![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Terwijl een aantal regeringen binnen de EU met verdeeld genoegen de uitslag van Erdogan's verkiezingen mocht beluisteren, schreef Eurokloot # 1, Barroso een kwijlende lik-de-kont brief aan Erdogan inhoudende zijn allerhartelijkste gelukwensen voor diens verkiezingsoverwinning.
Ok, we weten waar de boosters van de Turkse toetreding zitten. Het hoeft verder geen betoog dat Turkije vroeg of laat de EU binnenglipt - als deze dan nog bestaat. En dat zal ongetwijfeld gezien de miljrdenverspilling aan een zaak die Griekenland heet. Iedereen weet, zelf de politiek realiseert het zich, dat het weggegooid geld is. Maar als men Griekenland tot terugkeer naar de Drachme veroordeelt, is het gedaan met de EU. Wan dan treft Portugal, Spanje en Ierland hetzelfde lot, mocht het ooit tot een nieuwe clash komen. Dus niet. De EU belastingbetaler - met uitzondering van die in Spanje en Griekenland (in Spanje is belastingheffing ook vrij gemakkelijk te manipuleren) is er goed voor.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betaalt de Griekse belastingsbetaler nog niet genoeg met al die versoberingen? Waar je vandaan haalt dat de Spanjaarden niet meebetalen, mag Joost weten. De EU en de € overkomen deze crisis inderdaad wel, we hebben de EU nodig voor een leefbare toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Turkije is geen Europees land, geen volwaardige democratie, leeft in oorlog met EU-staten en is ook economisch en sociaal niet ontwikkeld genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik vind dat eigenlijk een beetje triest, die communisten die constant in ontkenning leven en niet willen zien wat het communisme in de wereld heeft aangericht. De meeste wannabe-neo-nazi's zitten niet echt met dat probleem. die komen ongecomplexeerd uit voor de onmenselijkheid en achterlijkheid van hun ideologie. Daar moet men geen medelijden mee hebben. Maar met die "communisten" als u die constant moeten ontkennen heb ik toch wat medelijden hoor. Ik hoop dat u hulp zoekt. Sterkte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zoekt hulp op fora, maar ja, kijk, daar verklaren ze hem gek natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2011 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste verkiezingen verliepen rustig en werden goedgekeurd door de OVSE. Turken zijn gewoon Zuid-Europeanen, niet donkerder dan Spanjaarden of Portugezen. Ze zijn wel islamitisch, maar zoals je weet hoort Islam al sinds de vroege middeleeuwen bij Europa. (Spanje, de Balkan, Rusland, etc.) ![]() ![]() Persoonlijk ben ik voor Turkse toetreding, ze zijn er meer klaar voor dan landen als Bulgarije die reeds lid zijn. Ik zou ze wel nog niet onmiddellijk toelaten tot de eurozone... Laatst gewijzigd door tomm : 17 juni 2011 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Het budget van de strijdkrachten wordt niet gecontroleerd door de civiele overheid. De strijdkrachten worden uberhaupt niet gecontroleerd door de civiele overheid. En zo kan ik nog even doorgaan. Ik ontken niet dat er de laatste jaren verbeteringen merkbaar zijn, maar het is nog geen volwaardige democratie. De levensstandaard is veel lager dan in Europa (Turkije is meer dan Istanbul, Ankara en Izmir). Dat de Islam al sinds de middeleeuwen onderdeel zou zijn van de Europese cultuur is een vrij grotesk fabeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de Koerden als derderangsburgers worden behandeld is Turkije gebuisd. Pas als ze alle Koerdische politieke gevangenen vrijlaten, Koerdisch onderwijs toelaten en een autonoom Koerdisch parlement erkennen mag er gepraat worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten we gewoon vragen of Europa tot Turkije mag toetreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoek informatie. Oh, en als je volgende post weer zo onfatsoenlijk en hetzelfde zegt over het communisme, verwacht dan geen wederwoord. En nee, dit is niet weglopen of wat dan ook, maar voorkomen dat ik hier nog meer moet huilen van je idiotie. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 17 juni 2011 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en dat de commiehaters weer niet afkomen met.... 'er werden meer dan honderd miljoen mensen onder dat systeem gedood'... want dat zijn leugenaars)... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |