![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voor ik op dit forum zat stemde ik nog VLD en boeide me de politiek niet zo, maar sinds ik hier allerlei linkse indoctrinatie ben tegengekomen loopt me de kwijl van de mond om op het blok te stemmen ![]()
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar tegelijkertijd zeg je dat je gaat stemmen op het Blok omdat er Blok Bashers en media zijn die irrelevante kritiek hebben op het Blok. Dus jij gaat stemmen om iets dat even irrelevant is, nl de mate waarin er gekakt wordt op het Blok. Je stemt niet op het Blok om hun standpunten, maar omdat mensen die niets met het Blok te maken hebben unfaire kritiek op het Blok hebben. Ergens vind ik wel dat ge eigenlijk zelf aan het doen zijn wat ge anderen verwijt: nl een partij beoordelen op irrelevante gegevens. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is: waarom doen die mensen dit? Het zijn de partijen die tactieken hanteren zoals Piano en filosoof die daar verantwoordelijk voor zijn. Nochtans ging het kopstuk numero uno het succes van zijn beleid laten afmeten aan het terugdringen van het Vlaams Blok. Maar zelfs een politiek proces zorgde voor het tegenovergestelde. Een normaal mens zou denken dat er geleerd wordt uit een (toch duidelijk verkeerde?) taktiek. Maar neen, hoor! Ik zou dus zeggen: doe zo voort, jongens.
![]() |
#46 |
|
![]() De johan een van mijn volgende posten geef ik daar min of meer antwoord op dacht ik. Hij staat wel voor jouw reactie omdat ik even gestoord werd in mijn bezigheden en het dus lang duurde eer ik hem kon doorsturen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een onverdraagzamere, haatvolle, verzuurde, bekrompen en leugenachtige manipulator en azijnpisser dan jou aan het werk gezien op deze fora. De meest denigrerende VB-slogan verdwijnt in het niets in vergelijking met jouw dédain en selectief toegepast racisme. Je doel bereiken Piano? Begin eerst eens met jezelf .... |
||
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit horen we over zulke wantoestanden in Wallonië. Gezinsdrama’s zijn daar onbestaande, er worden geen allochtonen of politici neergeschoten en pedofilie is daar al helemaal uitgesloten. |
|
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zie hier vooral selectieve verontwaardiging.
Het is een beetje het "kassa aan de supermarkt" principe : De perceptie is dat de andere rij altijd sneller gaat, omdat de keren dat jou rij sneller gaat uit het geheugen gewist worden. Hier speelt zowat hetzelfde : Van Hecke die opstapt n.a.v. z'n affaire met De Temmerman, de affaire Di Rupo, etc. etc. Allemaal dingen die ook in het lang en het breed in de media zijn uitgesmeerd ... |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() post maar door, hoe meer hoe liever... er wordt over gesproken...
hoe meer de Vlaams Blok vooruit gaat, hoe beter hoe liever ! Kameraden nationalisten, "Voor het Vlaams Blok is het op 13 juni erop of eronder. Alleen een verkiezingsoverwinning kan een democratisch en duidelijk antwoord bieden op de veroordeling van het Vlaams Blok en het fnuiken van de vrije meningsuiting. We zijn veroordeeld op 21 april, alleen de kiezer kan en - ik ben er van overtuigd - zal ons vrijspreken op 13 juni. Maak daarom van 13 juni een referendum over de vrije meningsuiting. Overtuig de volgende dagen zoveel mogelijk kiezers. Zorg ervoor dat het Vlaams Blok op 13 juni 20% of meer van de Vlaamse kiezers achter zich schaart zodanig dat het duidelijk wordt dat in een democratie niet een of andere rechtbank maar wel het volk beslist over de inhoud van het programma van een politieke partij." FDW in Antwerpen 6 juni 2004
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Feiten bij hun naam noemen bedoelt u. Maar omdat die feiten niet fraai zijn en de multikullies ogenschijnlijk té vaak plaatsvervangende schaamte bezorgen, hanteren zij de gemakkelijkste vluchtstrategie : doen of hun neus bloedt én de boodschapper afschieten. Kijk, vandaag demoniseert zelf de politiek correcte pers de moslims Ipod. Oei, oei, wat nu? Vijftien personen opgepakt bij anti-terreuractie in België In Milaan mede-organisator aanslagen Madrid aangehouden 15:34:15 Rabei Osman Sayed Ahmed, die in Milaan werd gearresteerd afp BRUSSEL - In het kader van een grootschalige anti-terreuractie in Europa zijn in België vijftien personen opgepakt. Dat heeft het federaal parket vanmiddag op een persconferentie bekendgemaakt. In Milaan werd tijdens de gecoördineerde anti-terrorisme-actie een man opgepakt die verdacht wordt van betrokkenheid bij de aanslagen van 11 maart in Madrid. Tijdens een persconferentie in Luxemburg wees de Spaanse minister van Binnenlandse Zaken, José Antonio Alonso, al op de ,,arrestatie van verschillende mensen in België binnen het kader van het internationale terrorisme". Het federaal parket heeft nu bekendgemaakt dat het om vijftien personen uit islamitische milieus gaat. Mede-organisator aanslagen Madrid opgepakt in Milaan De 32-jarige Rabei Osman Sayed Ahmed die in Milaan is opgepakt, wordt beschouwd als een van de organisatoren van de aanslagen in Madrid waarbij in totaal 191 doden vielen. Volgens de Spaanse politie zou hij banden gehad hebben met de Tunesiër Serhane Ben Abdelmajid, de man die beschouwd wordt als het brein achter de aanslagen. Abdelmajid blies zichzelf samen met zes andere terroristen op bij een grote politieactie in Leganes (nabij Madrid) op 3 april. Ahmed zou ook banden hebben met de Marokkaan Amer Aziz, die bekend staat als de militaire leider van Al-Qaeda in Europa en tegen wie in Spanje een arrestatiebevel is uitgevaardigd. De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Giuseppe Pisanu verklaarde dat een van de verdachten die is gearresteerd nog andere aanslagen voorbereidde. |
||
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We zijn de voorbije weken uitgescholden voor het vuil van de straat. Maar ik voorspel dat op de verkiezingsavond van 13 juni opnieuw in honderdduizenden Vlaamse huisgezinnen de bekende woorden van hoop en trouw zullen klinken: Eigen volk eerst, Vlaanderen eerst, Vlamingen eerst !"
Frank Vanhecke Partijfeest 6 juni 2004.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() en weer een copy paste van Ancapa
![]() Misschien moet er in het forumreglement maar eens een artikeltje toegevoegd worden dat berichten niet alleen 50 katrakters lang moeten zijn, maar minstens 50 karakters die zelf geschreven zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Thanks Piano, but no thanks, ik heb tot op heden steeds mijn eigen meningen en besef in iets gevormd en hoop dat nog lang te kunnen doen.
Het enige wat ik nu meen te beseffen is dat alle middelen goed zijn om deze partij , die sinds 15 jaar lang altijd maar groeide ( ik heb me al dikwijls afgevraagd hoe dat komt ?) nu kapot te krijgen door ze belachelijk te maken en af te schilderen als de baarlijke duivel. Wetten steeds maar opnieuw aanpassen, cordons enz..., terecht of niet terecht dat laat ik in het midden maar niet alles is slecht en ze hebben zeker goeie punten in hun programma en hebben er zeker al een paar aangebracht die klakkeloos overgenomen werden door onze zogenaamde democratische partijen. Maar als ik zie dat alle objectiviteit dreigt verloren te gaan, dat elke keer als ze op TV komen ze met man en macht gelijk belet worden zich zelfs maar uit te spreken op de gestelde vragen en dat de vraagstelling altijd maar gericht is op kleineren en belachelijk maken dan frons ik mijn wenkbrauwen. Het is een heksenjacht op groot vlak geworden en het spijt me, daar doe ik niet aan mee. De inquisitie is niet meer van deze tijd al zou je het niet zeggen... |
![]() |