![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is het nog maar zéér de vraag of 'we' van al die welvaart zo véél 'beter' zijn geworden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tweede zin: En toch willen de mensen allemaal al te graag meer verdienen...
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU heeft daar dus geen bal mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de EU heeft er wel veel te maken, of denkt ge dat we nu evenveel welvaart hebben als in 1950???? Bullshit, nog eens bullshit en voor de afwisseling bullcrap... ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 8 juni 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vraagje: wat gebeurde er tijdens en na de eerste 'oliecrisis', toen het plots gedaan was met goedkope petroleum? 2) Ik heb er niks tegen dat mensen meer willen verdienen als ze daar ook voor willen werken, maar ik zie mensen die nauwelijks of niet werken niet graag véél méér verdienen, en ik zie nog minder graag mensen die héél véél en héél zwaar werk verrichten bijna niks verdienen. Wordt het niet hoog tijd dat 'we' met bepaalde soorten 'overgeërfd' onrecht een klein beetje volwassener leren omgaan (en er dus korte metten mee maken)? Of heeft 'onze' welvaart 'ons' daar al té vadsig voor gemaakt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) In West Europa verdienen mensen goed, arbeid is zeker niet goedkoop. Wat grondstoffen betreft, een eerlijke prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Natuurlijk zijn lagere prijzen beter voor consumenten, maar slechter voor producenten en omgekeerd - dus dat is meer een kwestie van hoe welvaart verdeeld wordt, niet van het niveau van die welvaart. De gevolgen van de stijging in olieprijzen - dat is altijd het gevolg van een economisch schok maw een verandering die opgevangen moet worden door een aanpassing. Daarbuiten was dat gewoon een transfert van welvaart van olieconsumerende naar olieproducerende landen. Of dat eerlijk is of niet lijkt me heel subjectief (en dus vaak afhankelijk van welke positie men heeft).
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 8 juni 2011 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk daarnaast ook dat posities waarin ik iemand boven mij heb wiens gat ik moet likken om naar onder te mogen schoppen (en omgekeerd) niet gezond kunnen zijn.
|
![]() |