![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben intussen al wel de puberteit gepasseerd. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gevaarlijk voor de dictatoriale machthebbers, inderdaad. Schurk je nog wat dichter bij het Blegische establishment aan, lang ga je er niet meer van kunnen genieten. |
|||
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() hoe gevaaaarrrrrlijjker hoe beter
bange blanke man |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ontbreekt hen echter aan durf om moed te hebben.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk alleen dat het nog veel erger is dan het lijkt. Met peilingen kun je alles bewijzen wat ge wil bewijzen. Je moet alleen maar zien waar dat ge die peilingen doet. Maar met dat in het achterhoofd, en wetende dat men maar al te graag het tegendeel van deze uitslag zou bewijzen, zullen ze er alles aan doen om die peilingen juist daar te doen waar ze de beste resultaten voor hun bewijsvoering hopen te bekomen. Vandaar dat N-VA en VB steeds slechter scoren in peilingen dan tijdens de verkiezingen zelf. Ik denk dus dat het voor jullie vandaag zeker geen moment is om de champagne boven te halen. Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2011 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Zie je dan niet dat dat niet nodig is want dat ze langzaam maar zeker allemaal gewoon naar de NVA overstappen? Manmanman, volg jij de actualiteit wel? Lees jij de debatten wel waar je aan deelneemt? Het verwondert me dat je zulke uitspraken doet.
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 juni 2011 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de geschiedenis van de laatste 10 jaar alleen al bekijkt dan weet je dat het schering en inslag is dat de partijen leden onder elkaar uitwisselen, om het met mooie woorden uit te drukken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De angst om schrik te hebben of de schrik om angst te hebben ?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar. Daarom stem ik dan ook VB, daar hebt ge d
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is dat de dikke schuld van het volk zelf. Ik stem nooit van mijn leven op een overloper. Als iedereen zo zou redeneren was dat niet langer het geval. Iemand die bij een partij gaat om daarna over te stappen naar een andere partij, die staat niet achter de zaak maar is een postjeszoeker. Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2011 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Eigenlijk is dat niet meer of niet minder dan een volksverrader. Die verkoopt desnoods zijn vrouw, zijn moeder en zen kinderen om aan dat postje te geraken. Dat is dan ook wat er letterlijk gebeurd. Vandaar dat we met zo een scheefgegroeide situatie zitten. Nu dat er eens eindelijk iemand is die dat niet doet, merk je de realiteit. Wat België genoemd wordt is onbestuurbaar zonder onverantwoorde toegevingen.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2011 om 23:22. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wéét u waarom,zij hebben mijn trouw stemgedrag méér dan eens verraden... Desondanks blijf ik bij de partij,en wéét u waarom,om de dissidente stem te laten weerklinken... |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Daantje zag eens subsidies hangen als geldzakken zo groot, 't schijnt dat Daantje wou gaan plukken, ofschoon 't gezond verstand 't hem verbood...