![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
een onderzoek doe je niet zo maar. je gaat uit van een hypothese. die ga je onderzoeken. daarna kijk je of je onderzoek je stelling bevestigt of weerlegt. ok? nu kan je niet zomaar in het wilde weg onderzoeken. dus vraag ik, wat moet men volgens jou onderzoeken? ik zal enkele voorbeelden geven: kinderen die opgevoed worden door homo's: - worden op 25 jaar kaal - komen na hun dood terug als een konijn - worden vlaams blok aanhangers - worden allemaal nobelprijswinnaars ik neem aan dat dit niet de risico's zijn die je bedoelt. maar wat dan wel? wat moet er volgens jou onderzocht worden? ik zie zelf geen risico's, dus moet er voor mij niks onderzocht worden. jij denkt dat er mogelijke negatieve gevolgen zijn en ik vraag je dewelke. snappie |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
Beste inge,
je zit er naast. De pensionnaten en internaten, geleid door paters en nonnen waren in de jaren 50 en 60 van vorige eeuw, overbevolkt. Het is pas nu sedert enkele jaren, en dan nog alleen door de schokgolf die Dutroux heeft veroorzaakt, dat duidelijk geworden is wat daar 'behind closed doors' heeft plaats gevonden. Onderzoeksmethodes zijn niet universeel toepasbaar. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
die begrijp ik ook niet dorus. kan je de link eens uitleggen. mss leer ik wel wat bij.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Moeilijk uit te leggen aan dergelijke lieden, die nu eenmaal nog achter mij stonden bij de uitdeling van het verstand....
Een poging. Homo's willen kinderen adopteren. Zij beweren dat er 'wetenschappelijke' studies bestaan en 'empirische' gegevens, die daarvoor pleiten. Welnu, dat kan niet. De werkelijkheid van misbruik en 'misopvoeding' komt pas na decennia naar buiten. Net zoals in gevallen van pedofilie, incest etc. zoals ik hierboven aantoon. Moeilijk hé. Nou ja. Nog een toemaatje: Adoptie is niet de normale situatie voor een kind. Een kind wordt normaliter opgevoed door zijn biologische ouders. Deze kennen hun boorling het best. In geval adoptie noodzakelijk is, moet dus gezocht naar een nieuwe situatie, die de normale toestand zo dicht mogelijk benadert. Dat kan dus nooit een homokoppel zijn. Pigé? Nu gaat Rafke weer schelden zie. Dat is zowat het enige waarin het ventje goed is. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien 'n wil....
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent er dus van overtuigd dat een kind dat naar adoptief ouders moet, niet in een situatie moet terecht komen die zo dicht mogelijk bij zijn natuurlijk gezin aanleunt. Mooi. Het kind maakt dus voor u niet uit. Als jij, je flikkerrecht maar kan opeisen om te adopteren. Wat de gevolgen voor het kind zijn laat je koud. Als je maar in de belangstelling komt! Daardoor alleen al, geef je de voornaamste reden waarom homo-adoptie funest is. Maar dat begrijp je niet! Neen, toen het verstand werd uitgedeeld was je al naar je p*** aan het zoeken. Met een vork allicht, omdat ie zo klein is. Allez, blauw knopje! |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
zozo , leg eens ne keer uit waarom holebis geen goede basis zouden kunnen vormen voor een kind dat opgroeit.
Wat zijn zoal de negatieve effecten voor dat kind ? hebt ge daar bewijzen van of is het uw persoonlijke overtuiging? |
|
|
|
|
|
#52 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Minister-President
|
Heb ik gedaan
Citaat:
een persoonlijke overtuiging des te meer dat adoptie niet de natuurlijke situatie is en dat hierbij de belangen van het kind voorop staan, lijkt me evident. Dan concludeer je maar dat het dus ook een heterogezin moet zijn vermits dat ook de oorspronkelijke situatie was 1. als dit kind zijn ouders nooit gekend heeft , hoe heeft het dan een besef van wat ooit de oorspronkelijke situatie WAS ? vroeg of laat zal wel de vaststelling komen dat hij of zij twee mama's of papa's heeft en dan zal dat uitgelegd moeten worden ... Wat zal daar zo beschadigend aan zijn voor de psyche en verdere ontwikkeling van dat kind ? 2. als het effectief een besef heeft van het oorspronkelijke heterogezin, laten we zeggen dat het kind zes jaar of ouder is ... zelfde verhaal : welke beschadeging loopt het dan op ? Pestgedrag op school ? als het in een warm liefhebbend gezin komt dat toevallig uit twee mensen van hetzelfde geslacht bestaat, wat is daar dan zo bewezen beschadigend aan ? |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Europees Commissaris
|
Niet dat ik geloof dat Dorus in staat is om een intellectueel eerlijke dialoog te voeren, laat staan dat hij een discussie zou kunnen voeren zonder te vervallen in kinderlijk gescheld en dergelijke meer, maar toch deze vraag: wanneer de APA reeds 50 jaar lang onderzoek heeft uitgevoerd omtrent deze materie volstaat dat dan om tot een betrouwbare conclusie te komen waarin alle nadelige gevolgen zouden naar voren zijn gekomen indien ze er waren? Indien niet, dan had ik graag vernomen welke leeftijd mensen zouden bereikt dienen te hebben alvorens men zou kunnen vaststellen dat deze nadelige gevolgen hebben ondervonden van ene of gene opvoeding?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoelang adopteren homokoppels al kinderen? 50 jaar? Vervang nu Dorus door Dies.... Q.E.D Luister 's heren (enfin, heertjes?), ik stel vast dat jullie niet wensen een ernstige dicussie te voeren en steeds weer de zaken verdraaien. Het is dus zinloos er verder op in te gaan en ik zal dat dan ook niet doen. Tijd om te beginnen schelden dus. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is een totaal andere situatie dan adoptie. Snap je? |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|