![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() In mijn eentje zou ik eigenlijk niet om het even waar in het midden van de nacht in Brussel durven lopen. Moest ik op elke hoek een "vriend" hebben staan, misschien wel.
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de site van het CGKR bij "racistische incidenten" of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() al goed dat mijnen oudste genen tiener meer is....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Vechten gebeurde wel eens buitenshuis. allez als je onder vechten verstaat dat mijn kind alleen stond tegenover een bende...... euh jongeren... DAT vechten heb ik liever niet ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 juli 2007 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Misschien bedoelen ze dat het voor Vlaamse tieners hier het gevaarlijkste is en dan durf ik dat geloven....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die flauwe kul met die overbescherming aan alle kanten mag eens gaan stoppen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Bravo, je bent vlug ditmaal: al op de 13° post er "allochtonen" bijsleuren (met hun haar?)
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 juli 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Die Allochtonen-Polizei ist da...
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Het gaat om Vlaamse tieners. Uiteraard dat dan vroeg of laat ook over niet-Vlaamse (allochtoonse) tieners wordt gesproken. Toch bedankt voor uw bijdrage.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 juli 2007 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er werden slechts cijfers gegeven voor een handvol landen en regio's uit de beschaafde wereld, en daarbij komt Vlaanderen zelfs niet op de eerste plaats. De landen en regio's waar cijfers voor beschikbaar zijn: Austria Belgium (Flemish region) Canada Czech Republic Denmark England Estonia Finland France Germany Greece Greenland Hungary Israel Latvia Lithuania Northern Ireland Norway Poland Portugal Republic of Ireland Scotland Slovakia Sweden Switzerland United States of America Wales In het rapport is ondermeer ook een lijstje te vinden met "Homicide rates among youths aged 10--29 years by country or area". Het betreft hier een grotere groep landen. Ook over zelfmoorden staan er cijfers in dat rapport. Ik ben steeds geïnteresseerd in meer recente informatie, en meer wereldomvattende.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Conclusie:
Het is blijkbaar komkommertijd, zodat journalisten om het even wat doen om aan hun aantal lijnen te komen. Zo kunnen er nog hemelschokkende zaken worden verzonnen en "bewezen" met onbestaande schetenwappelijke onderzoekingen: - Vlaamse vrouwen hebben kleinste tepels ter wereld. - Vlaamse mannen bezoeken het meest Braziliaanse prostitués van zelfde sexe. - Vlaamse stoverij in potten gemaakt van Waalse kippen - Vlaamse filmpkes hebben invloed op seniliteit van Vlaamse mannen. - VLaamse ministers meest aangetast door Kreuzfellt-Jacobs in 2023 Enz.. enz... enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die ondertussen opgemerkt heeft dat de beginpost al van 2004 dateert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Een elfjarige is geen tiener. De tienerjaren beginnen op de dertiende verjaardag en eindigen op de twintigste verjaardag.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 16 juli 2007 om 16:20. |
![]() |
![]() |