![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het een teken van integratie wanneer bij betogingen mannen en vrouwen apart moeten demonstreren? Kun je nu even ter zake komen? Lukt dat nog denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar anders in de wereld kan een bekennende kinderverkrachter staatspensioen opstrijken zonder dat zijn eigen cultuur (de Vlaamse toch?), dit onmogelijk maakt? De Vlaamse cultuur, een unieke cultuur. Maar vooral niet iets om je aan aan te passen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 mei 2011 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Op het ogenblik dat iemand een vraag over demonstraties waar mannen en vrouwen gescheiden moeten zijn omdat dat één of andere god zou behagen, met een wedervraag over gescheiden toiletten beantwoordt, is wat mij betreft de discussie ten einde gekomen.
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de openingspost baseert de demagoog zich op het feit dat er een demonstratie is plaats gevonden waarbij mannen en vrouwen appart hebben gedemonstreerd. Daarna begint demagogie-boodschap; volgens hem demonstreren alle moslims altijd appart en daarom (hij gaat ervan uit dat... ); "Het zou moslims niet passen om actief deel te nemen aan een westerse democratische verworvenheid als verkiezingen." Terwijl hieronder bijvoorbeeld kun je duidelijk een manifestatie van moslim mannen samen met moslim vrouwen in Iran zien; http://www.youtube.com/watch?v=OmHCqR1LfcA En nog een extra'tje: http://www.youtube.com/watch?v=CtTug39Ikiw Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 mei 2011 om 22:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over DEZE demonstratie, daarbij moest apart betoogt worden en dat verandert niet omdat elders die niet is gebeurd! Vind je gescheiden demonstreren op basis van gender een teken van integratie of van religieuze dogma's die integratie onmogelijk maken ? En wat mogen we ons voorstellen van " bijna gelijke rechten"? Je vraag over een Vlaamse leeuw doet totaal niet ter zake, hou je aan het onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, we gaan spelletjes spelen. Schattig.
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijna gelijke rechten. In het algemeen dan nog. Nou, me dunkt dat mijn vraag is beantwoord.
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, want ze moeten eerst bijna gelijke plichten hebben.
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 mei 2011 om 05:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moderatie zou iets aan getrol zoals het uwe mogen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 mei 2011 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zin "Het zou moslims niet passen om actief deel te nemen aan een westerse democratische verworvenheid als verkiezingen" werd voorafgegaan door: "Hizb ut Tahrir riep moslims in Nederland vorig jaar nog op niet te gaan stemmen voor de Tweede Kamerverkiezingen." "Het zou moslims niet passen om actief deel te nemen aan een westerse democratische verworvenheid als verkiezingen" vertolkt dus het standpunt van Hizb ut Tahrir. Het zou mij verwonderen mocht de topicstarter daar ook zo over denken, al weet je natuurlijk nooit. We kunnen het de topicstarter altijd even vragen, nietwaar? Hoe dan ook doet u er m.i. niet slecht aan voortaan wat voorzichtiger om te springen met woorden als 'demagoog' en 'demagogie'. Voor u het goed en wel beseft, kunnen ze als de spreekwoordelijke boemerang in uw eigen spreekwoordelijke gezicht terugkeren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 mei 2011 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() OK. Maar daarvoor moet ik aantal vragen stellen aan jou, djimi. Gelieve de topicstarter (de demagoog) tot het einde te verdedigen. Ben je er klaar voor? Of ga je vanaf een bepaald moment zeggen dat er aantal vragen door de topicstarter zelf dienen te worden beantwoord? Nee, ik meen het!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdedig bij voorkeur alleen datgene wat ik verdedigbaar acht, en ik kan u garanderen dat ik niet eens alles wat ik zélf zeg of doe daar zomaar bij reken. U mag in elk geval zoveel vragen stellen als u nodig vindt en voor zover die vragen aan mij persoonlijk gericht zijn en ik ze ernstig kan nemen, zal ik mijn best doen die te beantwoorden. Ik mag dan al uitermate aanmatigend, arrogant, betweterig en verwaand zijn, toch kan ik - voorlopig - helaas alleen mijn eigen mening weergeven. Gelieve mij dan ook niet te vragen in naam van iemand anders te spreken. Hartelijk dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |