![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we gaan splitsen omdat we allebei recht hebben op democratisch zelf gekozen systemen. Wallonie kiest voor gezondheidszorg gecentraliseerd in ziekenhuizen Vlaanderen kiest voor eerstelijns gedecentraliseerde geneeskunde we gaan splitsen vanwege de bestuurbaarheid, democratie en betaalbaarheid van het geheel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je trouwens nooit een tegen-argumentatie gegeven over mijn 'een grote manipulator' stellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop van wel, is een zeer boeiend document in mijn ogen. Haalt de problemen van België, Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Geeft duiding een de economische situatie, toont aan dat alhoewel Vlaanderen zeker niet de slechtste student is we evenmin reden hebben om apetrots te zijn en dat Wallonië het bijlange niet zo goed doet als het iedereen graag laat geloven. Voor ieder wat wils met andere woorden. Als je het niet kan vinden laat je het maar weten, zal eens kijken of ik het nog bij de hand heb als PDF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De redenering van het zilverfonds is helemaal niet slecht. Ierland heeft nu ook recent dergelijke maatregelen genomen. Het heeft geen zin om ergens een apart fonds te hebben die waar je minder interest op krijgt dan je moet betalen op de staatsschuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telt dat mee in de balans wat transfers betreft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Lijkt me niet zo evident, 1) Er zijn meer Vlamingen in het algemeen, gepensioneerden maar ook mensen op beroepsleeftijd 2) Gezien Wallonië een hoger aandeel ambtenaren heeft en een hoger aantal 3) Wallonie en Brussel hebben beide een redelijk hoger werklozen%/ aandeel non-participanten (zeker Brussel).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar hebt u gelezen dat hij een baard heeft omdat er geen regering is? Voor zover ik mij kan herinneren had hij al een baardje toen ik er les van had. |
||
![]() |
![]() |