![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt, Zanshin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei, en niet eens een waarschuwing
![]() ![]() maar je hebt gelijk, ik zal het de volgende keer gewoon houden op stand-in intergluteale spleet ![]()
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Deze blijft mijn allerfavoriet: ![]() Een aanrader, voor iedereen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn er geen goeie homo-horrors?
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bareback Mountain heb ik zelfs nog niet gezien.
Laat staan deze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Bearbacken" is intussen een werkwoord in de betekenis van "opzettelijk onveilige seks hebben (tussen homo's). Van een succesfilm gesproken !
Ik vind wel dat er voor Holebi's gelijke rechten gelden : adoptie, co-moederschap enz... er zijn wel ook hetero's die "opzettelijk onveilig vrijen" & dan kan men gaan afleiden dat dit een soort "recht" is in deze tijden dat AIDS een chronische ziekte geworden is in de rijkere landen... Persoonlijk vind ik dat er genoeg "andere" gevaarlijke sporten bestaan zoals..parachutespringen.. geheel terzijde : ik vind van een anoniem iemand op anonieme wijze beweren dat hij/zij als "stand in" zou gefigureerd hebben in eender welke film (homo- lesbo- vampieren- of weet ik veel) absoluut geen persoonlijke belediging en/of aanval. Iemand die anoniem is anoniem "persoonlijk beledigen" is een contradictio in terminis en erover zagen een "bezigheidstherapie". Iemand die een nuttigere bezigheid zou zoeken mag mij altijd een PM sturen er zijn duizenden vrijwilligers nodig om zieken en gehandicapten ter zijde te staan !
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ooit eens ene gezien op de VPRO, man man man, wat die allemaal met elkaar deden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The English patient, Brokeback Mountain, The Straight Story zijn zo de eerste zeikfilms die mij te binnen schieten en die om een of andere bizarre reden prijzen in de wacht gesleept hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van overdrijven zijn er al mensen gestorven, Raf.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien bedoelde Raf: een van de beste homofilms van de voorbije decennia.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die met die gast die zijn tweelingsbroer bij hem draagt in een rieten mandje?
![]() |
![]() |