![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij niets, maar ik wel, ik betaal namelijk nog belastingen en behoorlijk wat ook, dus het is met mijn geld dat ze achteraf de gestegen interesten zullen gaan betalen.
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat we in dit on-land nog geen democratie hebben. 3 superieur-intelligente kamerleden van het FDF zijn hier genoeg om het land op de rand van de afgrond te laten bengelen. Laatst gewijzigd door fonne : 16 mei 2011 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel me echter ook vragen bij de macht die allerhande rating-bureaus hebben over het politieke beleid. U zou dat beter ook eens doen. Overigens, het gegeven dat u zich geen vragen stelt bij het terugbetalen van 'gestegen intresten' zegt ook al genoeg. Ik stel dus vast dat het gemakkelijker is te klagen over "de Walen" dan eens ten gronde na te denken over ons monetair systeem. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De enige relevante eerste stap is immers de macht van instellingen als de ECB, de EŬ, het IMF enz. aan banden te leggen. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Volgens de meeste koekendozen zal De Grauwe wel gelijk hebben...
|
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() De Grauwe is professor daar waar ook Eyskens professor was.
Go figure...
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar op politiek vlak zijn het alle 2 opportunistische xxxxxxxxxx
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 mei 2011 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() a propos: het was Eyskens die aktie heeft ondernomen om prof Storme voor zijn politieke opvattingen te laten royeren...waarlijk een groot man die Eyskens...
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nergens gezegd dat Eyskens een groot man is. Ik heb alleen gezegd dat het een steengoed professor economie is, net als De Grauwe. Ze hadden zichzelf gewoon beter bij hun corebusiness gehouden in plaats van wat te gaan rommelen in de politiek. Ik heb dat trouwens enkel gezegd omdat je de economische faculteit van de KUL eventjes door het slijk wou halen en dat is volledig onterecht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Welnu Foxie, ook ik heb op de KUL gestudeerd en heb jarenlang de hemeltergende tjeverigheid geconstateerd van het professorenkorps...bweik... Dat het nog erger kan en dat ze in sommige universiteiten personen prof bombarderen niet voor hun kennis maar voor hun opinie (Vandelanotte, Brems, Hemmerechts enz) is weliswaar nog veel erger maar maakt het proces niet van die Leuvense klootzakken.
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 mei 2011 om 15:09. |
|||
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België virtueel failliet oude België failliet - VOKA Laatst gewijzigd door Jakko : 16 mei 2011 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verstaat u niet aan volgende zin? Ze hadden zichzelf gewoon beter bij hun corebusiness gehouden in plaats van wat te gaan rommelen in de politiek
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat de Grauwe en Eyskens tjeverige en gewetenloze klootzakken zijn. Dat hun persoonlijkheid (of gebrek eraan) een schaduw zou werpen op de fakulteit economie heb ik nergens gezegd, maar als u persee over de relatie klootzakken-kwaliteit wil beginnen...be my guest and knock yourself out.. Nog iets: het is walgelijk hoe u enerzijds op uw paard zit wegens een NIET aanval op uw fakulteit terwijl u zo achteloos en argumentloos op de fakulteit van de pol-en-sokkers kapt...ook daar zitten kerels/madammen tot wiens enkels wij niet komen... Neen, ik ben geen pol-en-sokker Citaat:
Citaat:
So?
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een kaartenhuisje of in een luchtkasteel?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |