![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schrijf ik dat?
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet je je niet ergeren aan een paar flaminganten die alle Franstaligen over dezelfde kam scheren. Jij scheert toch ook niet alle flaminganten over dezelfde kam ? Voor de rest, moet ik voor mezelf wel toegeven, dat een aantal zaken mij wel ergeren: - de ondoorzichtigheid van de transferts - het ondemocratische van het koningshuis - het blijven opeisen van grondgebied, telkens zogezegd voor de laatste keer ... - het straal negeren van wettelijkheden, zoals de taalwetgeving in Brussel, de uitspraak van het Grondwettelijk hof - het misbruik maken van alarmbellen en belangenconflicten, zodat democratische stemmingen zelfs niet meer mogelijk zijn - het ondemocratisch gegeven dat een Franstalige parlementair gemiddeld met minder stemmen verkozen geraakt - het weigeren van responsabiliteit op te nemen - liegen (vb. beweren dat we op één minuut van een oplossing voor bhv staan ... - misbruik van de taalfaciliteiten - ondoorzichtigheid van financien, zoals vb. boetefonds - boos zijn als ministers en onderhandelaars, en het feit dat DeWever even overschakelde op het Nederlands, en dit dus als agressief bestempelen - ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde kunnen de inspanningen die de VDAB levert om werklozen een geschikte job aan te bieden wel efficiënter zijn dan het momenteel het geval is. Wat zoals ik al schreef niet uitsluit dat de werkloze in eerste instantie zelf werk moet gaan zoeken. Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 15 april 2011 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Als Wallonie een clientisme dopper "aanwerft", is dat extra belasting voor Vlaanderen.
Stop daarmee!