Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2011, 11:27   #41
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Wat een kouwe kak. Ik heb kennissen die in opvangcentra werken, die bij dienst vreemdeling van het OCMW werken, en die bij de politie (al dan niet in Brussel) werken.
Laat elk van hen zo'n onderzoek voeren op het werk, en de resultaten zullen zeer uiteenlopend zijn.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 11:27   #42
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als ik mijn wereld wil verruimen dan ga ik wel naar het buitenland. Waar ik woon moet mijn wereld helemaal niet verruimd worden. Daar moet het simpelweg veilig zijn en moet het ook niet nodig zijn dat ik hoef te betalen voor de voortdurende import van wereldverruimde sujetten.

Thuis wil ik op mijn gemak naar een recreatiedomein kunnen gaan, wil ik rustig op de bus kunnen zitten, wil ik savonds hand in hand met mijn vriendin door Brussel kunnen wandelen. Ik hoef hier niet zonodig de geneugtes van multicul te ontdekken. Als ik dat wil ga ik wel op reis en betaal ik er daar voor.

Kijk, politieke vluchtelingen die zich willen aanpassen aan onze maatschappij en die hier willen komen werken zijn gerust welkom. Zo ken ik er een paar. Maar dat is natuurlijk geen multicul want die gasten zijn gewoon Vlaming/Belg. Maar al de rest die ons hier wat opdringerig wil laten kennis maken met de eigen cultuur mag voor mijn part stante pede op de eerste vlucht richting thuisland gezet worden. Als ze die cultuur toch zo leuk en belangrijk vinden kunnen ze zich daar beter amuseren.
Uw wereld veruimen kunt u maar doen met mensen die daar open voor staan.
De voorbeelden die u aanhaalt bestaan uit mensen die eenzelfde redeneringen erop nahouden zoals je in deze thread tot in de treure kunt lezen.
Angstige mensen zijn er overal en in alle soorten.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2011, 11:28   #43
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarop baseer jij je?
Uit je link blijkt dat hij een Italiaans activist was; en in Gaza was.
Italiaanse activist na ontvoering dood gevonden in Gaza

vrijdag 15 april 2011 09:39

De Italiaanse vredesactivist en journalist die donderdag door een extremistische moslimgroep was ontvoerd in de Gazastrook, is vandaag dood aangetroffen.

Citaat:
Arrigoni was een vredesactivist die zich inzette voor de Palestijnen

Dat heeft een woordvoerder van de regering Hamas bekend gemaakt.

Brigade
Het lichaam van de 36-jarige Vittorio Arrigoni werd gevonden in een leegstaand huis in Gaza-stad.
De Italiaanse pro-Palestijnse activist was donderdag gekidnapt door de salafistische splintergroep Brigade van Dappere Metgezellen van de Profeet Mohammed bin Muslima.

Dat is een groep die bestaat uit radicale moslims die de regering van Hamas te soft vinden.
In een filmpje op YouTube had de brigade gedreigd om Arrigoni vrijdagmiddag te doden als Hamas weigerde de leider van hun groep vrij te laten.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/La...en-in-Gaza.htm

en kijk kijk: http://israelmatzav.blogspot.com/201...-vittorio.html

De Arabische tekst van de video is vertaald en bevat onder meer:
Citaat:
"The Italian hostage entered our land only to spread corruption," an accompanying Arabic text said, describing Italy as "the infidel state." It named the captors' leader as Hesham al-Sa'eedni and demanded he be released from a Hamas prison.
http://israelmatzav.blogspot.com/201...-vittorio.html
Dit laat de vraag opkomen wat die 'corruption' dan wel niet was.
Citaat:
Backchannels tell the Tundra Tabloids that Arrigoni was mentioned very prominently in an Italian gay newspaper, as well as there’s a rumor that Arrigoni was in fact a homosexual living with an Arab lover called Emin.
http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/to...TOPIC_ID=74897

oesje!
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be