![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep tussen wat ze voorstellen wel maar qua programma dat ze uitvoeren eenmaal ze in een regering zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ge op Belgie in het bijzonder doelt; tja ik zou zeggen dat dat komt omdat er in Belgie nooit een coherent links of rechtse beleid gevoerd kan worden omdat links Wallonie rechts Vlaanderen blokkeert en omgekeert.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 6 mei 2011 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de CD&V of de Vlaamse regering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De belangrijkste socio-economische hefbomen zijn nog altijd federaal (en over bvb onderwijs is er grote consensus (gelukkig) en zijn er weinig diepe ideologische kloven). Anderzijds heeft het kiesstelsel (proportionele representatie, plus of min) en de politieke versnippering er ook veel mee te maken. Het cordon sanitaire maakt dat ook moeilijker.
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb inderdaad ook de indruk dat voor sommigen hier prozac niet echt dé oplossing is...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 mei 2011 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belastingen en werkloosheidsbeleid vind ik toch vrij belangrijke economische hefbomen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er zijn er blijkbaar al een aantal ingetuind. LEG me nu even uit wat BV (partijleider van het VB) gemeen heeft met de SNP of een Sinn Fein. Zijn 2 vragen daar ben ik me van bewust ![]() Dus als ik nu de stelling plaats : "Streven naar onafhankelijkheid geeft geen bal te maken met "rechts" of " links" zijn" dan ga jij me gelijk geven ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 7 mei 2011 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Goede vraag. Als "links" staat voor meer fundamentele solidariteit dan zijn ze zeker zo links als het VB. Lees er het socio-economisch programma van het VB eens op na en probeer u voor één enkel ogenblik eens te ontdoen van de dagdagelijks gepropageerde scheldwoorden van de vijanden van het VB. Het zijn namelijk die vijanden (het Belgicistische establishment) waar het VB zich wil van ontdoen. Het zijn die vijanden die er (vooral door hun hemeltergend mediamonopolie)voor zorgen dat een groot gedeelte kritiekloze propagandaslikkers inderdaad het zogenaamde "extreem rechtse" van het VB slikken en blindelings overnemen. Gisteren avond even doorgezapt naar Pauw en Witteman: Het ging heel even over Hans Janmaat. Man man man...wat een schande dat de media nu na zovele jaren openlijk mea culpa moeten slaan voor hun cordon, de linkie-winkie aanslagen die hem en zijn familie haast het leven hebben gekost en zijn vrouw levenslang aan een rolstoel hebben gekluisterd, die hem hebben gebroodroofd, gedemoniseerd....om te kotsen...als men ziet dat minstens in Nederland de media het fatsoen hebben om hun antidemocratische onheil publiekelijk toe te geven terwijl hier vele ruggengraatloze Vlamingen nog steeds VRT-sossen blijven nalopen... Ziehier de positie van het VB Citaat:
Citaat:
De Ierse kwestie is niet de Schotse kwestie Zo ook zijn die partijen het gevolg van hun eigen, weze het verschillende, nationalistische reflexen. Zo ook is het VB een specifiek Vlaams fenomeen. Feit: Sinn Fein, SNP en VB streven naar onafhankelijkheid vanuit hun overtuiging van gelegitimeerd zelfbeschikkingsrecht. Vraag: voor wie of voor wat zouden zij ook andere thema's gemeen moeten hebben daar zij op verschillende naties van toepassing zijn. Is onafhankelijkheidsstreven niet voldoende om zich verbonden te voelen? Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 mei 2011 om 20:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Zij zullen hun verantwoordelijkheid waarschijnlijk wel opnemen en regeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() raapt gij uw zeemvel maar op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een heropvoedingskamp is wat betreft het verwijderen van ongewenste meningen en individuen veel effectiever dan prozac.
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds met die sneaky achterbakes nationalisten weet men nooit - het zijn tenslotte allemaal verdoken Nazis. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|