![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;5527821]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() niets appels en peren een forum is een forum en moderatie is moderatie (de baas dus)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zal dus mocht ik dit nog eens tegenkomen ineens melden aan de moderatie thnx voor de info!
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je gevraagd "Gelieve te stoppen met wat ik schreef te verdraaien en daar leugens over te schrijven!" http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1115 |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hou je min of meer aan het reglement, en iedereen is tevreden. Maar sommige mensen kunnen enkele simpele regels blijkbaar nog niet navolgen. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Zij moeten aan niemand verantwoording afleggen. Maar vragen staat vrij, toch?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Communicatie tussen de forummers en de moderatie vind ik zeer belangrijk voor vertrouw. Veronderstel dat je alle meldingen en vragen van de moderatie negeerde. Zouden ze jou nog vertrouwen? Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 juni 2011 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sommige mensen nemen dit forum véél te serieus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geraak jullie da zever nooit nie beu of watte
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() hoe is't? ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tussen leugens en leugenaar is er één groot praktisch verschil inderdaad: mogelijke bpn |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Kunnen we daarover verder discussiëren in die draad waar het gebeuren zich afspeelt?
|
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|