![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb ik dat gezegd Steve?
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ook halal kip van de grote slachterijen. (In ieder geval in Nederland, over België/Vlaanderen kan ik zo snel niks vinden.) Het is zelfs zo normaal dat ze compleet verrast werden door het feit dat Maleisië wil dat er op het etiket staat dat er verdoving is gebruikt.
Wel schijnt, ook bij normale kip, de dosering niet altijd goed te zijn, waardoor kippen terwijl ze nog semi bij bewustzijn zijn de shredder in gaan. Ik geloof graag dat dat geen prettige ervaring is.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wéét dat Allah bedoelde dat de dieren volgens de op dat ogenblik gekende methode voor de minste pijn werden geslacht. Wij spijtig dat Allah de elektriciteit nog niet had uitgevonden dan. Citaat:
Het gaat dus totaal niet op aan te halen wat ze ménen te zeggen, want dat wordt niet gevolgd. De regels om als halal voedsel te worden erkend zijn rigide en hebben amper iets met de huidige hygiene te maken. Ja er mogen geen kakkerlakken of ander ongedierte in de opslagplaatsen rondlopen, evenmin voor onze voedselwetten. Maar Allah had nog wel geen koelsystemen uitgevonden, dus daar is voor halal geen enkel probleem mee. En om zeker te zijn dat die kaffirhonden je geen niet-halalvoer geven moet het hele verhandelingsproces gecontroleerd worden door een moslim. En d�*t lijkt me een flagrante overtreding van de AD wetten (tenzij die enkel voor dhimmie's gelden). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me wel mateloos stoort is dat halal vlees enkel afkomstig kan zijn van dieren die geslacht werden DOOR moslims. Dat betekent dus dat halalslachterijen zomaar eisen dat hun slachters moslim zijn. Maar dan wel geshokeerd doen en moord en brand schreeuwen als uitzendkantoren allochtonen achteruit plaatsen. Een beetje consequentie zou in die zin alvast geen kwaad kunnen. In verband met de criminaliteit wordt het trouwens dringend tijd dat die fluwelen handschoentjes afgaan, dat de politie veel repressiever optreedt en dat justitie volgt met zware straffen. Als je een verkeerscrimineel 10 jaar geeft, dan vind ik dat een stap in de goeie richting maar dan wordt het ook hoogtijd dat je effectieve celstraffen begint uit te delen voor bijvoorbeeld slagen en verwondingen, winkeldiefstallen enz...Het wordt tijd dat die "kleine" crimineeltjes daadwerkelijk iets te verliezen hebben als ze gepakt worden, iets wat nu absoluut niet het geval is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Nog afgezien van het feit dat "onze" manier van slachten minder dieronvriendelijk is dan slachten op zijn zevende eeuws, gaat het er mij voornamelijk om dat ik ongewild met religieuze uitingen word geconfronteerd. Ik wil uit principe geen voedsel eten dat aan één of andere godheid is gewijd om de doodeenvoudige reden dat ik daarmee dan die religie, die ideologie, steun, en dat wil ik pertinent niet.
Ik wil dat mij de vrije keuze gelaten wordt of ik zoiets wel of niet wens te kopen, en niet dat ik dalijk het risico loop zulk voedsel te kopen omdat het niet eens op de verpakking vermeld staat. En dat geldt niet alleen voor vlees, maar ook voor tal van andere producten, zoals halal-kaas bijvoorbeeld. Daarom hoort er een duidelijk zichtbaar kenmerk op te staan als het halal is, een grote groene halve maan o.i.d., zodat ik dat in de schappen kan laten liggen en een ander product kopen waarvan ik zeker weet dat het niet halal is. Hetzelfde zou wat mij betreft ook voor kosjere producten moeten gelden.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 27 juni 2011 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op deze manier wordt 't hele moslimimmigranten'probleem natuurlijk gereduceerd tot enkel maar 'halal'.
Ik denk dat er heel wat andere 'argumenten' kunnen gevonden worden waaròm 't moslimimmigranten'probleem' 'n probleem is; 1 ervan is dat niemand er op zit te wachten om ons vroegere religieuze juk te vervangen door 'n nòg intolerantere totalitaire ideologie met mensonterende wetten die ieders leven, denken en doen bepaalt van de dag van geboorte tot de dood, en zelfs bepaalt wat er na die dood gebeurt! Ik heb 1 vraag; wordt onze democratie beschermd met 'n wet die 't onmogelijk maakt om deze democratie af te schaffen, op te heffen, teniet te doen, met democratische middelen? Zo ja; hoeven we ons nergens zorgen om te maken. Zo nee; kijk dan naar islamitische landen, hoe 't er daar aan toegaat, op welke manier islam zich daar gevestigd heeft, alles vernietigd heeft van voorgaande culturen, en vraag je af of je onder zulk religieus juk wil leven!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 juni 2011 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() "Moslimimmigranten, wat is het probleem nou echt? "
Islam is het probleem. Moest islam er niet zijn was er geen 'integratie'probleem en alles wat ermee te maken heeft. http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als twee derde van de Nederlanders de sharia zou willen invoeren, moet dat volgens Donner mogelijk zijn. Zie ook: http://www.netwerk.tv/node/1802 - daar blijkt dat 25% van de moslims in Nederland per direct de sharia ingevoerd wil zien, en nog eens 25% wil het overwegen. Ik vind dat schrikbarend grote aantallen aangezien er in Nederland ongeveer 1.000.000 moslims zijn. Dat betekent gewoon dat een kwart tot de helft van de moslims zich eigenlijk niet aan de Nederlandse wetten wil conformeren, en dat is natuurlijk wel een groot probleem. In het Verenigd Koninkrijk wees een onderzoek uit dat maar liefst 40% van de moslims de sharia wil invoeren: Forty per cent of the British Muslims surveyed said they backed introducing sharia in parts of Britain, while 41 per cent opposed it. Twenty per cent felt sympathy with the July 7 bombers' motives Dat zijn geen enkelingen meer, maar dat is een angstaanjagend grote minderheid.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard wordt er geen uitkering voorzien voor mensen met afgehakte handen of voeten. Evenmin volgt uitkering als ze ingepakt willen werken (zeker niet in burelen waar ook mannen werken en waar ze volgens ene sheikh enkel mogen werken als ze de mannelijke collega's elke dag wat moedermelk (eigen productie natuurlijk) laten smullen. Mensen die moedermelk gedronken hebben zijn namelijk niet huwbaar. Kan ook zijn dat hij bedoelde dat er één min aan de deur zit waar dan alle personeelsleden eens aan moeten lurken en dan is niemand huwbaar. De jaarlijkse verplichte zakat kan dan dienen om de uitkeringen van moslims te betalen. Misschien heeft Donner toch nog niet zo'n slecht idee? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 27 juni 2011 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn besluit reeds lang genomen; NEE dank U! Daarom dat 't de plicht is van iederéén die NIET in zo'n land, onder zulk regime w�*l leven, om zich met hand en tand te verzetten tegen islam, om onze politici diets te maken dat iederéén gelijke rechten heeft, ook religieuze minderheden, en diezelfde politici moeten diezelfde religieuze minderheden op hun beurt diets maken dat ze ook gelijke plichten hebben en zich moeten houden aan de wetten van 't land waar ze zo graag willen vertoeven, zich daaraan moeten aanpassen; "Si fueris Romae..."! Bovendien; stelen van ongelovige honden, kafir...wordt dat als 'stelen' beschouwd in islam? Volgens ònze wetten wel ja...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 juni 2011 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast betwijfel ik of moslims snel/ooit een meerderheid zullen hebben hier. Zelfs als je uitgaat van een model met veel immigratie en een groot verschil in het aantal kinderen, waardoor je op een meerderheid (zoveelste generatie) immigranten kan uitkomen heb je nog altijd te maken met een hoop immigranten die niet Islamitisch zijn. Ook niet als je uitgaat van weinig tot geen ontkerkelijking/ontmoskeeïng.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 juni 2011 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Ergste is dan nog dat de slager uiteindelijk moet toegeven, ruiten kosten ook geld... Laatst gewijzigd door manta : 27 juni 2011 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien heeft Donner toch nog niet zo'n slecht idee?[/quote] Donner legt uit wat een democratie is. Het CDA doet vaak vreemde uitspraken, maar deze klopt gewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Kijk, nog zoiets dat we allen broederlijk kunnen afkeuren. Dus: wat voor ideeën stellen jullie voor om dit soort individuën beter te vervolgen en dit soort gedrag te ontmoedigen?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook dat kan natuurlijk veranderd worden... U kan dat betwijfelen, anderen hebben weer 't recht om Uw 'betwijfeling' te betwijfelen. Ik schreef namelijk óók; kijk naar èlk islamitisch land, op welke manier islam zich daar 'gevestigd' heeft...waarschijnlijk heeft U daar niet genoeg aan om op z'n minst enkele 'bedenkingen' te hebben bij de massa instroom en voortplanting?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Competente politici aan de macht?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |