![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() We kunnen Eberhards' proza samenvatten door te stellen dat alle mensen en alle liedjes waar ook ter wereld goed zijn.
Behalve in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat u niet doen djimi.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genegeerd worden is hier in Brussel wellicht een minder onverstandige activiteit dan een mens zou denken. Ik zou uiteraard kiezen voor een job DJ in een metrostation. Dan kan ik de hele tijd bezig zijn met wat me het méést van al interesseert. Ik zou bovendien niemand herexamens aan moeten smeren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen wordt nauwelijks Nederlandstalige muziek geproduceerd. Daar kunnen jij en ik ook niets aan doen. Niet erg, want onze cultuurzone is gelukkig veel groter dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Artiesten, niet enkel in Vlaanderen, moeten vrij zijn in welke taal ze willen zingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hoef ik niet eens IN dat metrostation te zitten, hé. Hoe méér ik er over nadenk, hoe aantrekkelijker ik zo'n job begin te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker. En we zien dat het eigen volk zich voornamelijk richt op Engels en Frans. Hetgeen in ieder geval heilzaam is voor de lachspieren van de Franstaligen in Belgie. En hun diepe minachting voor de Vlaming in het algemeen volkomen rechtvaardigt. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 mei 2011 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() Dat heeft er niets mee te maken. In Vlaanderen zijn we nog altijd in de veronderstelling dat Vlaamse bands die in het Engels zingen internationaal kunnen doorbreken... Niet dus. Als ik met engelstalige vrienden praat, verzekeren ze mij dat het altijd zo doorklinkt als een niet-engelstalige in het Engels zingt. Al dat gelul over bands die doorbreken in Amerika en dergelijke onbenulligheden, de Vlaamse gazetten staan er vol van. Vaak doet het me kokhalzen dat we nog meer chauvinistisch zijn/lijken dan het geteisem aan de andere kant van de taalgrens.
Laatst gewijzigd door Koevoet : 27 mei 2011 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw graad ook weer? Adjudant profiteur? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent de enige die ik ken (nu ja...) Ik merk ook niet dat er in verhouding meer Frans op Classic 21 dan Nederlands op Radio 1 gedraaid wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je moet de Amerikaan niet slaafs nabootsen, hoogstens kan je van hem leren. Je moet geen stijlen kopiëren. Je moet creëren, niet consumeren. Dat is de kunst. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 mei 2011 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||