Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2011, 17:59   #41
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Los van de controles, is er nog iets die ferm hapert.
De een moet betalen de andere niet. Ik dacht dat iedere Belg gelijk is voor de wet?
Ofwel betaald iedereen, ofwel niemand.

Indien ik de intentie had om daar eens te gaan zwemmen, en zou moeten betalen terwijl buurtbewoners dit niet moeten doen, kan Bloso de dag nadien een dagvaarding verwachten.

Onzin, zie

Citaat:
Prijzen zwembad
Voor inwoners van Londerzeel, Buggenhout en Merchtem
(1 beurt - 10 beurten - 20 beurten)

Enkel op vertoon van de identiteitskaart aan de kassa

Kinderen jonger dan 3 jaar: gratis / - / -
Kinderen jonger dan 16 jaar: 1.80 euro / 14.90 euro / 23 euro
Grabbelpas -12 jaar: 1.20 euro / - / -
Swappas +12 jaar: 2.40 euro / - / -
CJP-pas: 1.80 euro / 14.90 euro / 23 euro
Volwassenen vanaf 16 jaar: 3 euro / 23.80 euro / 42 euro
Volwassenen Gezinsbond: 2.40 euro / 19.30 euro / 35 euro
3+ pas: 1.80 euro / 14.90 euro / 23 euro
Andersvaliden: 1.80 euro / 14.90 euro / 23 euro
Dalabonnement (zie onder): - / 16 euro / 25 euro
Voor niet-inwoners van Londerzeel, Buggenhout en Merchtem
(1 beurt - 10 beurten - 20 beurten)

Kinderen jonger dan 3 jaar: 1.45 euro / 10.50 euro / 15 euro
Kinderen jonger dan 16 jaar: 2.80 euro / 23 euro / 40 euro
Grabbelpas -12 jaar: 2.20 euro / - / -
Swappas +12 jaar: 4.30 euro / - / -
CJP-pas: 3.50 euro / 28.40 euro / 50 euro
Volwassenen vanaf 16 jaar: 5.70 euro / 46 euro / 85 euro
Volwassenen Gezinsbond: 4.50 euro / 35.40 euro / 65 euro
3+ pas: 3.50 euro / 28.40 euro / 50 euro
Andersvaliden: 3.50 euro / 28.40 euro / 50 euro
Dalabonnement (zie onder): - / 18 euro / 30 euro
Goed om weten!
http://www.londerzeel.be/fb111elyb602diu1gvt49.aspx

En zo kan ik nog 101 voorbeelden geven jochie, waar blijkt dat NIET iedereen dezelfde prijs betaald !!

Ik DACHT dat ik gisteren de lotto gewonnen had, in werkelijkheid had ik niks. Tussen iets denken en de werkelijkheid is er wel een verschil
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2011, 19:44   #42
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus wanneer jongeren uit Brussel de zaak in openbare domeinen verpesten is dat " verrechtsing"?
wanneer men allerlei identiteitscontrole's gaat invoeren om de overlast van een paar snotneuzen tegen te gaan, ja dan is dat verrechtsing.

zoals ik hierboven al aangaf heeft men een identiek probleem in het gentse opgelost door aan de infrastructuur te werken. een proper, aangenaam park met een infrastructuur die tip top in orde is blijkt heel efficiënt te zijn om overlast te bestrijden. veel beter dan allerlei controles, afsluitingen, toegangsprijzen...

vrede,

redwasp
Oud 22 mei 2011, 19:53   #43
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

ben jij eigenlijk niet veel te intelligent (niet sarcastisch bedoeld) om je te verlagen tot dat soort plattitudes?

vrede,

redwasp
Ze is idd intelligent maar ze moet wat populistisch doen van haar partaai, hé.

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2011 om 19:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2011, 19:57   #44
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Ik wil gerust 5 euro betalen om een namiddag te vertoeven in een vreemdelingvrij area
Ik heb hier een kelder die ik zou kunnen leegmaken. Deal!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2011, 19:57   #45
elsina
Provinciaal Gedeputeerde

elsina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
v

zoals ik hierboven al aangaf heeft men een identiek probleem in het gentse opgelost door aan de infrastructuur te werken. een proper, aangenaam park met een infrastructuur die tip top in orde is blijkt heel efficiënt te zijn om overlast te bestrijden. veel beter dan allerlei controles, afsluitingen, toegangsprijzen...

vrede,

redwasp
Wat was er dan mis met de infrastructuur in Hofstade?? Laatste keer dat ik er was lag het er toch mooi bij en tal van zaken vernieuwd.

Denk niet dat dat tuig er om geeft hoe de infrastructuur eruit ziet!!!
elsina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2011, 20:14   #46
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
vrede,

ben jij eigenlijk niet veel te intelligent (niet sarcastisch bedoeld) om je te verlagen tot dat soort plattitudes?

vrede,

redwasp
we passen ons aan, we passen ons aan.

Trouwens waarom zou het kweken van varkens ineens een "platitude" moeten zijn? Er zijn in Vlaanderen meer varkens dan mensen. Ga je geloofsgenoten dat eens vertellen, die weten dat blijkbaar niet. Alle grondwater is ondertussen besmet door de uitwerpselen van die varkens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp
wanneer men allerlei identiteitscontrole's gaat invoeren om de overlast van een paar snotneuzen tegen te gaan, ja dan is dat verrechtsing.
Er WAS geen probleem, in geen enkel provinciaal domein.
Het probleem ontstaat niet door verrechtsing, maar door de onaangepastheid van de hordes herrieschoppers en vrouwenbetasters uit het land van Allah.

Als je d�*t verrechtsing noemt, dan kan je het verzet tijdens WOII ook "rechts" noemen. Het hangt er gewoon van af wat je als "rechts" wil bestempelen .

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 mei 2011 om 20:17.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 07:29   #47
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vrede,

ik kom uit een progressieve, linkse traditie. ik vond het tot nu toe altijd normaal dat men zonder paspoortcontrole's naar openbare recreatie-domeinen kon. ik vind het een beetje vies dat men het nu blijkbaar als normaal beschouwd wordt dat men overal een identiteitskaart vraagt.

vrede,

redwasp
We moeten niet meteen doen alsof we niet weten waarom dat allemaal werd ingevoerd, en dank zij wie alweer!
Het is erg gesteld in ons landje dat je nergens meer naar toe kunt waar wat volk is zonder op je hoede te moeten zijn voor de verrijkende activiteiten van altijd dezelfde soort lieden!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 07:31   #48
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus wanneer jongeren uit Brussel de zaak in openbare domeinen verpesten is dat " verrechtsing"?
Als sommigen het dan toch zo willen noemen, dan nog liever "verrechtsing" dan "islamisering" met bijhorende kenmerken!
Oud 23 mei 2011, 07:34   #49
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De een moet betalen de andere niet. Ik dacht dat iedere Belg gelijk is voor de wet?

Indien ik de intentie had om daar eens te gaan zwemmen, en zou moeten betalen terwijl buurtbewoners dit niet moeten doen, kan Bloso de dag nadien een dagvaarding verwachten.
Je moet echt niet te hoog van de toren blazen! Hou je liever bezig met passend commentaar over het gespuis dat de oorzaak is van dat alles!
Oud 23 mei 2011, 18:11   #50
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je moet echt niet te hoog van de toren blazen! Hou je liever bezig met passend commentaar over het gespuis dat de oorzaak is van dat alles!
mijn welgemeende excuses. ik dacht dat dit hier een discussieforum was, een plaats waar mensen hun mening over verschillende onderwerpen meedelen en die dan proberen te onderbouwen. blijkbaar was dat een vergissing: het is een plaats waar alleen "passend commentaar" mag worden gegeven op het "gespuis" dat "de oorzaak van dat alles is".

ik hoop dat ik vanaf nu trouwens niet een islamofoob meer hoor klagen over het zogenaamde gebrek aan vrijheid van meningsuiting. blijkbaar mogen alleen islamofobe meningen hier nog geuit worden.

vrede,

redwasp
Oud 23 mei 2011, 18:30   #51
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
!
Het is erg gesteld in ons landje dat je nergens meer naar toe kunt waar wat volk is zonder op je hoede te moeten zijn voor de verrijkende activiteiten van altijd dezelfde soort lieden!
O jee. Ben je weer een bange Vlaam? Je zou ook kunnen verhuizen natuurlijk. Want het wordt nog veel 'erger'.

En gelukkig maar.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 18:35   #52
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, het lijkt hier zo nog niet genoeg op de commentaarsectie van HLN. Mogen we zelf nog kiezen over welk aspect van een probleem we praten? Je kan anders ook altijd een eigen forum starten (www.andevscommentarenoverhetgespuis.be is nog vrij, denk ik), dan mag jij bepalen waarover het gesprek gaat.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 22:17   #53
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vrede,

mijn welgemeende excuses. ik dacht dat dit hier een discussieforum was, een plaats waar mensen hun mening over verschillende onderwerpen meedelen en die dan proberen te onderbouwen. blijkbaar was dat een vergissing: het is een plaats waar alleen "passend commentaar" mag worden gegeven op het "gespuis" dat "de oorzaak van dat alles is".

ik hoop dat ik vanaf nu trouwens niet een islamofoob meer hoor klagen over het zogenaamde gebrek aan vrijheid van meningsuiting. blijkbaar mogen alleen islamofobe meningen hier nog geuit worden.

vrede,

redwasp
Tja ,mijn beste,dat voor u blijkbaar de waarheid niet meer mag gezegd worden zonder dat u vervalt in termen als islamofobe....

Ik woon namelijk niet zo ver van het bloso domein in hofstade en ging er vroeger met de kinderen vrij vaak heen...

Ik heb het hele zaakje daar met de jaren zien achteruit gaan...

En het is vooral niet aan de autochtonen te wijten dat de toestand daar zo uit de hand gelopen is ,dat men dergelijke maatregelen dient te nemen...

Jammer toch dat u dit niet schijnt in te zien...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2011, 23:44   #54
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vrede,

vrede,

redwasp
Nee, wanneer jongeren zowat overal in openbare zwemdomeinen rel schoppen dan blijft er enkel identiteitscontrole om kaf van koren te scheiden.
Dat heeft niets te maken met verrechtsing maar met veiligheid in een openbaar domein ookal wilt u dat er maar al te graag van maken.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2011, 11:29   #55
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mensen die in de streek wonen betalen reeds via hun gemeentebelastingen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2011, 11:32   #56
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
200 jongeren noem ik geen 'paar' meer.... En ge moogt daar niet op slaan eh!

Citaat:
Voor zover ik weet hebben ze in Blaarmeersen nooit zulke problemen gehad.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be