![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is voor mensen uit een "normaal" land nu eenmaal onbegrijpelijk dat wij zo respectloos met onze taal omgaan, en ons er dan in de politiek - zonder ertoe te komen, echt Nederlands te schrijven of te spreken, wat Eberhard wél kan - zo druk over maken. Wat mij betreft, mag Eberhard ons nog vaak een spiegel voorhouden. En als je goed kijkt, zie je misschien dat het ook een beetje een lachspiegel is. Eigenlijk vind ik zijn houding tegenover de Nederlandse cultuur positiever dan die van veruit de meeste Vlamingen, inclusief flaminganten. Bovendien probeert hij ons niet zijn godsdienst op te dringen zoals een paar van zijn geloofsgenoten hier. Hij valt, zoals Kodo Kodo hopelijk ook, met zijn standpunten uit de toon: precies wat een discussieforum nodig heeft. Maar hij tracht ons niet te bekeren tot één of andere zevende-eeuwse waanzin. Kijk, als ik zoveel respect krijg, kan er bij mij ook wel wat respect af. Maar als je denkt dat een "verstokte" in het Nederlands een "die-hard" heet, wel, dan geef je Eberhard impliciet op één punt gelijk. Het is dan toch al dat.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 29 maart 2011 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geef mij maar Eva de roovere,Stijn Meuris,CPeX,De Mens,Laïs en Gorki
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn argument was anders voor de N-VA wel een schot voor open doel tegen Milow geweest. Het stoort me soms wel wat dat sommigen daar blijkbaar niet verder geraken dan wat verongelijkt de Calimero uithangen, zoals Bracke en De Decker het weer eens etaleerden.
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 april hoogdag (NEKKA)
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus mensen die kritiek hebben op N-VA en/of Dewever zijn dus anti-Vlaams?
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de NVA meute is nu Milow aan het afshieten, man man, ik vind ook dat Bart telang onderhandelt, alhoewel zijn tussentijds verkiezengsprognose hem gelijk geeft, dus ik denk dat Bart de juiste dingen aan het doen is.
De walen vinden daarentegen dat ze verkeerd bezig zijn of teveel toegeven. Maar dat er misschien ook een pak walen ervan uitgaan dat je 'economisch bepaalde dingen moet doen' dan is ook de waalse averachtse analyse weer verkeerd. |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vroeger was het VB die op alles kritiek kregen,maar die zijn nu niet zo groot meer,nu is de nva aan de beurt ,alles dat voor Vlaanderen opkomt moet eraan geloven.
Trouwens heeft diene domme milow er al bij stilgestaan wat de andere partijen tot nu toe gedaan hebben ,buiten de "stekker" uitrekken en of 5 minuten "politieke moed" roepen ook niet véél.Een Vlaams nationalistische partij wordt te groot en moet beschadigd worden daar draaid het om!
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb lang niet zo véél tijd in het buitenland doorgebracht als u, beste Kodo Kodo, maar ik kan wat u schreef volmondig beamen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat lijk mij een logische gevolgtrekking.
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie ?
![]() De Belgicistische honden blaffen, de NVA-caravaan trekt voorbij.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 29 maart 2011 om 19:30. |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met BDW, voor Vlaanderen. Tegen BDW, tegen Vlaanderen, met Wallonie. En het is wraakroepend, ik weet het wel. Hoe de meeste politici zich gedragen in dit onland, en het zou maar meer dan logisch zijn dat we als volk, als Vlamingen wraak willen; maar we gaan dat niet doen, de belgische collaborateurs, we gaan ze vergeven, we zijn tenslotte geen Belgen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 maart 2011 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet uit het oog verlieren djimi dat de gemiddelde Vlaming al 200 jaar als Pavlov's dog behandeld wordt.
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me onmogelijk aangezien meneer Pavlov werd geboren in 1849 en honden zelden ouder dan twintig worden.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent veel slimmer dan mijzelf dus ik hoef u er niet op te wijzen dat het èèn het ander niet uitsluit.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu bekijk het eens anders: RECHTS VLAAMS zou beter eens zijn spieren rollen, en NVA -oVLD - VB samen als één blok optreden... In functie van economische eisen van rendement voor vlaanderen
|
![]() |