlaanderen 1 volk te maken , niet naast elkaar leven , iedereen bij het Vlaamse project betrekken ; ook immigranten , diegenen die zich willen aanpassen.
Wat jij , en ik beschouw jou als de extremistische pc , hier doet is vlaanderen opdelen in 2 kampen en dan maar beschimpen .
Waar eindigt dit !!!
Binnenkort kan je nog eens uithalen naar de VS , als ze hier binnenvallen om ons te bevrijden van het fascistische juk van de pc-clan
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 11:12   #12
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoe had hij anders moeten zwaaien?
Een deel van zijn betoog was dat er een persbericht was geweest en hij heeft dat getoond. Hij kon natuurlijk kiezen van dat niet te tonen, niet te zwaaien, maar gebruik maken van hulpmiddelen is een deel van een presentatie, het maakt je verhaal sterker.
Citaat:
De verguising in de media neemt onder toezicht van grijnzend links vormen aan die ons in het buitenland nu al negatieve kritiek bezorgd.
Negatieve kritiek in het buitenland? Kan je me vertellen wie en waar?

Citaat:
VLD (tegenwoordig meer links dan ooit), SP.A., Groen! en vooral PS moeten afzien van hun heilige oorlog en het Vlaams Blok als een partij aanvaarden. Ook al verschillen de meningen. Bewezen racisme mag terecht bestraft worden. Maar wetten steeds maar aanpassen om een partij te stigmatiseren mag niet! Het open debat, weet je wel.
Verschillende partijen zoals NVA, CD&V, mensen uit de VLD ,etc.... hebben al laten verstaan dat ze elk goed voorstel van het VLaams Blok zullen in overweging nemen. Dit is toch een teken dat het VB aanvaard wordt als een partij. Dat de andere partijen hun samenwerking tot daar willen beperken omdat ze niet eens zijn met de maatschappelijke visie van het VB en geen manier zien om toch over de verschillen heen samen te werken is hun goed recht.
Wetten "steeds maar" aanpassen? : daar ga je toch effe bewijzen moeten geven, diebare.

Citaat:

Ik ben in de overtuiging dat vele Blokstemmen met recht en rede proteststemmen zijn, mensen die het, zoals je zegt, spuugzat zijn.
Langs de andere kant ben ik in de overtuiging dat vele VB-kiezers niet eens het programma van het VB hebben gelezen laat staan eens zijn met hun visie.
En de andere partijen hebben schuld aan de groei van het VB, zeer zeker, maar dat maakt nog geen reden om hen macht te geven.
Je moet kiezen voor het programma waar je achter staat.
Ik zou aanraden aan potentiële VB -kiezers toch maar even het programma te lezen , zoals ze dat van elke partij zouden moeten doen, om te weten waar ze voor staan, naast minder vreemdelingen en meer Vlaanderen. Hoe ze de maatschappelijke invulling zien van dat Vlaanderen.
- 't Was zijn manier van zwaaien en het niet citeren eruit dat mij dwars zat.

- Kritiek vanui oa. Engeland in een vooraanstaande krant.

- Aangepaste wetten. Nu geloof je toch zelf niet dat dit niet gebeurt is, zeker?
NIET de partijen, maar individuele mandatarissen zeggen te zullen luisteren naar de goede voorstellen van het Vlaams Blok. Hun leiders prediken anders.

- Akkoord, lees eerst de programmapunten van ALLE partijen en ziet dan eens terug wat ze er van uitgevoerd hebben tot nu toe. Op dit punt heeft het Vlaams Blok inderdaad makkelijk praten, daar ze nog nooit de kans gekregen heeft iets te bewijzen. Maar zeggen dat ze nog NIETS gedaan hebben is in deze context onjuist. Ik blij ervoor ijveren ze dezelfdekans te geven die de anderen gekregen hebben.

Degene die beweert dat bij een regeringsdeelname van het Vlaams Blok ALLE allochtonen ons grondgebied zouden moeten verlaten mag zich terecht een hofnar noemen. Nog nooit heeft één partij een dergelijk éénzijdige maatregel erdoor gekregen. Het enige wat de Vlaams Blok kiezer vraagt is om MEE te MOGEN beslissen.
Maar als je de tegenstanders en de media mag geloven is het Vlaams Blok enkel op een staatsgreep uit. En met die verregaande demoniserende beschuldiging kan de rechtgeaarde Vlaming niet leven. Tijd dat vooral links dit in begint te zien alvorens het te laat is!

---Edward Abbey---
Oud 4 juni 2004, 11:24   #13
LaundroMat
Vreemdeling

LaundroMat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- 't Was zijn manier van zwaaien en het niet citeren eruit dat mij dwars zat.
Zijn lichaamstaal stond je niet aan, dus werd je onrecht aangedaan. De volgende keer dat iemand per ongeluk naar me lacht, dien ik een klacht in bij de comissie ter preventie van het onrecht aandoen.
Citaat:
- Kritiek vanui oa. Engeland in een vooraanstaande krant.
Geïnspireerd door Beliën. Dat weet je zelf ook wel.
Citaat:
NIET de partijen, maar individuele mandatarissen zeggen te zullen luisteren naar de goede voorstellen van het Vlaams Blok. Hun leiders prediken anders.
Bullshit, en je weet het. Geen enkele democratische partij wil op een structurele manier samenwerken met het Vlaams Blok. Maar op voorstellen die ergens op lijken (wat we helaas nog niet veel hebben gezien) zal natuurlijk worden ingegaan.
LaundroMat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 11:34   #14
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Over dat gelul over homohuwelijken jongens jongens jongens toch en meiskes ook natuurlijk.
buiten wat homofabrieken zoals de VRt ligt daar bijna niemand wakker van.
Die mensen van de VRt projecteren hun eigen leefwereld naar de onze.
Door al dat gelul over homos die klacht neerleggen tegen den die en tegen nen andere en tegen nog eens nen andere moet ik zeggen dat het voornaamste effect bij mij der een is van : halo 't is al goe zenne. Ge het al honderd.

Der zijn belangrijker problemen in dit land dan het homohuwelijk zenne.
Nog efkens en ik ga nog nen hekel krijgen aan dat homogedoe.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 11:38   #15
LaundroMat
Vreemdeling

Standaard

Prachtig, zo moet je dat doen, tegendradigaard! Dat is pas op een volwassen discussiëren!

En gaat het VB dan zijn standpunt tegen het homohuwelijk opbergen en er voor zijn (want het kan je toch niet schelen)?
Oud 4 juni 2004, 11:40   #16
Tegendradigaard

Standaard

'k wil niet volwassen zijn
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 4 juni 2004, 11:42   #17
LaundroMat
Vreemdeling

Standaard

One down. Plenty to go.
Oud 4 juni 2004, 11:44   #18
Tegendradigaard

Standaard

bwa 'k staan nog altijd op mijn voeten zenne

Oud 4 juni 2004, 11:46   #19
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaundroMat
Prachtig, zo moet je dat doen, tegendradigaard! Dat is pas op een volwassen discussiëren!

En gaat het VB dan zijn standpunt tegen het homohuwelijk opbergen en er voor zijn (want het kan je toch niet schelen)?
Dus omdat het niet echt belangrijk is in deze barre tijden moet iedereen er maar mee akkoord gaan volgens u?
Vrijheid van mening kan dus ook niet meer, dictatortje?

---Edward Abbey---
Oud 4 juni 2004, 11:51   #20
Tegendradigaard

Standaard

Ik wil gewoon dat men misshien eens iet of wat meer aandacht zou besteden aan items zoals : werkloosheid, hoge belastingsdruk, veiligheid, enz...

Maar wat hebben ze nu gedaan op 1 jaar paars 2 ? Homohuwelijk en migrantenstemrecht er door geduwd.

Trouwens is het homohuwelijk een gewestelijke materie of een federale ?
As het een federale is dan heeft het homohuwelijk geen uitstaans met de huidige verkiezingen.

Of is het toch een test voor federaal paars 2 ook ?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be