![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Scirocco komt daarin het dichtste bij. Ben enorm tevreden van VW overigens. Wel kan ik enkel oordelen op basis van Golfkes, Passats en die Tourans. Een 2 zitter is ook geen optie omdat ik dan de andere helft moet thuislaten he ![]() Wel vind ik naar de veiligheid toe een 5 deur beter. Maar we gaan er vanuit dat alles goed gaat verlopen in ons mensenleven. 3deur oogt ook mooier. Als ge al zo'n sportmodel van de eerste keer pakt, moet je er weinig aan veranderen. Ik zou zelf persoonlijk nooit een Scirocco op de motor tunen. Chiptuning bij Goflkes zorgt voor snellere slijtage en meer roetuitstoot. Dat maakt de motor nog is vuiler. 't Moet wel blinken. En als ge er niets meer aan moet doen, moet ge geen rekening meer houden met de schouwing. En naar mijn mening staat die Scirocco er gelakt genoeg bij om standaard te houden. Op de velgen na. Ook zou ik racegaas aanbrengen ipv roosters. En ok de lampen mogen gerust een beetje gemener ogen. En ok beetje stylen langs de buitenkant en interieur. Maar meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In een scirocco hoort minstens de 210pk 2L (AE888) FSI te liggen en ZEKER geen mazoutketel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ge hebt zowel benzine motoren als diesel motoren voor de Scirocco. Het spreekt voor zich dat de sportmodellen (De R lijnen) zich niet onder de dieselmotoren bevinden. Ik heb de specs hier gepost enkele tijd geleden. TSI 2L | 265 pk en 195 kW. Das andere kak dan uw beschrijving he. En dat zijn ze standaard, ze kunnen dus gerust boven de 300 pk maar of die 2000 dat aankan is een andere vraag hmz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Gij wou hem niet laten chippen omdat die dan te veel roet zou uitstoten. Benzinemotoren stoten geen roet uit. De R heeft een oudere motor (AE113) TFSI vroeger genaamd en de "gewone" 2.0 heeft de nieuwere AE888. De AE113 leent zich inderdaad beter om te tunen dan de AE888. Boven 300 pk is inderdaad best mogelijk en nog vrij veilig ook, bij de AE113 dus. Mja, vooruit, ik dacht ff dat ge een diesel wou kopen toen ge over roetuitstoot begon. Gelukkig niet dus ![]() Ik vind het een mooie auto met een heel plezante motor (heb een paar keer met een Golf GTI gereden). Het enige dat mij zou tegenhouden hem te kopen is de voorwielaandrijving ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Chiptuning tot boven de 300 pk (dus al 35+ pk) voor die Scirocco begint toch al te tellen hoor. Dat gaat sowieso snellere slijtage geven op die Scirocco. En bij mijne Golf geeft dat erbij meer roetuitstoot, zo beter? ![]() Ja voorwielaandrijving is goed voor in de winter he ![]() Ik zoek niet te driften ![]() Diesel heeft eigenlijk ook nog zo zijn voordelen he. In de normale omstandigheden gaat uwen motor langer mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Omdat ze langer meegaan en meer afstanden doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Maken ze die nog zoals op die foto? Lijkt me toch ouder model.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geef mij dien oude Sirocco maar, dat reed nog eens goed se
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() A3 is ook mooi, maar... Ik vind de Scirocco toch iet sportiever ogen. Eigenlijk is de mooiste onder alle wagens vanuit mijn oogpunt. Maar 't is dat prijskaartje he. Het zou mogelijk zijn, maar alles zou moeten wijken voor de wagen en dat is het niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |