![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Maakt Ron Paul een reële kans om verkozen te worden in 2012? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 14,13% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
52 | 56,52% |
Obama zal winnen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 20,65% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,70% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan RrOOttt en Frans Oghtendlicht:
De nominaties bij de GOP zijn op dit moment zwak, inderdaad. Ron Paul inclusief. Zijn aanhang is qua aantal te verwaarlozen. Daarom is hij ook geen echt gevaar voor wie dan ook. Al zijn we nog ver van de primaries, op dit moment is er niemand die Obama kan verontrusten. Het enige waar de republikeinen op kunnen hopen is een nieuw charismatisch figuur die opeens alle aandacht trekt. Maar voorlopig is die er dus niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Als z'n aantal echt zo te verwaarlozen was dan zou men (lees mensen zoals Antoon en de media) niet zoveel moeite doen om hem te marginaliseren. Iemand zonder aanhang heeft het niet nodig om afgeschilderd te worden als onbenullig. Iemand waar men schrik voor heeft daarentegen..
Bij de vorige verkiezingen was Ron Paul veruit de meest succesvolle fundraiser, en, in tegenstelling tot de andere kandidaten, kwam quasi al z'n geld van individuen. Bovendien won hij elk debat. Damage control van de helden van FOX news: http://www.youtube.com/watch?v=mx7Q8...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die vuile racist en halve gare die uitgelachen wordt door economen en niet eens in evoluitie gelooft gaat het even goed doen als vorige keer: 5-8% halen en dus ZWAAR OP ZIJN BEK GAAN. Ja hij heeft een trouwe aanhang van medezotten, maar die is erg klein.
Op het eerste debat dit jaar was hij hoogstens derde in het eerste debat en Herman Cain was de uitgesproken winnaar. Ach laat die zot maar blazen, iemand met een beetje verstand weet dat die kerel zo belachelijk is dat hij toch nooit zelfs één percent van zijn nonsens zal kunnen verwezenlijken. Ik doe geen moeite die te marginaliseren - dat doet hij zelf, het is gewoon hatelijk dat zoveel idioten hem ophemelen dat is alles. Maar veel domme mensen in de wereld (en zeker de VS). Maarja, als jullie iemand die zich slimmer acht dan alle economen en biologen doe maar, het is niet Pauls tegenstanders dat ge daarmee belachelijk maakt.
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar laat die Paulistas maar blazen - dat is een cultus zoals een ander - die mensen vallen niet te overtuigen met feiten etc, want het is voor hun meer een geloof dan een politieke gedachten goed. Heb je die tea parties gezien? Wat voor rotzooi en halve garen, om niets te zeggen van racisten, dat daar rondliep? Een driewieler kunnen die niet besturen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 mei 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote][quote]
Citaat:
Hij wil dat Israel zich terugtrekt uit voormalig Palestijns grondgebied. Dus een Palestijnse staat met grenzen zoals in 1967. Dit alles terwijl Israel sowieso al gegijzeld wordt door de 'Arabische Lente'... Citaat:
Citaat:
![]() BTW Verwacht de komende dagen of weken meer 'halfgekookte' zaken ivm Mr. Obama Laatst gewijzigd door zonbron : 19 mei 2011 om 19:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even nog vermelden dat Ron Paul, volgen Intrade, 'the worlds leading prediction market' (voor ene keer beschrijft een bedrijf zich wel goed) het Ron Paul een 2,8% kans van de Republikeinse nominatie te winnen; verwaarloosbaar dus. Dat is nog minder dan Gingrich die vorige week implodeerde na een reeks domme uitspraken. Het is minder waarschijnlijk dan dat de DOW Jones morgen 100 punten stijgt of dat men dit jaar begint met de bouw van het 'Ground Zero' moskee. Zijn kansen zijn zelfs kleiner dan dat er dit jaar nog een cap-en-trade systeem wordt ingevoerd in de VS (wat echt niemand gelooft). Lol, wat een loser. 3 strikes and he's out for good I hope...
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en aangaande de kansen van RP Citaat:
En Huckabee doet niet mee, maar hij moet de Republikeinse nominatie winnen ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 19 mei 2011 om 19:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=zonbron;5466353][quote]
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Salvadorii;5466375][quote=zonbron;5466353]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Heb je iets substantieels of zal het hier bij blijven? Je bent de derde die op hem komt vitten, en nog geen 1 argument tussen jullie drie. Waar zijn jullie eigenlijk bang voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De meeste kiezers hebben op dit moment geen kennis over Paul. Dat 40% of meer van Amerikanen voor iemand zouden stemmen die heroine wilt legaliseren (om maar een van zijn zotte ideeen op te noemen) is puur fictie.
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor wie racisme wel erg vindt: Google 'Ron Paul Racist' of ga naar TNR.com en search daar hetzelfde en je zal een heleboel voze uitspraken te zien krijgen - voorbeeld: zijn bewering dat de rellen in LA enkel stopten omdat de zwarten hun uitkeringen moesten gaan halen. Halve gare: Vb Heroine legaliseren. Vind u dat een goed idee? Verder worden in de Amerikaanse pers vaak woorden als 'fringe', 'crazy', 'kooky', 'weird' gebruikt over hem - ik heb geen tijd om al zijn idiote ideeen op te sommen hé. Niet geloven in evolutieleer? Daarover zwijg je wel volledig. Ik vind dit een typische Paul standpunt: zijn eigen voorordelen laten primeren op de werkelijkheid en de feiten. Maar natuurlijk weet Paul meer dan alle biologen samen! (geloof je dat zelf? echt?) Ziijn economische ideeen worden door (veel) meer dan 90% van economen als gevaarlijk en/of absurd beschouwd. Ze lachen hem gewoon uit (terrecht). Nu vind jij dat Paul meer over economie weet dan bijna alle economen van de wereld maar sta mij even toe om te kuchen. *kuch* En nogmaals, het is niet Paul die mij stoort - die wordt toch nooit iemand van belang. Het is de fervente en arrogante aanhang die hij heeft dat me stoort, alsook het feit dat vaak het verstand hebben van een dode mug. Een blinde die de blinden leidt, dat is Ron Paul.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 mei 2011 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet wat ik reeds vermelde, nl. het feit dat RP gecontroleerde oppositie is en alsdusdanig onderdeel is van de globale agenda. Ook het beinvloeden van de White Supremasists is daar een onderdeel van. Citaat:
2. Anti-drugs wetten zorgen er nu voor dat de ordehandhavers ondertussen bij iedereen zomaar de deur kunnen intrappen en de bewoners mishandelen zonder al teveel (geen) bewijzen. (Abuse of power, Patriot Act) Dit had RP graag anders gezien, althans dat beweert hij. Citaat:
Citaat:
BTW Van mij mag hij gerust nog een paar stapjes verder gaan. RP gaat niet ver genoeg. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 19 mei 2011 om 21:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heroinehandel legaliseren is een slecht idee (idereen die een herojunk ooit gekend heeft zal me gelijk geven. Ja er zijn problemen ivm de illegale handel in AF maar die oplossen door onze eigen maatschappijen naar de zak te doen? Een idee van een halve gare is dat. Jij, jij gelooft ook niet in evolutieleer (eugenetica = pseudowetenschap, en nazis met hun 'arische wetenschap' waren ook niet wetenschappelijk bezig), dat is uw recht; het is mijn recht om dat belachelijk en middeleeuws te vinden. Maar er even op wijzen dat je een pseudowetenschap aanhangt, en dat het pseudowetenschappen waren die tot de problemen leiden die je aankaartte. Feit blijft, bijna alle economen vinden zijn ideeen dom en gevaarlijk. Ik vrees dat ik hun ga geloven en niet jij en RP. Paulistas = Fanatici die niet vatbaar zijn voor rede of feiten - het is puur een simpel een cultus. (Dont drink the kool-aid boys!)
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 mei 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw besluit dat ik tegen de evolutieleer ben en tergelijkertijd de Eugenetica aanhang is dan ook meer dan een onlogisch, het grenst aan het absurde. Blijkbaar is de complexe relatie tussen het Darwinisme en de Eugenetica U ontgaan en hebt U daar mss uw redenen voor. Maar ik zal me niet Eugenist door U laten noemen en hoor ik daar roepen... Racist Racist ? ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RP gek ?
Hoe noemt U dit dan ? ![]() Citaat:
En jij zeurt dat RP een racist is ? ![]() Dat is de reinste DOUBLESPEAK ! Laatst gewijzigd door zonbron : 19 mei 2011 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama is nog even druk bezig met het graven van zijn politiek graf. De laatste zetjes ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Diezelfde economen die er geen graten in zagen dat een land met een recordschuldenberg een AAA rating krijgt, diezelfde economen die al eens durven beweren dat er geen inflatie is, die zelfde economen die beweren dat een pak geld bijdrukken goed is voor de economie, die zelfde economen die de werkloosheid veel lager inschatten dan ze werkelijk is, ...
|
![]() |
![]() |