![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Onzin, zie Citaat:
En zo kan ik nog 101 voorbeelden geven jochie, waar blijkt dat NIET iedereen dezelfde prijs betaald !! Ik DACHT dat ik gisteren de lotto gewonnen had, in werkelijkheid had ik niks. Tussen iets denken en de werkelijkheid is er wel een verschil |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
zoals ik hierboven al aangaf heeft men een identiek probleem in het gentse opgelost door aan de infrastructuur te werken. een proper, aangenaam park met een infrastructuur die tip top in orde is blijkt heel efficiënt te zijn om overlast te bestrijden. veel beter dan allerlei controles, afsluitingen, toegangsprijzen... vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ze is idd intelligent maar ze moet wat populistisch doen van haar partaai, hé.
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2011 om 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Denk niet dat dat tuig er om geeft hoe de infrastructuur eruit ziet!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom zou het kweken van varkens ineens een "platitude" moeten zijn? Er zijn in Vlaanderen meer varkens dan mensen. Ga je geloofsgenoten dat eens vertellen, die weten dat blijkbaar niet. Alle grondwater is ondertussen besmet door de uitwerpselen van die varkens. Citaat:
Het probleem ontstaat niet door verrechtsing, maar door de onaangepastheid van de hordes herrieschoppers en vrouwenbetasters uit het land van Allah. Als je d�*t verrechtsing noemt, dan kan je het verzet tijdens WOII ook "rechts" noemen. Het hangt er gewoon van af wat je als "rechts" wil bestempelen . Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 mei 2011 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is erg gesteld in ons landje dat je nergens meer naar toe kunt waar wat volk is zonder op je hoede te moeten zijn voor de verrijkende activiteiten van altijd dezelfde soort lieden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik hoop dat ik vanaf nu trouwens niet een islamofoob meer hoor klagen over het zogenaamde gebrek aan vrijheid van meningsuiting. blijkbaar mogen alleen islamofobe meningen hier nog geuit worden. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gelukkig maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon namelijk niet zo ver van het bloso domein in hofstade en ging er vroeger met de kinderen vrij vaak heen... Ik heb het hele zaakje daar met de jaren zien achteruit gaan... En het is vooral niet aan de autochtonen te wijten dat de toestand daar zo uit de hand gelopen is ,dat men dergelijke maatregelen dient te nemen... Jammer toch dat u dit niet schijnt in te zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets te maken met verrechtsing maar met veiligheid in een openbaar domein ookal wilt u dat er maar al te graag van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |