![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Het verhaal begint steeds interessanter te worden. Volgens de pers was de moordenaar "op zoek naar liefde":
Citaat:
Nu ja, wat dat laatste betreft zal hij wel aan zijn trekken komen als hij in de gevangenisdouche zijn zeepje laat vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ook een saillant detail in deze zaak: de vader van de doodgeschoten agent blijkt werkzaam te zijn voor de stichting Op Stee, een particulier initiatief dat uitgeprocedeerde illegalen helpt om onder te duiken terwijl die dus uitgezet dienen te worden. Een pro-multikul, rechtstaatsondermijnend clubje dus.
Het is immers niet ondenkbeeldig dat de stichting LOS, de overkoepelende organisatie van de hierboven reeds genoemde stichting Op Stee, zogenaamd 'juridisch advies' heeft gegeven aan uitgeprocedeerde illegalen. Het is uit eerdere soortgelijke zaken immers al gebleken dat zulke enge clubjes hun 'cliënten' vaak adviseren hun land van herkomst niet te noemen teneinde de daadwerkelijke uitzetting te traineren, zo niet geheel onmogelijk te maken. Zelfs nu zijn zoon door een uitgeprocedeerde illegaal, die hij direct, dan wel indirect zelf heeft geholpen te blijven, is doodgeschoten, gaat deze vader onverdroten door met zijn ondermijnende praktijken. Het mag dan ook geen verwondering wekken dat ik de niet geheel onbescheiden mening ben toegedaan dat de vader van die overleden politieman zijn verdiende loon heeft gehad. Voor de doodgeschoten politieman in kwestie zelf, en de rest van de nabestaanden heb ik uiteraard wél sympathie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Racisme is hip.
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 16 april 2011 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een dergelijk onderschrift is geen uitnodiging tot discussie. Een chimpansee ware beter geweest.
Overigens, lees de onderzoeken van P.P. Grassé. Mogelijkerwijs dat je zoiets in het kader van je metafoor gewijs wordt.
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Uiteraard. Dat hij uit West-Afrika kwam was van z'n gezicht af te lezen. Maar Afrikanen zijn onaantastbaar bij de link(s)e partijen en dat weet de IND, die zich voornamelijk bezighoudt met Oost-Europeanen, die momenteel hun speerpunt prioriteit hebben en dus de onverdeelde aandacht. En uiteraard EU'ers die geen werk hebben en mogelijk frauderen.
De balk en de splinter, u kent het verhaal. Nu lijkt het erop alsof ik iets tegen Afrikanen zou hebben. Dat is dus niet zo maar ik heb alleen iets tegen ongelijkheid. Want voor elke stap die je doet moet je in Afrika betalen, dubbel en tripel. Probeer maar eens af te reizen naar een van de zelfbenoemde criminele volksrepublieken, Congo was in het Zaïre-tijdperk tijd daar een goed voorbeeld van. Maar u weet dus nu hoe de rattenpolitiek in de BV NL werkt, alsmede het legertje rode hulpverleners dat de papieren van de uitgeprocedeerde man deed verdwijnen.
![]() |
#48 |
|
![]() Once you pop, you can't stop.
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
'Popo' als benaming voor de politie is ook echt zo'n typische jaren '90-term, je klinkt een beetje als één van die blanke jongeren die ironisch gangstataal bezigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
PoPo's refereert naar amerikaanse highway patrols op motorfietsen omdat die "PO" (police officer) op hun uniform hadden. Meerdere bij elkaar = po po po.... => dus de popo's. Werkelijke termen... bv. hoerenlul (toch wat meer gerelateerd tot ons, niet?) http://www.youtube.com/watch?v=P5XqBPyoGNI
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
You know say daddy me snow me-a (gonna) blame A licky boom-boom down 'Tective man he say, say Daddy Me Snow me stab someone down the lane A licky boom-boom down ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Y'see, the kids, they listen to the rap music, which gives them the brain damage. With their hippin' and their hoppin', and their bippin', and their boppin'... so they don't know what the jazz is all about!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Bill Cosby?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Popo (straattaal voor politie) dook pas begin deze eeuw op in ons taalgebied.
Uiteraard werd deze straatterm ook gebruikt in een aantal van de meest beluisterde liedjes uit ons cultuurgebied ooit. http://www.youtube.com/watch?v=Zy6s1qlG3OM (2.000.000 maal bekeken) 3 hooks (refrein) , 6 maal "popo". Eerste op 0.28 min. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 april 2011 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Dan trek ik mijn woorden terug en ga je niet overgenomen hebben uit amerikaanse series. Je hebt het simpelweg overgenomen van die mannen, die het op hun beurt overgenomen hebben van amerikaanse series ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je dit soort idioot gedrag hard moet instuderen, want zo spreken, bewegen en (niet zo) stoere blik komt echt niet natuurlijk over.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Popo gepopt ...
Veel belachelijker kan dat taalgebruik nu toch niet worden. |
![]() |
![]() |