Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 mei 2011, 14:05   #41
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Nog liever mijn straat vol Walen dan vol Turken. Up yours Van Aelst
Toch niet.
Turken proberen over het algemeen Nederlands te spreken. Loop maar eens door Gent en spreek daar een Turk aan. Die zal u kunnen helpen in het Nederlands (Als het iemand is van de oudere generatie welliswaar met een accent)

Loop daarnaast eens door Sint-Genesius-Rode, en spreek daar iemand aan in het Nederlands. Zij gaan u bezien als een stuk onbenul. Totaal een gebrek aan respect.
bgf324 is offline  
Oud 27 mei 2011, 14:07   #42
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Men kan natuurlijk ook zeggen: "België moet vallen" en helemaal verketterd worden door de tegenstand. Het zou een mooi excuus zijn voor de rest om het zonder N-VA te doen. En wat bereiken we dan?
Dat ze electoraal vernietigd worden volgende kiezing?
Oud 27 mei 2011, 14:08   #43
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch niet.
Turken proberen over het algemeen Nederlands te spreken. Loop maar eens door Gent en spreek daar een Turk aan. Die zal u kunnen helpen in het Nederlands (Als het iemand is van de oudere generatie welliswaar met een accent)

Loop daarnaast eens door Sint-Genesius-Rode, en spreek daar iemand aan in het Nederlands. Zij gaan u bezien als een stuk onbenul. Totaal een gebrek aan respect.
Precies, dus als we toch vreemdelingen moeten kiezen, dan in geen geval de Walen.
Oud 27 mei 2011, 14:10   #44
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Branwen Bekijk bericht
En het zijn uiteraard de nationalisten die gaan beslissen met wie ik verplicht solidair moet zijn zeker.
En nu zijn het de Belgicisten die ons Vlaamsnationalisten verplichten solidair te zijn met die mesthoop in het zuiden.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 mei 2011, 14:12   #45
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Precies, dus als we toch vreemdelingen moeten kiezen, dan in geen geval de Walen.
De Walen heb ik over het algemeen geen problemen mee. Die wonen in kleine dorpjes en zijn meestal heel vriendelijk tegenover buitenlanders.

Het is dat soort hardnekkig en imperialistisch Franstalige FDF-crapuul dat zich in de rand huisvest dat het vergif in Vlaanderen is. Die noemen zich doorgaans geen Walen.
bgf324 is offline  
Oud 27 mei 2011, 14:16   #46
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Walen heb ik over het algemeen geen problemen mee. Die wonen in kleine dorpjes en zijn meestal heel vriendelijk tegenover buitenlanders.

Het is dat soort hardnekkig en imperialistisch Franstalige FDF-crapuul dat zich in de rand huisvest dat het vergif in Vlaanderen is. Die noemen zich doorgaans geen Walen.
Ja, leg het maar uit hoe je wil, ik zeg u dat de Walen vreemdelingen zijn!

Dus, weg met de Walen, leve de Turken.
Oud 27 mei 2011, 15:05   #47
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus, weg met de Walen, leve de Turken.

http://www.youtube.com/watch?v=EqeIhyeG_GE
Altin- Omdat Ik Een Turk Ben (350.000 hits)
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 27 mei 2011, 15:07   #48
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=EqeIhyeG_GE
Altin- Omdat Ik Een Turk Ben (350.000 hits)
Voor wanneer: -Eberhard -Omdat ik een fils-�*-papa ben-?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 mei 2011 om 15:07.
Another Jack is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:54   #49
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
En het zijn uiteraard de nationalisten die gaan beslissen met wie ik verplicht solidair moet zijn zeker.
Yep, al JAAAREN beslissen de Belgische Nationalisten je verplichte bijdrage. Gisteren geboren of zo?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:59   #50
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Yep, al JAAAREN beslissen de Belgische Nationalisten je verplichte bijdrage. Gisteren geboren of zo?
Ja, ik had ook al de indruk dat de jongen enigszins verward klonk.
Oud 27 mei 2011, 17:08   #51
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Ik moest direct aan Marc Van Peel denken, blijkbaar de mentor van Vic Van Aelst. Die is jaren geleden zijn job ook kwijtgespeeld door te grappen dat een Antwerpenaar nog liever met een Marokkaan dan met een Nederlander op een eiland vast zou zitten. Vol spanning kijk ik uit naar de volgende sketch van Van Aelst!
Steve_M is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:11   #52
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik moest direct aan Marc Van Peel denken, blijkbaar de mentor van Vic Van Aelst. Die is jaren geleden zijn job ook kwijtgespeeld door te grappen dat een Antwerpenaar nog liever met een Marokkaan dan met een Nederlander op een eiland vast zou zitten. Vol spanning kijk ik uit naar de volgende sketch van Van Aelst!
Het ergste lijkt me nog dat het waarschijnlijk is dat meneer Van Aelst het woord Turk gebruikt heeft in de ouderwetse betekenis van het woord, nl. 'Islamiet' of 'iemand met Islamtische voorouders'. Vroeger bestond die gewoonte in Europa, omdat het Ottomaanse Rijk nu éénmaal gigantisch was. Oude gewoonten zinderen vaak generaties na, zeker bij de lagere klassen. Het is niet dat de Turkse gemeenschap in Brussel zoveel groter is dan de rest, hè ?

Laatst gewijzigd door Weyland : 27 mei 2011 om 17:16.
Weyland is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:23   #53
Koevoet
Burger

Koevoet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Van Aelst ... lagere klassen.?
'Nuff said. Wat een proleet.
Koevoet is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:30   #54
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet Bekijk bericht
'Nuff said. Wat een proleet.
Van Aelst heeft volgens mij zeker zijn volkse manieren. Zo heeft hij ook eens het Nederlands 'het Vlaams' genoemd gehad in een ander interview. Hij denkt minder na over zijn woorden. Dat is een houding die je normaal terugvindt bij proletariërs, inderdaad.

Grof dat het dan ook moge klinken: meneer Van Aelst is een beetje een parvenu.
Weyland is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:32   #55
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

als je zulke vrienden hebt, heb je geen vijanden meer nodig

Zal niet lang meer duren voor ze dit sinds een paar weken nieuw geboren politiek talent zullen spreekverbod geven

Toegegeven : strafpleiters kunnen goed op emotie spelen, voelen wat mensen graag willen horen, verstaan de kunst van het drama en op emotie inspelen. Er bestaat geen voorbehoud voor clowns en volsmenners om in de politiek te gaan.

Vroeger zij men dan : "let op met laattijdige roepingen..."

Volgens mij is dit een goedkope poging van een ouder wordende advocaat om zich noch een laatste nieuwe carrière aan te meten.
peter1962 is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:34   #56
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het ergste lijkt me nog dat het waarschijnlijk is dat meneer Van Aelst het woord Turk gebruikt heeft in de ouderwetse betekenis van het woord, nl. 'Islamiet' of 'iemand met Islamtische voorouders'. Vroeger bestond die gewoonte in Europa, omdat het Ottomaanse Rijk nu éénmaal gigantisch was. Oude gewoonten zinderen vaak generaties na, zeker bij de lagere klassen. Het is niet dat de Turkse gemeenschap in Brussel zoveel groter is dan de rest, hè ?
Oud 27 mei 2011, 17:36   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van Aelst heeft volgens mij zeker zijn volkse manieren. Zo heeft hij ook eens het Nederlands 'het Vlaams' genoemd gehad in een ander interview. Hij denkt minder na over zijn woorden. Dat is een houding die je normaal terugvindt bij proletariërs, inderdaad.

Een kleine parvenue dan toch vergeleken bij de parvenue's van de CD&V, OVLD en SPa.
Oud 27 mei 2011, 22:48   #58
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een kleine parvenue dan toch vergeleken bij de parvenue's van de CD&V, OVLD en SPa.
En die op hun beurt ook maar kleine parvenu's zijn vergeleken met wat er bij de franstalige partijen zoal rondloopt....
Svennies is offline  
Oud 27 mei 2011, 22:52   #59
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Een al even intelligente repliek op het soort provocaties die dhr. Van Aelst al eens pleegt, vanuit franstalig België:

"Les Francophones ont depuis toujours habité dans toute la Belgique sans en demander l'autorisation �* quiconque.

C'est pas les psychorigides de la NVA qui vont changer cela..."

Meer weten? http://www.lalibre.be/actu/elections...663563/?page=2

Laatst gewijzigd door Kawadude : 27 mei 2011 om 22:53.
Kawadude is offline  
Oud 28 mei 2011, 07:50   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Amaaaaai.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be